ZyXEL siltaavaan tilaan?

apua

Miten saisin zyxelin P-660HW-D1:n siltaavaan tilaan? Oon kokeillut mennä osoitteeseen http://192.168.1.1 ja pääsin kirjautumaan sisään, mutta en löytänyt asetuksia mistään. Siellä oli ainoastaan Status -kohta, jossa ei mitään pystynyt muuttamaan.

5

1882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zyxel

Sulla on salasana ongelma jos et pääse sisään purkkiin. Laita kuntoon.
      Eli,
      paina back- nappulaa, syötä uusi, vahvista. Näin se meni jotenkin käyttöohjeen mukaan.
      Mukana kait tuli ohjeet? (jos ostit uuden purkin)

• apua

Siis mitä back -nappulaa? Luin käyttöohjevihkosen kokonaan mutta ei siinä puhuttu mitään tosta jutusta.

• Yrittää auttaa..
      • vihdoin

Juu pääsin asetuksiin, mutta aina kun laittoi siltaavan tilan päälle (myös noiden ohjeiden mukaan) niin yhteys katkesi heti.

Mutta sain ratkaistua ongelman ilman että vaihoin siltaavaan tilaan. Nostin sitä NAT-juttua ja otin pois päältä zyxelin palomuurin.
        Nyt pelittää taas kaikki :)

• palomuurikin hyvä olla
        vihdoin kirjoitti:

Juu pääsin asetuksiin, mutta aina kun laittoi siltaavan tilan päälle (myös noiden ohjeiden mukaan) niin yhteys katkesi heti.

Mutta sain ratkaistua ongelman ilman että vaihoin siltaavaan tilaan. Nostin sitä NAT-juttua ja otin pois päältä zyxelin palomuurin.
        Nyt pelittää taas kaikki :)

> "Nostin sitä NAT-juttua"

Että mitä? Tarkoitatko, että annoit komennon "ip nat session 2048"? Se onkin hyvä laittaa, niin taas toimii P2P:t. Siis kunhan muistat avata portit. Alkuun vähän hankalaa, kun pitää avata portteja sekä NAT:sta että palomuurista, mutta ensimmäisen kerran jälkeen se sujuu sitten helposti eli ns. "piece of cake". :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe