Taas yksi voidekokeilu (huoh)

P.A.Kökkölä

Olen kokeillut ties mitä voiteita kökköpsoriini. Nyt on kokeilussa Vichyn jalkavoide. Aivan oikein, jalkavoide:) Laitan kökköhilselaikkuihin voidetta josta sanotaan "jälleenrakentavat keramidit pehmittävät kuivia jalkoja. Voide ravitsee ihoa syvältä jättämättä rasvaista tunnetta. Sisältää Thermal Spa-lähdevettä."
Ei nyt mitään ihan kamalaa ainetta luulisi olevan. Jos pehmittää jalkojen kovettumia niin miksei sitten hilsekökköjä. Saas nähdä...

7

2190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

aloe vera tuotteita on hyviä kokemuksia psori ihoon. Ja ei mitään kaupan 100% voidetta vaan kunnon tuotteet. 90pv tyytyväisyys takuulla kannattaa testata.
      Tuo lähdevesi ei imeydy ihmisen ihoon.

• Homeherkkä

Sairastan itse paraikaa PPP:tä: jalkaterä nilkaan asti, sormet ja kämmen.
      Kortisonivoiteet (Bemetson ja Dermovat) menivät pois käytöstä niiden aiheuttaman allergisen reaktion takia (naamaturvotus voimakkaat reumaoireet), joten piti alkaa etsiä muita salvoja.
      Iholääkärin harkinnassa on tällä hetkellä Neotigason tai metotreksaatti, joista kummastakin hän on epäilevällä kannalla sietäisinkö niitäkään moniallergikko kun olen.

Itse havaitsin yllättävän hyväksi luontaistuotekaupasta saatavan Zona Extra Skin Repairin (25 E), joka ei parin kuukauden melko jatkuvassa käytössäkään ole aiheuttanut allergisia reaktioita.
      Vaihtelen kuitenkin salvoja estääkseni allergisia reaktioita. Töölön tullin apteekista saatava Weledan Dermatodoron sopii minulle hyvin kuin myös Bepahthen salva.
      Suomen otsoniterapiasta tilasin otsonoitua oliiviöljyä, joka sekin näyttää tehoavan. Haju vain liian voimakas.
      Jalkapohjaan käytän lisäksi Essexiä, joka tarpeeksi rasvaisena estää ihon kuivumisen.

Homeallergikko kun olen, niin itselläni PPP alkoi helpottaa pakkasten tultua. Edellisen kerran muutama vuosi sitten se jopa pakkasten tultua parantui kokonaan.
      Nyt sen laukaisi päälle varvasmurtuma ja edellisellä keralla polven nivelsidevamma.

Niinpä niin. Saas nähdä kuinka tässä käy.
      Hoitelen PPP:täni myös hivenaineilla ja vitamiineilla. Käytän NONI-mehua ja havupuu-uutejuomaa.
      Ruokavalio kasvisvoittoinen, ei sokeria eikä valkoisia vehnäjauhoja.

Joulurauhaa teille kaikille psoriaatikoille.

• P.A.Kökkölä

Weleda Dermatoron on? En ole koskaan kuullut. Siis kuuluuko se siihen Weleda ihonhoitosarjaan jota myydään luontaistuotekaupoissa?

Täytyy mennä hammaslääkäriin vuodenvaihteen jälkeen. Minulla on krooninen tulehduspesäke yhden hampaan juuressa. Sain vasta hiljattain kuulla. Se leikattiin useita vuosia sitten ja luulin että on parantunut. Psorini puhkesi samoihin aikoihin kun se oli pahana. Myös vuosi sitten kun oli toisen hampaan juuri akuutisti tulehtunut, paheni psori huomattavasti ja näppyläkylvöä tuli ympäri vartaloa (pieniläiskäinen psori). Tuntuu että kaikki tulehdukset pahentavat. Kyllä vähän järkytyin kun kuulin että siinä varmaan 8 vuotta sitten leikatussa hampaanjuuressa on edelleen pesäke. Eihän itse voi edes tietää kaikkia kroonisia tulehduksia jos ei kukaan kerro. Voi kunpa joskus vielä tulisi päivä jolloin olisi edes hiukan vähemmän tuota riesaa!
        Hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta kaikille! (Aina on parantamisen varaa:D)

• P.A.Kökkölä

Mevate-voide. Saas nähdä onko tästä mitään apua. Sisältää mäntytervaa, pikiöljyä, kasvisöljyä ja mehiläisvahaa. Onko kellään siitä kokemuksia?
      Kyllä on tullut jos jonkinlaista kokeiltua mutta kuinka kauan pitäisi käyttää yhtä ja samaa voideta että vaikutuksen näkisi? Taidan olla aika lyhytpinnainen näissä voidekokeiluissa ja rahaa menee:(

• P.A.Kökkölä

• P.A.Kökkölä
        P.A.Kökkölä kirjoitti:

sitten tätä ellei maksa omaisuuksia:((

http://www.repolar.com/?gclid=CLSYhZnp3JACFQNjMAodTjRyPQ

tästä Abilarista kilpailija tälle voiteelle jota joku joskus kehui tällä palstalla. En ole kokeillut sitä mutta olin laittanut yhteystiedot "kirjanmerkkeihin" joten löytyi sieltä. Mahtaakohan tätä voidetta olla enää saatavilla?Ei ole ainakaan mainostettu missään joten vaikea kenenkään on osata tilata sitä.

http://www.ytyinfo.net/fi/content/view/33/85/

• P.A.Kökkölä

Nyt näyttää ainakin kyynärpäistä kuoriutuneen hyvin tällä Mevatella. Jatketaan kokeilua.Toivottavasti häipyy kokonaan. Locobase repair on hyvää sitten kun on saanut kököt pois. Ei viitsisi aina laittaa niitä lääkevoiteita. Siksi tämä sinnikäs kokeiluvimma:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16