Katsoitteko kyseisen ohjelman?
Jos haluaa että penis näyttää isommalta niin miksi:
Mies lihotti itsensä tuommoisiin mittoihin?
Miksi piti sitä hirveää pehkoa juuressa?
Näittekö helpotuksen sen amerikkalaisen 12,3cm miehen naamalla kun heppu sanoi omaavansa 8,2 senttisen?
4D mikropenis
15
4205
Vastaukset
- Katsoin joo:)
No 12.3cm on suomalaisittain keskimittainen ja niin se on monessa muussakin maassa. Ihra todellakin vie senttejä molosta hyvin tehokkaasti. Mutta kuuleppa Pedo James, niitä englantilaismiehen kaltaisia katkismunia on kuule uimahallit pullollaan. Suotta me siis ketään haukutaan. 20cm kyrpäähän ei ole kellään todellisuudessa tässä maassa, ellei mennä etsimään sellaista raajaa sitten vammaishoitoloista. Cp-vamman eräs oirehan on raajojen ja sukupuolielinten liikakasvu.
Pikumunia siis on joka lähtöön ja tämänkin palstan "isokullit" ja muut naisten nikeillä esiintyvät luuserit ovat heikäläisiä, siis alta 9cm seisokkiveitikalla runkkailevia pikkupoikia. Mitä suurempi muna netissä, sitä pienempi todellisuudessa.
Mutta hei, aina me ollaan niillä nakeilla pärjätty ja sotiakin on voitettu, vaikkakin nekin voitot oli oikeastaan vihollisen virheistä johtuvia armopullia. Mutta kyllä nysälläkin pärjää.- Viivi sanoo
Vai on se keskimitta kutistunut muka 12,3 senttiin :D
On se vaan kumma et en ole ikinä noin pientä nähnyt, vaikka paljon on tullut seksiä harrastettua.
Nämä 12,3 cm jutut on vain pienimunaisten propagandaa, jolla uskottelevat itselleen et muka oma pieni onkin keskikokoinen :D
Ai niin, minun nykyisellä on yli 20cm... - Kusettaja itsekin
Viivi sanoo kirjoitti:
On se vaan kumma et en ole ikinä noin pientä nähnyt, vaikka paljon on tullut seksiä harrastettua.
Nämä 12,3 cm jutut on vain pienimunaisten propagandaa, jolla uskottelevat itselleen et muka oma pieni onkin keskikokoinen :D
Ai niin, minun nykyisellä on yli 20cm...Itseasiassa netin isot ovat pienimunaisten kirjoittamaa provoa ja propagandaa. MOni luulee että toisella on 20cm ja se pitää nettipalstoilla kusettamisen hedelmällisenä.
- sulffaaja
Viivi sanoo kirjoitti:
Ai niin, minun nykyisellä on yli 20cm...Mikropenis
Mikropenis on harvinainen tila, jossa penis jää pienikasvuiseksi. Jäykän peniksen pituus on 7 cm tai lyhyempi. Vastasyntyneellä mikropeniksen pituus on alle 1,9cm penistä venytettäessä. Mikropeniksestä arvioidaan kärsivän noin 0,6 % miespuolisesta väestöstä.
Syynä mikropenikseen voi olla testosteronin poikkeuksellisen alhainen eritys raskauden aikana tai se, että kehittyvä elimistö ei reagoi normaalisti testosteroniin. Myös geenitesteissä voi löytyä tyypillinen poikkeama. Mikropenistä voidaan yrittää hoitaa pikkulapsena testosteronihoidolla.
Aiemmin mikropeniksen ollessa kyseessä tehtiin myös ratkaisuja, joissa poika päätettiin leikata tytöksi ja hoitoa täydennettiin myöhemmin hormonihoidolla. Nykyisin tästä hoitovaihtoehdosta on enenevässä määrin luovuttu. Uusia myönteisiä tuloksia on suurennusleikkaushoidoista, joissa penistä on suurennettu proteesin ja kudossiirrännäisten avulla. Toisten lasten pilkka aiheuttaa usein vaikeita ongelmia mikropeniksestä kärsivälle lapselle. - Myöntäisit vaan totuuden
Voi sinua parkaa. Vaikka sinä kuinka yrittäisit itsepetoksella
vakuutella itsellesi ja muille ettei Suomessa ole 20-senttisiä, eikä kukaan
nainen täällä ole sellaista saanut, niin totuus on edelleen toinen.
Suomessa ON 20-senttisiä peniksiä ja niitä on moni nainen päässyt kokeilemaan.
Kyllä niitä täällä muutama tuhat kpl löytyy, vaikka sinulla itselläsi olisikin
joku 14-senttinen, jonka haluat uskoa olevan iso. - 28cm
Myöntäisit vaan totuuden kirjoitti:
Voi sinua parkaa. Vaikka sinä kuinka yrittäisit itsepetoksella
vakuutella itsellesi ja muille ettei Suomessa ole 20-senttisiä, eikä kukaan
nainen täällä ole sellaista saanut, niin totuus on edelleen toinen.
Suomessa ON 20-senttisiä peniksiä ja niitä on moni nainen päässyt kokeilemaan.
Kyllä niitä täällä muutama tuhat kpl löytyy, vaikka sinulla itselläsi olisikin
joku 14-senttinen, jonka haluat uskoa olevan iso.Paskan vitut 13cm on edelleen suomen keskimitta... maailmalla se on 14.6cm...etelässi isompi ja pohjoisessa pienempi..
- fcukbuddy
28cm kirjoitti:
Paskan vitut 13cm on edelleen suomen keskimitta... maailmalla se on 14.6cm...etelässi isompi ja pohjoisessa pienempi..
Jaa jos asia on näin niin sitten minulla on pullat hyvin uunissa :D minä ajattelin että tuo oma 18cm ja risat on semmonen normaali mitta.
- Ihan hyvin pärjää
fcukbuddy kirjoitti:
Jaa jos asia on näin niin sitten minulla on pullat hyvin uunissa :D minä ajattelin että tuo oma 18cm ja risat on semmonen normaali mitta.
No 18-senttinenhän nimenomaan on normaali. Se mahtuu vielä siihen
13-19 -sentin alueelle, johon 90% miehistä sijoittuu. Ei se pieni
ole, mutta normaali se on, eikä iso. Isosta voidaan puhua, kun mittaa
on yli 20cm ja kunnolla paksuutta. Tuskin sen vehkeesi kokoa
kukaan nainen on hämmästynyt? Oikeasti isoa naiset kyllä hämmästelevät.
Ihan hyvin sinulla silti on pullat uunissa. Ihan ok kokoinen vehje. - 9mm smitti povessa
fcukbuddy kirjoitti:
Mutta kun mittaat persereijästä alkain ja kusetat rippeet päälle. MItä isompi netissä, muka, sen pienempi oikeesti. Ammu ittes pikkumunainen homo!!
- Yhyy ja byääää!
9mm smitti povessa kirjoitti:
Mutta kun mittaat persereijästä alkain ja kusetat rippeet päälle. MItä isompi netissä, muka, sen pienempi oikeesti. Ammu ittes pikkumunainen homo!!
Oivoivoi. Pikku-Arskalle tuli taas paha mieli, kun kuuli että toisella on
isompi kulli kuin itsellä. Sitten täytyy uhota ja uskotella että on
muka väärin mitattu, ettei itseen iske kova epävarmuus.
Voi sinua parkaa. 18-senttinen on ihan normipituinen, eikä vaadi
yhtään kusetusta mitattaessa. Monelta sellainen löytyy ihan oikein
mitattunakin. - Professoori
Yhyy ja byääää! kirjoitti:
Oivoivoi. Pikku-Arskalle tuli taas paha mieli, kun kuuli että toisella on
isompi kulli kuin itsellä. Sitten täytyy uhota ja uskotella että on
muka väärin mitattu, ettei itseen iske kova epävarmuus.
Voi sinua parkaa. 18-senttinen on ihan normipituinen, eikä vaadi
yhtään kusetusta mitattaessa. Monelta sellainen löytyy ihan oikein
mitattunakin.Miksi kansainväliset tutkimukset väittävät toisin? väitätkö että tutkijat valehtelevat?
- Herra22cm
Professoori kirjoitti:
Miksi kansainväliset tutkimukset väittävät toisin? väitätkö että tutkijat valehtelevat?
Pienimunaiset luuserit tavaa jotakin ikivanhaa "tutkimusta" ja vakuttelee itselleen et muka joku 15cm ei muka ole pieni :D
The New York Times lehdessä oli kesällä just laaja tutkimus, jonka mukaan keskimitta on länsimaalaisilla jotain 18-19cm luokkaa
Jos minulla olisi joku 13-15cm lilliputti, niin vetäisin itseni mäntyyn kiikkumaan...... - On niitä silti
Herra22cm kirjoitti:
Pienimunaiset luuserit tavaa jotakin ikivanhaa "tutkimusta" ja vakuttelee itselleen et muka joku 15cm ei muka ole pieni :D
The New York Times lehdessä oli kesällä just laaja tutkimus, jonka mukaan keskimitta on länsimaalaisilla jotain 18-19cm luokkaa
Jos minulla olisi joku 13-15cm lilliputti, niin vetäisin itseni mäntyyn kiikkumaan......Pläääh. Älä nyt ala taas vitsailemaan jostain Timesin "tutkimuksesta", kun
kaikki hyvin tietävät ettei sellaista ole olemassakaan.
Ei tuo 18cm silti mikään harvinaisuus ole. Esim. Durexin tekemässä
tutkimuksessa 18.1% miehistä omasi vähintään 18-senttisen. Tarkoittaa
lähes joka viidettä miestä. Kinseyn tutkimuksessa luku tosin oli vain
n. 6%, mutta se taitaa olla kyllä alakanttiin.
Kondominvalmistaja LifeStyles (Ansell) teki tutkimuksen meksikolaisilla opiskelijoilla, jotka paikallisen diskon
ulkopuolelle pystytetyssä tilassa mitattiin sairaanhoitajien toimesta
palkkiota vastaan ja sai tuloksena keskipituudeksi vain 14.75 cm. Tuossa
kun ottaa huomioon paikan, eli suuri osa oli humalassa eikä saanut
kunnon seisokkia, niin keskipituus oli oikeasti 15cm luokkaa.
Yleisesti tutkimuksissa keskiarvo on asettunut 6 tuuman paikkeille,
eli hieman yli 15cm.
Vähintään 18-senttisiä on siis vähintään 10% miehistä, eli vähintään
joka kymmenennellä miehellä.
- Makke35
ja kyllä tosiaan näin kun sen 12 senttisen itsetunto posahti kattoon kun kuuli tästä 8 senttisestä. Ihmettelen, että koko pätkä oli päästetty editoinnin jälkeen lähetykseen.
Jokatapauksessa, ton kaverin ois tosiaan hyvä laihduttaa, ja mennä siihen leikkaukseen. Itse en omista mitään jättikullia, mutta olen varsin hoikka, se tuo kulliin "lisää pituutta". Mukava vedellä eri asennoista, täydellä potenssilla kun ei ole mahaa tiellä.- Kroppa kuntoon miehet
Jeps. Tälläkin palstalla näyttää inisevän monta läskimahaista äijää, jotka
selittelee että se vaan näyttää pieneltä kun on muuten iso (siis läski) mies.
Yrittävät haukkua hyväkroppaisia kaikenlaisilla nimityksillä, vaikka
selvästi heitä vituttaa että he itse ovat läskikasoja ja hyväkuntoisilla
miehillä on sekä paremman näköinen kroppa, että isomman näköinen kulli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144