Yrityshakemistot netissä

www.???

Netti tuntuu olevan pullollaan erilaisia hakemistoja, joista sitten tulee soittoja ja kaikissa pitäisi olla mukana. Satanen sinne ja kaksi tuonne...

Kertokaa nyt ihan rehellisesti, että onko teille ollut hyötyä noista hakemistoista?

10

1718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijausta

Täyttä huijausta

• sivuilla

Kokemuksesta, että minun kohdallani Keltaiset sivut ovat toimineet hyvin. Vaihdoin domainpäätettä niin nyt kun googleen naputtelee sen artikkelin, jota markkinoin, google tuo heti ensimäiselle sivulle, toiselle riville nettisivuni, joten en tarvi muuta kuin Keltaisilla sivuilla rivi-ilmoituksen ja googen.

• huijareita kaikki tyynni

Sano aina ei ja iske luuri korvaan. Kaikenlaisia huijareita on liikkeellä. Sano siis ei myös vaikka kuulostaisi ei-huijari firmalta esim. juuri mainituilta "keltaisilta" sivuilta. Liikkeellä on kaikenlaisia
        "Kjeltaisetsivut.com"
        "Kieltaisetsivut.rus"
        "kelteisetsivut.maf"
        jne. tajuat varmaan.

• Leksaku
        huijareita kaikki tyynni kirjoitti:

Sano aina ei ja iske luuri korvaan. Kaikenlaisia huijareita on liikkeellä. Sano siis ei myös vaikka kuulostaisi ei-huijari firmalta esim. juuri mainituilta "keltaisilta" sivuilta. Liikkeellä on kaikenlaisia
        "Kjeltaisetsivut.com"
        "Kieltaisetsivut.rus"
        "kelteisetsivut.maf"
        jne. tajuat varmaan.

Jep. Yritystä löytyy ja kannattaa olla tarkkana seuraavan lauseen kanssa: "laitetaanko ensi vuodelle samalla tavalla kuin viime vuonna..."

Nimittäin siitä saattaa jäädä luulemaan että kyseessä olisi sama yritys.

Rehellisellä pohjalla toimiviakin on ilman hämäystekniikkaa. Enkä menisi aivan suoralta kädeltä asiaa tuomitsemaankaan.

Jos kiinnostaa, olen omille sivuilleni kirjoittanut omia näkemyksiäni asiasta, sekä pienen linkkilistan tarjoajista.

Kolumn/Nettinäkyvyyttä

• JA LUURI KORVAAN

Ei minkäänlaista hyötyä vaan sitoudut vain vuosiksi kalliisiin maksuihin! Esim. YRITYSREKISTERI.COMista tässä samalla palstalla juttua ja hyi olkoon mikä kauhea moraaliton yritys!

• ole huijausta

Ei kaikki hakemistot ole huijausta. Pitää vain itse miettiä mihin haluaa liittyä. Eikä ne keltaiset sivut tai yritystelet mitään superhakemistoja ole mutta perhanan kalliita ne kyllä ovat! Joten tutustu tarjontaan ja mieti missä haluat näkyä.

• GoogleXxx

Joskus kysyin yhdeltä nettihakemiston myyjältä että onko sillä tietoa montako nettihakemistoa Suomessa on? Vastaus oli 90 kpl
      Kaikkiin hakemistoihin ei kannate/pysty osallistumaan. Itse olen laittanut yhteen paikalliseen(alle 100 Eur), yhteen valtakunnalliseen(n 500 Eur). Joka kerta kun tulee tarjouspyyntö niin kysyn asiakkaalta mistä on löytänyt meidän yhteystiedot?
      Mielestäni tärkein on että Googlella löytyy hyvin!!

• karin

Minun toiminimelleni on hakemistoista ollut pelkkää haittaa - mitä enemmän niissä näyt sitä enemmän ahdistellaan uusista hakemistoista! Lisäksi sain juuri uhkauskirjeen Fonectalta, että joudun perintään, koska en ollut maksamut laskua ilmoituksesta keltaisilla sivuilla. Olin sen puhelimitse perunut. Puhelutiedot he olivat sopivasti hävittäneet... Varokaa yrittäjät, teitä huijataan törkeästi! Minun yritykselleni ei ole tullut yhtään ainoaa yhteydenottoa luetteloiden perusteella, maksaa olen kyllä saanut. Siis boikotoikaa kaikkia hakemistoja.

• 4521

Suomen Luettelomedia toimii aiankin oikein.

• yritys65

Hyöty on 0, vai käytätkö itse noita ostaaksesi tavaroita/palveluita?

Olen itse yrityksen ensimmöisinöä elinvuosina tyhmyyttäni tuhlannut useamman tuhannen euron ko. palveluihin, ennen kuin tajusin, että niissä olo ei tuonut yhtään uutta asiakasta. Nyt olemme vain parissa mukana.

Suurin hyöty tulee siitä, että googlatessa näkyvyys on ekalla sivulla. Harva hakemisto nostaa yrityksiä esille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1692
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      214
      1359
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      83
      1298
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe