Mihinkähän päin mualimaa ne vakiovoitot menikään... Sata tonnii ja alavoitot :) Mä ainakin saan osani vaikkei voitoistakaan oo keretty ees vielä tiedottaa.
On se kyll perkele hirvee itku täällä jos jostain pikkufirmasta on 2/3 osa (=hölöä) porukasta ollu pitkään sairaslomalla ja hommat silti pääpiirteissään toimii ja fyrkkaa tulee. Lopettakaas vitun ämmät porukassa oleminen ja itkeminen tai pelatkaas ite jos muka osaatte.
Tai perustakaapa oma porukka. Hakekaa jengi siihen täältä. Virtualieuro vetoa että saatte sellaisen kuspäisten urputtajien kerhon että ootte jumalattomassa ilmiriidassa jo ennen ku saatte pelattua ekaakaan vetoa.
Mistä kana..
4
463
Vastaukset
- Maksava asiakas
sairaslomalla jotka pystyy jotain tiedottamaan?
Aikaisemmin kun tiedotettiin jos uutistoimitus jää lomalle niin ei tarvinnu ihmettellä asiaa.
Mitäs pidätte omana tietonanne tollaset sairausasiat! Jos ilmoittaa asioista ajoissa jäsenille, niin kyllä silloin ymmärtää ja jaksaa odotta että rästihommat hoidetaan.
Niin se on joka paikassa että ne jotka pääosin rahoittaa toimintaa voi myös jotain vaatiakkin. Kannattaa nyt muistaa että räyhäät niille jotka maksaa sun palkkas tai maksoi.
Hyvä että avauduit!- ..olla
Ei meinaan näy ilmoa noista vakiovoitoista vielä ja kun eilen soitin niitten numeroon tosta vakiovoitosta ni se kerto et vetäjä on flunssassa sängynpohjalla.
Lupasivat mulle kyllä 20 euroo pelirahaa jos kirjoitan tänne ku kerroin noista alemmista haukuista ja sit kympin mä saan aina jokaisesta aiheellisesta kommentoinnista. Ei se nyt hyvä liksa oo, mutta tekee opiskelijan budjetille hyvää. - ..vielä
..olla kirjoitti:
Ei meinaan näy ilmoa noista vakiovoitoista vielä ja kun eilen soitin niitten numeroon tosta vakiovoitosta ni se kerto et vetäjä on flunssassa sängynpohjalla.
Lupasivat mulle kyllä 20 euroo pelirahaa jos kirjoitan tänne ku kerroin noista alemmista haukuista ja sit kympin mä saan aina jokaisesta aiheellisesta kommentoinnista. Ei se nyt hyvä liksa oo, mutta tekee opiskelijan budjetille hyvää.Mä en siis oo ku rivijäsen eiliseen asti ja vissiin oon sitä kohta taas :( Sain ohjeet laittaa vastinetta tänne. Sain luvan käyttää "pikkasen värikästä" kieltä, mutta taisin innostua liikaa ja meni ehkä överiksi. Voi olla että mun päätä ei silitetä kauheesti ens viikolla Voittoporukan vetäjän toimesta ku se tulee töihin ja lukee nää.
Anteeksi siis jos tuli jotakuta loukattua. Hyvää joulua! - porukkaa?
..olla kirjoitti:
Lupasivat mulle kyllä 20 euroo pelirahaa jos kirjoitan tänne ku kerroin noista alemmista haukuista ja sit kympin mä saan aina jokaisesta aiheellisesta kommentoinnista. Ei se nyt hyvä liksa oo, mutta tekee opiskelijan budjetille hyvää.Mitä teet persaukinen rahamiesten porukoissa eihän siellä jyllää ku ne ketkä pelaa1000e peli.Tuu mun porukkaa niin saat ns.voitot heti nytkin voitin 12e pitkävedosta heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865