Mistä kana..

..pissii

Mihinkähän päin mualimaa ne vakiovoitot menikään... Sata tonnii ja alavoitot :) Mä ainakin saan osani vaikkei voitoistakaan oo keretty ees vielä tiedottaa.

On se kyll perkele hirvee itku täällä jos jostain pikkufirmasta on 2/3 osa (=hölöä) porukasta ollu pitkään sairaslomalla ja hommat silti pääpiirteissään toimii ja fyrkkaa tulee. Lopettakaas vitun ämmät porukassa oleminen ja itkeminen tai pelatkaas ite jos muka osaatte.

Tai perustakaapa oma porukka. Hakekaa jengi siihen täältä. Virtualieuro vetoa että saatte sellaisen kuspäisten urputtajien kerhon että ootte jumalattomassa ilmiriidassa jo ennen ku saatte pelattua ekaakaan vetoa.

4

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksava asiakas

      sairaslomalla jotka pystyy jotain tiedottamaan?

      Aikaisemmin kun tiedotettiin jos uutistoimitus jää lomalle niin ei tarvinnu ihmettellä asiaa.

      Mitäs pidätte omana tietonanne tollaset sairausasiat! Jos ilmoittaa asioista ajoissa jäsenille, niin kyllä silloin ymmärtää ja jaksaa odotta että rästihommat hoidetaan.

      Niin se on joka paikassa että ne jotka pääosin rahoittaa toimintaa voi myös jotain vaatiakkin. Kannattaa nyt muistaa että räyhäät niille jotka maksaa sun palkkas tai maksoi.

      Hyvä että avauduit!

      • ..olla

        Ei meinaan näy ilmoa noista vakiovoitoista vielä ja kun eilen soitin niitten numeroon tosta vakiovoitosta ni se kerto et vetäjä on flunssassa sängynpohjalla.

        Lupasivat mulle kyllä 20 euroo pelirahaa jos kirjoitan tänne ku kerroin noista alemmista haukuista ja sit kympin mä saan aina jokaisesta aiheellisesta kommentoinnista. Ei se nyt hyvä liksa oo, mutta tekee opiskelijan budjetille hyvää.


      • ..vielä
        ..olla kirjoitti:

        Ei meinaan näy ilmoa noista vakiovoitoista vielä ja kun eilen soitin niitten numeroon tosta vakiovoitosta ni se kerto et vetäjä on flunssassa sängynpohjalla.

        Lupasivat mulle kyllä 20 euroo pelirahaa jos kirjoitan tänne ku kerroin noista alemmista haukuista ja sit kympin mä saan aina jokaisesta aiheellisesta kommentoinnista. Ei se nyt hyvä liksa oo, mutta tekee opiskelijan budjetille hyvää.

        Mä en siis oo ku rivijäsen eiliseen asti ja vissiin oon sitä kohta taas :( Sain ohjeet laittaa vastinetta tänne. Sain luvan käyttää "pikkasen värikästä" kieltä, mutta taisin innostua liikaa ja meni ehkä överiksi. Voi olla että mun päätä ei silitetä kauheesti ens viikolla Voittoporukan vetäjän toimesta ku se tulee töihin ja lukee nää.

        Anteeksi siis jos tuli jotakuta loukattua. Hyvää joulua!


      • porukkaa?
        ..olla kirjoitti:

        Ei meinaan näy ilmoa noista vakiovoitoista vielä ja kun eilen soitin niitten numeroon tosta vakiovoitosta ni se kerto et vetäjä on flunssassa sängynpohjalla.

        Lupasivat mulle kyllä 20 euroo pelirahaa jos kirjoitan tänne ku kerroin noista alemmista haukuista ja sit kympin mä saan aina jokaisesta aiheellisesta kommentoinnista. Ei se nyt hyvä liksa oo, mutta tekee opiskelijan budjetille hyvää.

        Mitä teet persaukinen rahamiesten porukoissa eihän siellä jyllää ku ne ketkä pelaa1000e peli.Tuu mun porukkaa niin saat ns.voitot heti nytkin voitin 12e pitkävedosta heh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe