Mistä kana..

..pissii

Mihinkähän päin mualimaa ne vakiovoitot menikään... Sata tonnii ja alavoitot :) Mä ainakin saan osani vaikkei voitoistakaan oo keretty ees vielä tiedottaa.

On se kyll perkele hirvee itku täällä jos jostain pikkufirmasta on 2/3 osa (=hölöä) porukasta ollu pitkään sairaslomalla ja hommat silti pääpiirteissään toimii ja fyrkkaa tulee. Lopettakaas vitun ämmät porukassa oleminen ja itkeminen tai pelatkaas ite jos muka osaatte.

Tai perustakaapa oma porukka. Hakekaa jengi siihen täältä. Virtualieuro vetoa että saatte sellaisen kuspäisten urputtajien kerhon että ootte jumalattomassa ilmiriidassa jo ennen ku saatte pelattua ekaakaan vetoa.

4

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksava asiakas

sairaslomalla jotka pystyy jotain tiedottamaan?

Aikaisemmin kun tiedotettiin jos uutistoimitus jää lomalle niin ei tarvinnu ihmettellä asiaa.

Mitäs pidätte omana tietonanne tollaset sairausasiat! Jos ilmoittaa asioista ajoissa jäsenille, niin kyllä silloin ymmärtää ja jaksaa odotta että rästihommat hoidetaan.

Niin se on joka paikassa että ne jotka pääosin rahoittaa toimintaa voi myös jotain vaatiakkin. Kannattaa nyt muistaa että räyhäät niille jotka maksaa sun palkkas tai maksoi.

Hyvä että avauduit!

• ..olla

Ei meinaan näy ilmoa noista vakiovoitoista vielä ja kun eilen soitin niitten numeroon tosta vakiovoitosta ni se kerto et vetäjä on flunssassa sängynpohjalla.

Lupasivat mulle kyllä 20 euroo pelirahaa jos kirjoitan tänne ku kerroin noista alemmista haukuista ja sit kympin mä saan aina jokaisesta aiheellisesta kommentoinnista. Ei se nyt hyvä liksa oo, mutta tekee opiskelijan budjetille hyvää.

• ..vielä
        ..olla kirjoitti:

Ei meinaan näy ilmoa noista vakiovoitoista vielä ja kun eilen soitin niitten numeroon tosta vakiovoitosta ni se kerto et vetäjä on flunssassa sängynpohjalla.

Lupasivat mulle kyllä 20 euroo pelirahaa jos kirjoitan tänne ku kerroin noista alemmista haukuista ja sit kympin mä saan aina jokaisesta aiheellisesta kommentoinnista. Ei se nyt hyvä liksa oo, mutta tekee opiskelijan budjetille hyvää.

Mä en siis oo ku rivijäsen eiliseen asti ja vissiin oon sitä kohta taas :( Sain ohjeet laittaa vastinetta tänne. Sain luvan käyttää "pikkasen värikästä" kieltä, mutta taisin innostua liikaa ja meni ehkä överiksi. Voi olla että mun päätä ei silitetä kauheesti ens viikolla Voittoporukan vetäjän toimesta ku se tulee töihin ja lukee nää.

Anteeksi siis jos tuli jotakuta loukattua. Hyvää joulua!

• porukkaa?
        ..olla kirjoitti:

Mitä teet persaukinen rahamiesten porukoissa eihän siellä jyllää ku ne ketkä pelaa1000e peli.Tuu mun porukkaa niin saat ns.voitot heti nytkin voitin 12e pitkävedosta heh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2468
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      58
      2216
    3. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      43
      1997
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      210
      1728
    5. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1650
    6. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      20
      1590
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      88
      1430
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      15
      1419
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      11
      1362
    10. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1354
    Aihe