Mä oon pelinero. Mä paan nyt tosiporukan pystyyn. Mä saan aina 13 oikein vakiossa. Mä oon rehellinen. 100% voitto- ja rehellisyystaku. Vuodessa takuuvarmasti 10000% voitot. Mä lupaan että en varasta kassaa vasta ku iso voitto tulee. Takuuvarmasti ja rehellisesti. Mä oon salettiin rehellinen, mua ei oo vielä koskaan tuomittu mistään vakavasta. Jokanen pistää alkuun kymppitonnin ja 1000 ekaa pääsee mukaan et saadaan pelikassaa jos kaikesta huolimatta heti ei osuiskaan.
Ilmottautumiset osotteeseen pelisupernero hotmail.com ja näytetään kaikille!
Uus...
..jengi
2
417
Vastaukset
- porukkaan...
Jooh mä tuun mukaan ja laitan 10000 niin päästään alkuun voitot voit sit laittaa mun tilille 12345-678900 Että näin voittoja odotellessa .Ai oli niin iso voitto et jäi karensiin no kato laita sitku tulee.Ooottelen
- 10 milliä
Rehellisesti lupasit siis keikata fyrkat jo ennenku voittoja tuliskaan. Noh, varmahan on tietysti aina varmaa ja 10 milliä hyvä tavote. Iha raskaan sarjan kusetus. Ja jos keikkais rahat vasta voiton jälkeen, ni olis vaara jäädä ilman jos ei sitä voittoa tuukaan. se ottais varmast pattiin. Kyll muaki vituttais jos häviäis 10 millii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21918249Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903905Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu562347Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv252055Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2881586Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1691583Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711543Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661466Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1311462Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141344