Mistä tietää että vesimies välittää?

niinmistä

niin mistä?

40

11876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VeskariN..

      sinun täytyy vain arvata tai tietää.
      Veskarit ei ole tästä maailmasta. Yhdessä hetkessä on vieressäsi maailman huomaavaisin ihminen ja hetkeä myöhemmin et saa mitään yhteyttä.

      • Ujopelkuri...

        En kerro tunteitani, tai näytä välitänkö, mutta sen voin sanoa, että synnyinkoti on jossain tuolla tähtien takana ja sinne kuulun ^^ Kuuntelen, kun minun halutaan kuuntelevan, mutta voin olla toisinaan kylmä, toisinaan lämmin. Joskus annan kaiken, joskus en mitään :) Niin minua. Mielialan vaihtelukin on samaa luokkaa - hetkessä olen iloinen ja sekuntti siitä saatan taas olla maailman masentunein ihminen.


    • Rehti

      okei. eli "ymmällään" on ihan tavallinen sana kun on tekemisissä vesimiehen kanssa? hienoa. onneksi tiedän, en arvaa vaan tiedän. vai tiedänkö? kivaa.

      • kyllä nyt

        taisit hämmentää...vai hämmensitkö? ;-)


      • siis?
        kyllä nyt kirjoitti:

        taisit hämmentää...vai hämmensitkö? ;-)

        välittää kenestä?


      • ...tietoo
        siis? kirjoitti:

        välittää kenestä?

        En tiiä, mutta kerro sit kun sää tiiät jos joskus tiiät mitä tiiät. ;)


      • siis?
        ...tietoo kirjoitti:

        En tiiä, mutta kerro sit kun sää tiiät jos joskus tiiät mitä tiiät. ;)

        milloin tiedän, että tiedän, että tietäisin kertoa sinullekin, että tiedän?


      • Rehti
        kyllä nyt kirjoitti:

        taisit hämmentää...vai hämmensitkö? ;-)

        Kas siinä pulma. Tiesin kyllä. Ennenkuin muut alkoivat hämmentää. Nyt vain luulen tietäväni, ehkä en pian edes luule ;-)


      • ....tietää?
        siis? kirjoitti:

        milloin tiedän, että tiedän, että tietäisin kertoa sinullekin, että tiedän?

        Silloin kun pään yläpuolelle syttyy hehkulamppu ;)


      • Siis?
        Rehti kirjoitti:

        Kas siinä pulma. Tiesin kyllä. Ennenkuin muut alkoivat hämmentää. Nyt vain luulen tietäväni, ehkä en pian edes luule ;-)

        tietävänsä, vai tietääkö sitä luulevansa vai pitikö tietoa hämmentää, vai luuloako piti tietää?
        Minä veskarina tykkään, mutten välttämättä joka päivä.


      • luulin tietäväni
        Siis? kirjoitti:

        tietävänsä, vai tietääkö sitä luulevansa vai pitikö tietoa hämmentää, vai luuloako piti tietää?
        Minä veskarina tykkään, mutten välttämättä joka päivä.

        viikko sitten, että tykkään, mutta tänään taas tiedän, etten niin kauheesti ehkä sittenkään tykkää...ainakaan ihan joka päivä ;-)
        Mutta koska edelleenkin olen, luulen että hän ehkä tietää, että huomenna saatan taas tykätäkin enemmän....mutta toisaalta taas en kyllä vielä voi tietää...., vai pitäiskö sitten tietää? =D


      • tietooo
        luulin tietäväni kirjoitti:

        viikko sitten, että tykkään, mutta tänään taas tiedän, etten niin kauheesti ehkä sittenkään tykkää...ainakaan ihan joka päivä ;-)
        Mutta koska edelleenkin olen, luulen että hän ehkä tietää, että huomenna saatan taas tykätäkin enemmän....mutta toisaalta taas en kyllä vielä voi tietää...., vai pitäiskö sitten tietää? =D

        Ja kukaan ei tiedä yhtikäs mitään yhtään mistään kuka tykkää mistäkin ja kenestä.


      • siis?
        tietooo kirjoitti:

        Ja kukaan ei tiedä yhtikäs mitään yhtään mistään kuka tykkää mistäkin ja kenestä.

        sitten vielä tietää, että tykkääkö huomenna vai ei. Mistäs se tietää? Ja miten niin ei tiedä yhtikäs mitään kukaan, minä tiedän ainakin, etten tiedä mitään.


      • siis?
        luulin tietäväni kirjoitti:

        viikko sitten, että tykkään, mutta tänään taas tiedän, etten niin kauheesti ehkä sittenkään tykkää...ainakaan ihan joka päivä ;-)
        Mutta koska edelleenkin olen, luulen että hän ehkä tietää, että huomenna saatan taas tykätäkin enemmän....mutta toisaalta taas en kyllä vielä voi tietää...., vai pitäiskö sitten tietää? =D

        joka päivä tykätä tarvii, muutenhan sitä kahlitsee, ja jos kahlitsee se tarkoittaa, että tykkää joka päivä.


      • ei tykkää
        siis? kirjoitti:

        joka päivä tykätä tarvii, muutenhan sitä kahlitsee, ja jos kahlitsee se tarkoittaa, että tykkää joka päivä.

        et sitä kahlitaan...? Sanokaas näsäviisaat...Vuoden verran ollut kovakin tunteenpalo veskariin, hällä oli silloin myös kuumat tunteet. Oli silloin varattu, mut sanoi jos olisi vapaa, vois meistä tulla jotakin.

        Nyt on vapaa, ero loppumetreillä, muttaa...Missä mättää?? Itsellä edelleen vahvat tunteet, veskari nyt sanoo kun kysyin et ei ole tunteita. Jotenkin en usko...Siis mistä tietää, vai tietääkö mistään? Jostain horoskoopista olen lukenut et veskarin kanssa ollessa vaatii hyviä hermoja ja huumoria :)

        Onko veskarilla rohkeutta myöntää itselleen olevansa väärässä tunteidensa suhteen? Luulen että käsittelee vielä eroaan ja on saanut paljon kolhuja, ei uskalla vielä luottaa.

        Kertokaa tunteita, kokemuksia...Voisko veskari tulla vielä mun luo, mistä hän haki hellyyttä ja rakkautta?? Meillä ei koskaan ole ollut mitään huonoa, henkinen puoli pelaa hyvin yhteen.

        Siis oikeesti...pilailijat älkää vastatko. Tämä on aika kipee juttu...


      • siis?
        ei tykkää kirjoitti:

        et sitä kahlitaan...? Sanokaas näsäviisaat...Vuoden verran ollut kovakin tunteenpalo veskariin, hällä oli silloin myös kuumat tunteet. Oli silloin varattu, mut sanoi jos olisi vapaa, vois meistä tulla jotakin.

        Nyt on vapaa, ero loppumetreillä, muttaa...Missä mättää?? Itsellä edelleen vahvat tunteet, veskari nyt sanoo kun kysyin et ei ole tunteita. Jotenkin en usko...Siis mistä tietää, vai tietääkö mistään? Jostain horoskoopista olen lukenut et veskarin kanssa ollessa vaatii hyviä hermoja ja huumoria :)

        Onko veskarilla rohkeutta myöntää itselleen olevansa väärässä tunteidensa suhteen? Luulen että käsittelee vielä eroaan ja on saanut paljon kolhuja, ei uskalla vielä luottaa.

        Kertokaa tunteita, kokemuksia...Voisko veskari tulla vielä mun luo, mistä hän haki hellyyttä ja rakkautta?? Meillä ei koskaan ole ollut mitään huonoa, henkinen puoli pelaa hyvin yhteen.

        Siis oikeesti...pilailijat älkää vastatko. Tämä on aika kipee juttu...

        vähän "etäällä", olen itse aika halukas puhumaan tunteistani ym. Mutta kun toinen alkaa puhumaan ja näyttämään, niin enkös jo etäänny.
        En tiedä miksi me veskarit ei olla valmiita ottamaan vastaan tunteita, ja kuitenkin koko ajan haluan ottaa vastaan tunteita. Nythän mä hokasin, haluan oikeasti todella, että minulle näytetään, että välitetään oikeasti, vaikka itse en ottaisikaan yhteyttä tai vaikutan viileältä.
        Näytä tunteesi mutta anna tilaa hengittää, veskari tulee luokesesi tai jättää tulematta. Mistä meistä tietää kun ei itsekään tiedetä.


      • kokenut
        ei tykkää kirjoitti:

        et sitä kahlitaan...? Sanokaas näsäviisaat...Vuoden verran ollut kovakin tunteenpalo veskariin, hällä oli silloin myös kuumat tunteet. Oli silloin varattu, mut sanoi jos olisi vapaa, vois meistä tulla jotakin.

        Nyt on vapaa, ero loppumetreillä, muttaa...Missä mättää?? Itsellä edelleen vahvat tunteet, veskari nyt sanoo kun kysyin et ei ole tunteita. Jotenkin en usko...Siis mistä tietää, vai tietääkö mistään? Jostain horoskoopista olen lukenut et veskarin kanssa ollessa vaatii hyviä hermoja ja huumoria :)

        Onko veskarilla rohkeutta myöntää itselleen olevansa väärässä tunteidensa suhteen? Luulen että käsittelee vielä eroaan ja on saanut paljon kolhuja, ei uskalla vielä luottaa.

        Kertokaa tunteita, kokemuksia...Voisko veskari tulla vielä mun luo, mistä hän haki hellyyttä ja rakkautta?? Meillä ei koskaan ole ollut mitään huonoa, henkinen puoli pelaa hyvin yhteen.

        Siis oikeesti...pilailijat älkää vastatko. Tämä on aika kipee juttu...

        olet varapano. dumppaa ja unohda koko tapaus.


      • et meikä
        siis? kirjoitti:

        vähän "etäällä", olen itse aika halukas puhumaan tunteistani ym. Mutta kun toinen alkaa puhumaan ja näyttämään, niin enkös jo etäänny.
        En tiedä miksi me veskarit ei olla valmiita ottamaan vastaan tunteita, ja kuitenkin koko ajan haluan ottaa vastaan tunteita. Nythän mä hokasin, haluan oikeasti todella, että minulle näytetään, että välitetään oikeasti, vaikka itse en ottaisikaan yhteyttä tai vaikutan viileältä.
        Näytä tunteesi mutta anna tilaa hengittää, veskari tulee luokesesi tai jättää tulematta. Mistä meistä tietää kun ei itsekään tiedetä.

        on ollut liiankin innokas. Mutta minkäs voit tunteilleen, kun toinen on syötävän ihana ja on vaan niin vahvat tunteet et pelkkä ajatus saa väriseen. Tuntuu et ei näin vahvat tunteet voi olla yksipuoleisia.

        Siis, voiko veskari myöntää ittelleen ja mulle et kyllä tunteita on, kunhan annan hänelle aikaa ja tilaa? Ja mitenhän kauan siihen menee? Tiedän kyllä et veskarit ovat viisaita, ainaskin tämä. Hän järkeilee, uskaltaako luottaa enää keneenkään. Mut pitemmän päälle ei kenenkään ole hyvä olla yksin. Jokainenhan kaipaa toisen ihmisen hellyyttä ja läheisyyttä, mie ainaskin...:)

        Yksi toinen veskari kertoi et tää meidän tilanna on sama kuin hänellä ittellään on joskus ollut. Nainen olisi ollut kiinnostunut, hän ei itse vielä silloin. Sitten kun häntä alkoi kiinnostamaan, tätä naista ei enää sit kiinnostanutkaa. Harmitteli kovasti kun ei tajunnut aikaisemmin, ovat sit vaan ystäviä.

        Niiih.. miksi tuhlata aikaa ja elämää, koska sillä olisi kaikkea ihanaa tarjottavana. Hoivaisin, hellisin, rakastaisin koko sydämestäni...itte oon vaaka :)


      • sä sit
        kokenut kirjoitti:

        olet varapano. dumppaa ja unohda koko tapaus.

        veskari? No en kyllä usko ihan noinkaan. Sanoi et on ollut tunteita minua kohtaan ja haki hellyyttä ja läheisyyttä, mitä ei saanut omassa liitossaan.

        Unohtais, jos pystyis...Mikähän hel...n magneetti tää oikein on. Niinpä hän kyllä sanoi silloin ittekin et vedettiin toisiamme magneetin lailla puoleemme.


      • siis?
        et meikä kirjoitti:

        on ollut liiankin innokas. Mutta minkäs voit tunteilleen, kun toinen on syötävän ihana ja on vaan niin vahvat tunteet et pelkkä ajatus saa väriseen. Tuntuu et ei näin vahvat tunteet voi olla yksipuoleisia.

        Siis, voiko veskari myöntää ittelleen ja mulle et kyllä tunteita on, kunhan annan hänelle aikaa ja tilaa? Ja mitenhän kauan siihen menee? Tiedän kyllä et veskarit ovat viisaita, ainaskin tämä. Hän järkeilee, uskaltaako luottaa enää keneenkään. Mut pitemmän päälle ei kenenkään ole hyvä olla yksin. Jokainenhan kaipaa toisen ihmisen hellyyttä ja läheisyyttä, mie ainaskin...:)

        Yksi toinen veskari kertoi et tää meidän tilanna on sama kuin hänellä ittellään on joskus ollut. Nainen olisi ollut kiinnostunut, hän ei itse vielä silloin. Sitten kun häntä alkoi kiinnostamaan, tätä naista ei enää sit kiinnostanutkaa. Harmitteli kovasti kun ei tajunnut aikaisemmin, ovat sit vaan ystäviä.

        Niiih.. miksi tuhlata aikaa ja elämää, koska sillä olisi kaikkea ihanaa tarjottavana. Hoivaisin, hellisin, rakastaisin koko sydämestäni...itte oon vaaka :)

        sopivat hyvin yhteen. Mutta älä koko sydämestäsi helli ja rakasta, muista että liika tunkeutuminen liian lähelle voi myös karkoittaa.
        Ja kun veskari menee "vuorille", anna olla siellä rauhassa niin kauan kuin on.
        Nämä kun opit, hyvin menee. ONNEA.


      • AquaM
        sä sit kirjoitti:

        veskari? No en kyllä usko ihan noinkaan. Sanoi et on ollut tunteita minua kohtaan ja haki hellyyttä ja läheisyyttä, mitä ei saanut omassa liitossaan.

        Unohtais, jos pystyis...Mikähän hel...n magneetti tää oikein on. Niinpä hän kyllä sanoi silloin ittekin et vedettiin toisiamme magneetin lailla puoleemme.

        yleensä vedetään puoleemme kuin magneetti :)
        Kyllähän sitä väliin haluaa hellyyttä ja läheisyyttäkin ja kun se oikea löytyy niin sillon ei ole epäilyjä. Mutta ei sitä joka hetki oikeankaan kanssa viitsi "kyhnätä".
        100 prosenttinen uskollisuus oikealle.


      • kiitti...
        siis? kirjoitti:

        sopivat hyvin yhteen. Mutta älä koko sydämestäsi helli ja rakasta, muista että liika tunkeutuminen liian lähelle voi myös karkoittaa.
        Ja kun veskari menee "vuorille", anna olla siellä rauhassa niin kauan kuin on.
        Nämä kun opit, hyvin menee. ONNEA.

        siis...toivoa on? Oottehan kyllä ihania "jästipäitä"...;)


      • Vesimiehen Vaimo
        ei tykkää kirjoitti:

        et sitä kahlitaan...? Sanokaas näsäviisaat...Vuoden verran ollut kovakin tunteenpalo veskariin, hällä oli silloin myös kuumat tunteet. Oli silloin varattu, mut sanoi jos olisi vapaa, vois meistä tulla jotakin.

        Nyt on vapaa, ero loppumetreillä, muttaa...Missä mättää?? Itsellä edelleen vahvat tunteet, veskari nyt sanoo kun kysyin et ei ole tunteita. Jotenkin en usko...Siis mistä tietää, vai tietääkö mistään? Jostain horoskoopista olen lukenut et veskarin kanssa ollessa vaatii hyviä hermoja ja huumoria :)

        Onko veskarilla rohkeutta myöntää itselleen olevansa väärässä tunteidensa suhteen? Luulen että käsittelee vielä eroaan ja on saanut paljon kolhuja, ei uskalla vielä luottaa.

        Kertokaa tunteita, kokemuksia...Voisko veskari tulla vielä mun luo, mistä hän haki hellyyttä ja rakkautta?? Meillä ei koskaan ole ollut mitään huonoa, henkinen puoli pelaa hyvin yhteen.

        Siis oikeesti...pilailijat älkää vastatko. Tämä on aika kipee juttu...

        Vesimies harvoin paljastaa tunteensa, mutta kun niin tekee, niin on todellakin sitten sitä mieltä ja kantaansa ei muuta.

        Kyllä tuo nyt hieman vaikuttaa siltä, että vesimies on hakenut sinusta korviketta vaikeassa tilanteessa ja nyt, kun on siitä yli päässyt, on itsekin sen tajunnut.


      • Kysyvä ei eksy
        ei tykkää kirjoitti:

        et sitä kahlitaan...? Sanokaas näsäviisaat...Vuoden verran ollut kovakin tunteenpalo veskariin, hällä oli silloin myös kuumat tunteet. Oli silloin varattu, mut sanoi jos olisi vapaa, vois meistä tulla jotakin.

        Nyt on vapaa, ero loppumetreillä, muttaa...Missä mättää?? Itsellä edelleen vahvat tunteet, veskari nyt sanoo kun kysyin et ei ole tunteita. Jotenkin en usko...Siis mistä tietää, vai tietääkö mistään? Jostain horoskoopista olen lukenut et veskarin kanssa ollessa vaatii hyviä hermoja ja huumoria :)

        Onko veskarilla rohkeutta myöntää itselleen olevansa väärässä tunteidensa suhteen? Luulen että käsittelee vielä eroaan ja on saanut paljon kolhuja, ei uskalla vielä luottaa.

        Kertokaa tunteita, kokemuksia...Voisko veskari tulla vielä mun luo, mistä hän haki hellyyttä ja rakkautta?? Meillä ei koskaan ole ollut mitään huonoa, henkinen puoli pelaa hyvin yhteen.

        Siis oikeesti...pilailijat älkää vastatko. Tämä on aika kipee juttu...

        nimimerkille: ei tykkää
        Kerrohan lisää ihastuksen kohteesta, vaalee, n. 167 pitkä, käyttää lukiessaan laseja, asuu rivarissa poikansa kanssa, just eronnut,harrastaa lentopalloa, myyntisihteeri kuljetusliikkeessä Metsälässä?

        Tunnen tyypin, jos tuntemerkit oikeat. Ei anna aihetta enempää, murheita odotettavissa.


      • Ujopelkuri...

        ... se on varsin yleisesti käytetty sana. Siinä on taikavoimaa - kun menen puhumaan ihmisille niin sanon jotain ja tuloksena on: mykistynyt hiljaisuus. Kaikki ovat ymmällään, eikä kukaan ymmärrä mitä puhun. Ja yhtä nopeasti porukka myös katoaa, mutta ei hätää - olen vesimiesnainen. Annan anteeksi. :)


      • bluusmami
        AquaM kirjoitti:

        yleensä vedetään puoleemme kuin magneetti :)
        Kyllähän sitä väliin haluaa hellyyttä ja läheisyyttäkin ja kun se oikea löytyy niin sillon ei ole epäilyjä. Mutta ei sitä joka hetki oikeankaan kanssa viitsi "kyhnätä".
        100 prosenttinen uskollisuus oikealle.

        Ainakin yks maailman ihanin pitkätukkaveskari, jonka mä haluaisin vierelleni. Taisin vaan karkoittaa sen liialla tunkeilulla. Mitäpä tehdä? Miten muuten kauris ja veskari sopii yhteen?


    • sille, että

      välität ja se miten välität. Jos tunne on molemminpuolinen, vesimies kyllä kertoo sen. Toisin saatat jäädä arvailemaan lopun ikäsi.

      • en ole ihan varma

        että tykkää (huom. veskarin suusta ei yleensä kuule sanaa "rakas"), niin huomenna voi olla ettet kuule veskarista mitään.
        Sido sopivasti älä tiukasti, anna vapautta älä liikaa, kysele sopivasti älä liiaksi, mene lähelle mutta älä liian lähelle, pysy tarpeeksi kaukana mutta tarpeeksi lähellä, että veskari näkee, että tahdot olla lähellä. Helppoa elämää veskarin kanssa, ei mitään ongelmaa.


      • ---
        en ole ihan varma kirjoitti:

        että tykkää (huom. veskarin suusta ei yleensä kuule sanaa "rakas"), niin huomenna voi olla ettet kuule veskarista mitään.
        Sido sopivasti älä tiukasti, anna vapautta älä liikaa, kysele sopivasti älä liiaksi, mene lähelle mutta älä liian lähelle, pysy tarpeeksi kaukana mutta tarpeeksi lähellä, että veskari näkee, että tahdot olla lähellä. Helppoa elämää veskarin kanssa, ei mitään ongelmaa.

        Mites oinas ja vesimies?


      • En ole ihan varma
        --- kirjoitti:

        Mites oinas ja vesimies?

        sopivat hyvin yhteen mikäli Oinas ei liikaa ahdista ja sido.
        Hyvät riidat, nopeat sovinnot.
        Oinas ei salli, vesimies sallii, sen kun Oinas oppii, hyvin menee.
        Vaan mistäpä meistä veskareista tietää sittenkään.


    • veskarityty

      Siitä että veskari on kiinnostunut sinun asioistasi, halailee, pussailee yms.. ei sitä voi olla huomaamatta.:D

      • vesimiesmiehenä

        yhtyä mielipiteeseesi. Jos olen kiinnostunut tai välitän, sitä ei voi olla huomaamatta. Sen huomaa silloin sokeakin.


      • leijona nainen
        vesimiesmiehenä kirjoitti:

        yhtyä mielipiteeseesi. Jos olen kiinnostunut tai välitän, sitä ei voi olla huomaamatta. Sen huomaa silloin sokeakin.

        tutustuin vesimieheen marraskuussa. Toisella paikkakunnalla. kolme viikkoa hauskaa ja huumoria, tosi mukavaa. Sen jälkeen mesessä usein lähes pävittäin. Mutta kun alkuun avauduin että on ikävä jne niin en saanut mitään vastakaikua. Kerran sanoi: Mä sanoin kerran että kaipaan sua! Totta mutta riittääkö kerta leijonalle. Koitin kysellä tunteista joihin vesimies vastasi aina kysymyksellä....ärsyttävää.Loppujen lopuksi sanoi: en halua puhua tunteista koska haluan oppia tuntemaan ensin että olen varma mitä sanon. Tyypillistä? Vai hienostunutta tapaa sanoa ei nappaa? Ihme tapoja...kerran en ollutkaan kotona kun oli yrittäny tavottaa...vaikka olin luvannut olla. Joten seuraavan kerran mesessa ei suostunu puhumaan(mikkiin) vaan vain kirjotti. Sanoi syyksi että rikoin lupauksen.Ekaa kertaa olen hukassa ihmisen kanssa en pystykkään lukemaan etukäteen mitä tapahtuu. En ole tuntenu vesimiehiä ennen. Hän saattaa myös huomauttaa asioista joista vaivaudun esim: miks sa aina puret alahuulta. Ei kukaan ole siitä ennen sanonu. Onks tää vaan kiusaaja tyyppi vaan tyypillistä vesimiestä?


      • Outo.
        leijona nainen kirjoitti:

        tutustuin vesimieheen marraskuussa. Toisella paikkakunnalla. kolme viikkoa hauskaa ja huumoria, tosi mukavaa. Sen jälkeen mesessä usein lähes pävittäin. Mutta kun alkuun avauduin että on ikävä jne niin en saanut mitään vastakaikua. Kerran sanoi: Mä sanoin kerran että kaipaan sua! Totta mutta riittääkö kerta leijonalle. Koitin kysellä tunteista joihin vesimies vastasi aina kysymyksellä....ärsyttävää.Loppujen lopuksi sanoi: en halua puhua tunteista koska haluan oppia tuntemaan ensin että olen varma mitä sanon. Tyypillistä? Vai hienostunutta tapaa sanoa ei nappaa? Ihme tapoja...kerran en ollutkaan kotona kun oli yrittäny tavottaa...vaikka olin luvannut olla. Joten seuraavan kerran mesessa ei suostunu puhumaan(mikkiin) vaan vain kirjotti. Sanoi syyksi että rikoin lupauksen.Ekaa kertaa olen hukassa ihmisen kanssa en pystykkään lukemaan etukäteen mitä tapahtuu. En ole tuntenu vesimiehiä ennen. Hän saattaa myös huomauttaa asioista joista vaivaudun esim: miks sa aina puret alahuulta. Ei kukaan ole siitä ennen sanonu. Onks tää vaan kiusaaja tyyppi vaan tyypillistä vesimiestä?

        Ole huoleti, tyypillinen vesimies. Vaikka moni sitä ei ehkä huomaa, vesimiehet ovat usein äkkipikaisia. Saattavat suuttua pikkuasioista hirveällä volyymilla ja sitten muutaman tunnin päästä olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan (sovinto tulee usein itsestään...)

        Vesimiehien pitää useimmiten saada ensin selvittää itselleen mitä tuntevat ja missä mennään, ennen kuin pystyvät päästämään sen kaiken ulos. Koskee niin ystävälle uskoutumista kuin rakkaudentunnustuksiakin. Siinä tilanteessa kun vesimies ei uskalla puhua, on hän usein ristiriitaisuuksien keskellä ja yrittää vain selvittää tilanteen, saada taas kunnon otteen ja jatkaa siitä, mihin jäi ennen kuin sulkeutui itseensä miettimään vastauksia.

        Näin minä asian näen. Olen itse vesimies, ja tunnen monta vesimiestä.

        Ja tuo, että napsahtelee pikkuasioista - huulten pureskelu, kynsien kaivelu, yms... - ei yleensä ole mitään vakavaa. Joskus jokin piirre voi ärsyttää toisessa ihmisessä, mutta harvoin sanovat moista loukatakseen, lähinnä antaakseen rakentavaa kritiikkiä. Itse teen sitä usein, valitettavasti :'D


    • jälkeen

      Jos vesimies koki edellisen suhteen ahdistavana, niin hän tuskin haluaa hypätä siitä suoraan uuteen, ainakaan vakavaan suhteeseen... Vesimies kun tarvii välillä vähän vapauttakin. Häkkiin eksynyt eläin tuskin ainakaan heti seuraavana päivänä juoksee uuteen ansaan. Tämmösiä ajatuksia mulla juuri eronneena veskarina :D.

      "Vesimiehien pitää useimmiten saada ensin selvittää itselleen mitä tuntevat ja missä mennään, ennen kuin pystyvät päästämään sen kaiken ulos. Siinä tilanteessa kun vesimies ei uskalla puhua, on hän usein ristiriitaisuuksien keskellä ja yrittää vain selvittää tilanteen, saada taas kunnon otteen ja jatkaa siitä, mihin jäi ennen kuin sulkeutui itseensä miettimään vastauksia."

      Ja tää on ainakin itsellä niin totta. Nyt just haluisin puhua yhen toisen vesimiehen kanssa tunteistani, mut en kehtaa kärttää siltä sen tunteita ku en tiiä pätkän vertaa omista tunteista :D. Ei kumpikaan sit puhuta niistä vaan ollaan vaan. Ja mä oon jokatoinen päivä ihan hullun ihastunu (näkyy) ja jokatoinen päivä ihan eipäs-sittenkään. En saa itsestäni mitään selvää, enkä ennenkuin saan itsestä selvää oo oikeestaan kiinnostunutkaan siitä mitä toinen tuntee.

    • Ujopelkuri...

      Minusta sitä ei ainakaan nää suoraan, vesimiesnainen kun olen. Jos yleensäkään välitän kenestäkään, niin kerron sen kyllä itse, jos haluan toisen tunteeni tietävän, mutta rakkautta en paljasta. Siinä pitää toisen tehdä aloite ;)

      • riippuu katsojastakin

        Niin riippuu katsojastakin kuka näkee onko vesimies kiinnostunu vai ei. Musta tuntuu et vesimiehet on vähän semmosia että "no musta ei ainakaan kukaan nää et oon ihastunu", mutta luulo voi olla hyvin väärä.

        Esim. itte en oo tällähetkellä enää yhtään huolissani tosta yhestä vesimiesmiehestä oisko hän kiinnostunu musta, koska sen näkee naamasta ja lähelle-kauas-lähelle-peleistä vaikkei sanoisi sanaakaan. Itsekin oon vesimies ja oon ihan varma et mustakin niin huomaa jos oon ihastunu, kasvoista ja äänensävystä näkee ja kuulee. Ja samoin näkee senkin kun tuuli kääntyy (yleensä nopeasti).


      • Ujopelkuri...
        riippuu katsojastakin kirjoitti:

        Niin riippuu katsojastakin kuka näkee onko vesimies kiinnostunu vai ei. Musta tuntuu et vesimiehet on vähän semmosia että "no musta ei ainakaan kukaan nää et oon ihastunu", mutta luulo voi olla hyvin väärä.

        Esim. itte en oo tällähetkellä enää yhtään huolissani tosta yhestä vesimiesmiehestä oisko hän kiinnostunu musta, koska sen näkee naamasta ja lähelle-kauas-lähelle-peleistä vaikkei sanoisi sanaakaan. Itsekin oon vesimies ja oon ihan varma et mustakin niin huomaa jos oon ihastunu, kasvoista ja äänensävystä näkee ja kuulee. Ja samoin näkee senkin kun tuuli kääntyy (yleensä nopeasti).

        Itse puhuin kuukauden poikaystäväni kanssa päivittäin ennen, kuin tämä itse kertoi rakastavansa minua, eikä hän tiennyt omista tunteistani mitään. Se suhde kyllä kuoli ja kyllä se sattuu tietysti, kun en itse sitä lopettanut, mutta silti... Tämä on tietysti myös ihmiskohtaista. Itse olen esittänyt pienestä pitäen aina tilanteen mukaan sellaista, kuin olen ajatellut muiden minun haluavan olla. Yleensä vanhempieni ja esitän vieläkin. En osaa olla oma itseni heidän lähellään ja ehkä se on kehittänyt minulle tietynlaisen kuoren ajan myötä... ja myös koulukiusaaminen. En ole näyttänyt, että minuun sattuu ja olen kestänyt sitäkin 11vuotta, joten kai nämä kokemukset ovat sitten kovettaneet minua ja koulineet näyttelemisen taitojani, joita on kyllä suvussakin. Ei sillä - yleensä en kyllä päästäkään ketään pintaa syvemmälle itseeni. Vain yhden päästin - hän hylkäsi, joten olen nyt yksin. Ehkä joskus saan jonkun, joka oikeasti tulee välittämään minusta aina, mutta luottamukseni ihmisiin ei ole tällähetkellä ainakaan se kaikkein korkein...


      • kokenut kaikenlaista
        Ujopelkuri... kirjoitti:

        Itse puhuin kuukauden poikaystäväni kanssa päivittäin ennen, kuin tämä itse kertoi rakastavansa minua, eikä hän tiennyt omista tunteistani mitään. Se suhde kyllä kuoli ja kyllä se sattuu tietysti, kun en itse sitä lopettanut, mutta silti... Tämä on tietysti myös ihmiskohtaista. Itse olen esittänyt pienestä pitäen aina tilanteen mukaan sellaista, kuin olen ajatellut muiden minun haluavan olla. Yleensä vanhempieni ja esitän vieläkin. En osaa olla oma itseni heidän lähellään ja ehkä se on kehittänyt minulle tietynlaisen kuoren ajan myötä... ja myös koulukiusaaminen. En ole näyttänyt, että minuun sattuu ja olen kestänyt sitäkin 11vuotta, joten kai nämä kokemukset ovat sitten kovettaneet minua ja koulineet näyttelemisen taitojani, joita on kyllä suvussakin. Ei sillä - yleensä en kyllä päästäkään ketään pintaa syvemmälle itseeni. Vain yhden päästin - hän hylkäsi, joten olen nyt yksin. Ehkä joskus saan jonkun, joka oikeasti tulee välittämään minusta aina, mutta luottamukseni ihmisiin ei ole tällähetkellä ainakaan se kaikkein korkein...

        Itsekin olen vesimiesnainen ja olen kokenut koulukiusaamiset ja lapsena perheväkivallat mutta kumma kyllä jotenkin tuntuu että se kaikki ei ole pystynyt koskemaan minuun melkein ollenkaan. En pelkää kertoa kokemuksistani, kieltäydyn kieltämästä niitä, kieltäydyn näyttelemästä. Haluan olla avoin ja rehellinen, kulkea oman matkan rohkeasti vaikka mitä kävisi. Ainoastaan jos tunnen että joku yrittää kontrolloida minua: silloin valehtelen kylmätunteisesti. Mutta se ei ole näyttelemistä, se on toisen vallasta pakenemista. En pakota ketään tottelemaan minua, mutten varmasti anna kenenkään muunkaan pompottaa itseäni.

        Minulla on yliopistosta välitutkinto pian kasassa vaikka olen todella nuori: sekin osoittaa että olen kulkenut oman tieni oman tunteeni mukaan enkä ole antanut vastoinkäymisten muuttaa itseäni. Nyt haluaisin suuntautua jonnekin ihan muualle, ja sekin on ihan ok jos se on se mitä itse haluan.

        Tiedän etten tule koskaan löytämään sitä jotain henkilöä joka välittäisi minusta aina: pidän ihmisiä pohjimmiltaan senverran itsekeskeisinä etten odota heiltä suuriakaan. En toisaalta vaadi itseltänikään suurta uhrautumista kenenkään toisen ihmisen vuoksi: jokaisen pitäisi tehdä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Ja minä tiedän että loppujenlopuksi se on minulle aina minä, ja loppujen lopuksi se on myös toiselle ihmiselle aina hän itse: se tärkein ja se kuka jää. Hauskaa olisi tietenkin jos tiemme risteäisivät, jonkun ihanan ihmisen kanssa. En silti voi vaatia ketään jäämään luokseni.


      • sama juttu.
        kokenut kaikenlaista kirjoitti:

        Itsekin olen vesimiesnainen ja olen kokenut koulukiusaamiset ja lapsena perheväkivallat mutta kumma kyllä jotenkin tuntuu että se kaikki ei ole pystynyt koskemaan minuun melkein ollenkaan. En pelkää kertoa kokemuksistani, kieltäydyn kieltämästä niitä, kieltäydyn näyttelemästä. Haluan olla avoin ja rehellinen, kulkea oman matkan rohkeasti vaikka mitä kävisi. Ainoastaan jos tunnen että joku yrittää kontrolloida minua: silloin valehtelen kylmätunteisesti. Mutta se ei ole näyttelemistä, se on toisen vallasta pakenemista. En pakota ketään tottelemaan minua, mutten varmasti anna kenenkään muunkaan pompottaa itseäni.

        Minulla on yliopistosta välitutkinto pian kasassa vaikka olen todella nuori: sekin osoittaa että olen kulkenut oman tieni oman tunteeni mukaan enkä ole antanut vastoinkäymisten muuttaa itseäni. Nyt haluaisin suuntautua jonnekin ihan muualle, ja sekin on ihan ok jos se on se mitä itse haluan.

        Tiedän etten tule koskaan löytämään sitä jotain henkilöä joka välittäisi minusta aina: pidän ihmisiä pohjimmiltaan senverran itsekeskeisinä etten odota heiltä suuriakaan. En toisaalta vaadi itseltänikään suurta uhrautumista kenenkään toisen ihmisen vuoksi: jokaisen pitäisi tehdä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Ja minä tiedän että loppujenlopuksi se on minulle aina minä, ja loppujen lopuksi se on myös toiselle ihmiselle aina hän itse: se tärkein ja se kuka jää. Hauskaa olisi tietenkin jos tiemme risteäisivät, jonkun ihanan ihmisen kanssa. En silti voi vaatia ketään jäämään luokseni.

        hei.
        luin tekstiäsi kuin omaani. jotenkin helpotti, kiitos siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe