Olenko aivan hirveä YSTÄVÄ?

itkettää ajatuskin :(

Olen pitkään miettinyt, uskallanko edes kirjoittaa tästä asiasta. En vieläkään ole varma, onko tämä kovin viisasta, mutta kirjoitan kaikesta huolimatta...

Itselläni on todella ihana ystävä, vaikkapa nyt Minna nimeltään. En oo koskaan tuntenu yhtä aitoa ystävyyttä ketään kohtaa, kuin tätä Minnaa.

Ei koskaan tarvitse pelätä, että Minna yrittäisi vain hyötyä minusta, tai mitään muutakaan, mikä ystävyyteen ei kuulu. Minna auttaa, tukee, itkee sekä nauraa kanssani.

Hän myös ulkoisesti hyvin kaunis. Hyvin hoikka, kauniit kasvot, tuuheet aivan yli-ihanat hiukset. Hän on MELKEIN TÄYDELLINEN!

Itse olen hieman pyöreä enkä kasvoiltanikaan edes kovin erikoinen tai kaunis.

Asia, mikä minua häiritsee ja pelottaa edes kirjoittaa tästä :( On se, että kun olemme viettämässä iltaa jossakin baarissa tai vaikkapa jonkun toisen yhteisen ystävämme kotona (joissa usein on paljon muitakin ihmisiä) TUNNEN OLEVANI MAAILMAN RUMIN! Tunnen itseni tupla-rumaksi, kun katson tätä Minnaa.

En tiedä, onko tämä kateutta? :( EN kuitenkaan ajattele Minnasta mitään pahaa, vain itsestäni!

Jos Minna ei syystä tai toisesta ole illanvietoissa mukana, itselläni on paljon parempi itseluottamus enkä silloin tunne itseäni yhtä säälittäväksi, lihavaksi tai rumaski. En ymmärrä itseäni :(

Mua itkettää kirjoittaakin tällaista, aivan kuin puhuisin toisten seläntakana tai hakisin jotain hyväksyntää, mutta niin ei ole tarkoitus tehdä!

Minulla ei tarvitse kertoa, että jokainen on omalla tavallaan kaunis tai että kauneus on katsojan silmissä, koska TIEDÄN sen! MUTTA TUNNEN NÄIN HASSUSTI JA VÄÄRIN :(

10

2558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna...

      Elä ole huolissasi. pidän sinusta ja tulen aina pitämään. Ihmisistä joiden kanssa "liikut" en niinkäään. Koskaan en itseäni ole pitänyt "kauniina".
      Minulle sydän on ollut aina tärkeämpi.

      • itkettää ajatuskin..

        Ihana vastaus


    • ...........

      hmmm... tuttu tunne... on niin kauniita ystäviä että tuntee itsensä välillä rumaksi heidän rinnallaan..mutta ei asia minua nyt niin vaivaa..ei tuollaisilla asioilla kannata vaivata päätään mitä sitten vaikka tämä minna olisi kauneampi kuin sinä? voit olla jossain muussa parempi ja hän voi jopa kadehtia sinua?

    • muuta ku

      sun pitäis oppii hyväksymään ittes sellaisena kun oot ja huomaamaan, että sussahan on hyviä puolia, ei minna muuten sun kamus ees oliskaan.

      Mulla on sellaine pointti, et jos jollain niinko menee lujaa niin heittäydyn ehdottomasti seuraan, sil saattaa olla, et seurassa oppii hyviä asioita itsekin...

      mäkin oon ihan läski, mut kun hyväksyn sen itse, niin kaikki muutkin hyväksyy eikä näe mussa mitään vikaa vaan ihanan kiinnostavan ihmisen...

    • Louse

      Sinun suurin ongelmasi on itsekkyys. Tosi itsekkäät ihmisethän eivät hyväksy itseään, miettivät vain itseään jne.

      Kehtaat murehtia, että näin hirveitä ajatuksia.... Pyöritkö vähän napasi ympärillä! Ystäväsi nyt ei vaan jostain syystä ole aistinut sinun todellista minääsi, motiivejasi jne.

      ps. Tiedän, että sanon arkoja asioita sinulle, mutta en vain voi hyväksyä sinun kaltaisia ihmisiä

    • paha..

      Sä et ole mikään hirveä ystävä. Sen huomaa sun kirjoituksesta, koska et millään tavalla hauku ystävääsi ja huomaa että susta tuntuu tosi pahalta noi sun tunteet!
      Mulla on itelläni vähän samanlainen ongelma ja vihaan itseäni sen takia, paitsi että mä ajattelen ystävistäni että he ovat aivan helvetin rumia. (en itse todellakaan ole kaunis!) Se on väärin mutta en vain voi sille mitään.

    • Ja mun nimi on-------------...

      Kannattaskohan pikkusen miettiä oletko ystävä hänelle ja miksi? Näetkö yhtään pintaa syvemmälle? Syvien, kauniiden, suurien silmien pohjalta ehkä voit löytää jotain joka voi kosketta syvältä jos hänestä välität niin voit kai ymmärtää sen, että kauneus ja sielu kulkevat eri rataa. Ehkä olet sen jo jotenkin tajunnut, koska tunnet noin.

      • Nimetön

        tyttöparina olette varmasti kapakassa ihan ok.
        Siis tarkoitan, että hyödyntäkää sitä mitä olette yhdessä, niin kumpikin saa omat ystävänsä.
        Jos herätätte huomiota, se huomio jakautuu teille kummallakin oman persoonanne mukaan.
        Sinulle omanlaisensa miehet ja ystävällesi omanlaisensa.
        Älä mieti mitä on vialla, vaan mikä on hyvin ja hyödynnä sitä.


    • valitettavasti

      Mulla on sama tilanne. Usein huomaa että vaikka kuinka pukee itsensä kauniisti ja meikkaa huolella niin se kaunis ja hoikka kaveri vie kaiken huomion. En syytä tästä kaveriani koska hän on todella ihana ystävä mutta kyllä se silti korpeaa että on ikuinen kakkonen.

    • tiedossa

      tuskin olet ainoa noin tunteva.

      Lukiossa oli eräs tyttö, kaunis ja todella hyvä luonteinen. Liiankin, sillä muut tytöt, ketkä tahansa, jäivät kakkosiksi. Pahin oli se, että pojat ihastuivat tähän tyttöön ihan kuin hän olisi ollut jokin magneetti. ihastuminen oli tosin ymmärrettävää, sillä hän oli niin mukava, iloinen jne. lopputulos oli se, ettei tytöllä ollut paljoa naispuolisia kavereita jäljellä. Kukaan ei kestä olla aina kakkonen - ainakaan tuossa iässä.

      kavereiden menetys oli loppupeleissä tosin myös tytön omaa syytä osittain, hän nimittäin tajusi suosionsa salaisuuden ja "menetti vilpittömyytensä". hänestä tuli selkäänpuukottaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe