toivottaisin

hyvää joulua etankin kaikille niille, jotka käyvät haukkumassa meitä faneja tällä palstalla ja tietysti niille oikein hyvää ja tapsukkamaista joulua jotka ihan aikuisten oieesti pitää tapsasta

18

1001

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitusvirhe paholainen tarkoitin siis oikeesti

• pinsio

sinulle Melina. Toivottavasti tämä keskustelu pysyy yhtä vilkkaana kuin kuluneenakin vuonna. Annetaan ihmisille sananvapaus, eikä olla niin kriittisiä kritiikistäkään. Annetaan kuitenkin töykeimpien ja törkeimpien kirjoitusten olla omassa arvossaan, eikä lähdetä siihen keskusteluun lainkaan mukaan. Eks niin Justiinax.

• Joo, yritänpä jättää omaan arvoonsa sellaiset törkeimmät viestit.
        Oikein mukavaa ja rauhaisaa joulua ennenkaikkea Tapsan faneille, mutta muillekkin myös !!!! :D

• OK.

Hauskaa joulua Melinalle ja muillekkin ! :-)

• fanifani

Iloista ja levollista joulunaikaa kaikille ihanille Tapsa-faneille! "Joulun tunnelmaa, nauttia saa, jokainen sen ansaitsee1"

• Hyvää joulua kaikille, iloista mieltä! :)

• homppelix

Oikein paljon Hyvän Joulun toivotuksia kaikille Tapsa-faneille Katri Helenan ja JariS:n fanilta! Monet Tapsan laulut myös huippuja, hieno artisti hän!

• Kiitos, samoin sulle :D

• Siinähän

sitte toivottelet!

• OK.

Sinulta sitten tulee aina niin positiiviseja kommentteja...jopa Joulunakin!

• ...ei

Ei kiitos toivotuksille. Siinähän kuuntelette sitä vinkujaa ensi vuonnakin, valitettavasti.

• Sinulle, olisit voinut vaikka pysyä pois tältä sivulta vaikka joulunajan,mutta joka tapauksessa sinullekin,joka et pidä TAPSASTA Hyvää Joulua!

• hyvä :D
        melina2 kirjoitti:

Sinulle, olisit voinut vaikka pysyä pois tältä sivulta vaikka joulunajan,mutta joka tapauksessa sinullekin,joka et pidä TAPSASTA Hyvää Joulua!

Jouluni on oikein hyvä ilman toivotuksiakin ja varsinkin kun ei onneksi tartte kuunnella Tapsukkaa.

• homppelix

Aaton yönä valvoin tosi myöhään. Yhtäkkiä radiosta kuuluu tämä laulu, mahtavana tulkintana. Panen radiota suuremmalle, sen minkä uskallan etteivät muut herää. Tulee hyvänolon tunne, joulun tunnelma. Laulaja on Tapani Kansa. Se on mahtava veto Tapsalta, mieluisampi tulkinta minulle kuin se iänikuinen sulosaaritx-versio.

• Zaizai

Minustakin Tapani Kansan tulkinta tuosta Sylvian joululaulusta on kaikista paras. Seuraavana tulee se Sulo Saaritsin versio. Kuulin myös Tapio Rautavaaran version siitä laulusta aattona. Ei sekään hassumpi ole.

• Juu, Tapsa laulaa tuon "Sylvian joululaulun" upeesti. Kuulin kans kun se muutaman kerran tuli joulunpyhinä radiosta. Ypäjän kirkossa kun olin Tapsan joulukonsertissa nyt ennen joulua, niin hän lauloi sen laulun sielläkin. Oli kyllä niin sävähdyttävän komea tulkinta, että ihan kylmät väreet meni pitkin selkänahkaa ihastuksesta!

( Olen tuon laulun joskus kuullut jonkun sopraanon laulamanakin. Mä en vaan oikein tykkää tuosta laulusta naisen laulamana. Mieslaulajan laulamana se on jotenkin hienomman kuulonen . Tapio Rautavaaran versioo mä en ole kuullut, mutta Sulo Saaritsin, Mauno Kuusiston ja Jorma Hynnisen laulamana olen sen kuullut. Ihan hienostihan nekin sen laulaa, mutta Tapsa Kansan versiosta pidän eniten )

• Kutri-Hellu on nro 1
        Justiinax kirjoitti:

Juu, Tapsa laulaa tuon "Sylvian joululaulun" upeesti. Kuulin kans kun se muutaman kerran tuli joulunpyhinä radiosta. Ypäjän kirkossa kun olin Tapsan joulukonsertissa nyt ennen joulua, niin hän lauloi sen laulun sielläkin. Oli kyllä niin sävähdyttävän komea tulkinta, että ihan kylmät väreet meni pitkin selkänahkaa ihastuksesta!

( Olen tuon laulun joskus kuullut jonkun sopraanon laulamanakin. Mä en vaan oikein tykkää tuosta laulusta naisen laulamana. Mieslaulajan laulamana se on jotenkin hienomman kuulonen . Tapio Rautavaaran versioo mä en ole kuullut, mutta Sulo Saaritsin, Mauno Kuusiston ja Jorma Hynnisen laulamana olen sen kuullut. Ihan hienostihan nekin sen laulaa, mutta Tapsa Kansan versiosta pidän eniten )

että naislaulajan laulamana siinä on sellaista herkkyyttä johon miesartistit eivät pysty eli naislaulajistamme Tapsuliini ja Kutri-Helluliini ovat yhtä hyviä. Todellisia KANSANtä(h)tejä!

• Kutri-Hellu on nro 1 kirjoitti:

että naislaulajan laulamana siinä on sellaista herkkyyttä johon miesartistit eivät pysty eli naislaulajistamme Tapsuliini ja Kutri-Helluliini ovat yhtä hyviä. Todellisia KANSANtä(h)tejä!

Tapsassa on paljon enemmän miestä, kun tollasissa teikäläisen kaltaisissa vellihousuissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      9
      1014
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      966
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      939
    4. 55
      909
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      812
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      42
      766
    7. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      711
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      157
      707
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      63
      683
    10. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      586
    11. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      561
    12. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      37
      535
    13. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      521
    15. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    16. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      496
    17. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      26
      480
    18. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      52
      449
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      443
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    Aihe