toivottaisin

hyvää joulua etankin kaikille niille, jotka käyvät haukkumassa meitä faneja tällä palstalla ja tietysti niille oikein hyvää ja tapsukkamaista joulua jotka ihan aikuisten oieesti pitää tapsasta

18

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitusvirhe paholainen tarkoitin siis oikeesti

• pinsio

sinulle Melina. Toivottavasti tämä keskustelu pysyy yhtä vilkkaana kuin kuluneenakin vuonna. Annetaan ihmisille sananvapaus, eikä olla niin kriittisiä kritiikistäkään. Annetaan kuitenkin töykeimpien ja törkeimpien kirjoitusten olla omassa arvossaan, eikä lähdetä siihen keskusteluun lainkaan mukaan. Eks niin Justiinax.

• Joo, yritänpä jättää omaan arvoonsa sellaiset törkeimmät viestit.
        Oikein mukavaa ja rauhaisaa joulua ennenkaikkea Tapsan faneille, mutta muillekkin myös !!!! :D

• OK.

Hauskaa joulua Melinalle ja muillekkin ! :-)

• fanifani

Iloista ja levollista joulunaikaa kaikille ihanille Tapsa-faneille! "Joulun tunnelmaa, nauttia saa, jokainen sen ansaitsee1"

• Hyvää joulua kaikille, iloista mieltä! :)

• homppelix

Oikein paljon Hyvän Joulun toivotuksia kaikille Tapsa-faneille Katri Helenan ja JariS:n fanilta! Monet Tapsan laulut myös huippuja, hieno artisti hän!

• Kiitos, samoin sulle :D

• Siinähän

sitte toivottelet!

• OK.

Sinulta sitten tulee aina niin positiiviseja kommentteja...jopa Joulunakin!

• ...ei

Ei kiitos toivotuksille. Siinähän kuuntelette sitä vinkujaa ensi vuonnakin, valitettavasti.

• Sinulle, olisit voinut vaikka pysyä pois tältä sivulta vaikka joulunajan,mutta joka tapauksessa sinullekin,joka et pidä TAPSASTA Hyvää Joulua!

• hyvä :D
        melina2 kirjoitti:

Sinulle, olisit voinut vaikka pysyä pois tältä sivulta vaikka joulunajan,mutta joka tapauksessa sinullekin,joka et pidä TAPSASTA Hyvää Joulua!

Jouluni on oikein hyvä ilman toivotuksiakin ja varsinkin kun ei onneksi tartte kuunnella Tapsukkaa.

• homppelix

Aaton yönä valvoin tosi myöhään. Yhtäkkiä radiosta kuuluu tämä laulu, mahtavana tulkintana. Panen radiota suuremmalle, sen minkä uskallan etteivät muut herää. Tulee hyvänolon tunne, joulun tunnelma. Laulaja on Tapani Kansa. Se on mahtava veto Tapsalta, mieluisampi tulkinta minulle kuin se iänikuinen sulosaaritx-versio.

• Zaizai

Minustakin Tapani Kansan tulkinta tuosta Sylvian joululaulusta on kaikista paras. Seuraavana tulee se Sulo Saaritsin versio. Kuulin myös Tapio Rautavaaran version siitä laulusta aattona. Ei sekään hassumpi ole.

• Juu, Tapsa laulaa tuon "Sylvian joululaulun" upeesti. Kuulin kans kun se muutaman kerran tuli joulunpyhinä radiosta. Ypäjän kirkossa kun olin Tapsan joulukonsertissa nyt ennen joulua, niin hän lauloi sen laulun sielläkin. Oli kyllä niin sävähdyttävän komea tulkinta, että ihan kylmät väreet meni pitkin selkänahkaa ihastuksesta!

( Olen tuon laulun joskus kuullut jonkun sopraanon laulamanakin. Mä en vaan oikein tykkää tuosta laulusta naisen laulamana. Mieslaulajan laulamana se on jotenkin hienomman kuulonen . Tapio Rautavaaran versioo mä en ole kuullut, mutta Sulo Saaritsin, Mauno Kuusiston ja Jorma Hynnisen laulamana olen sen kuullut. Ihan hienostihan nekin sen laulaa, mutta Tapsa Kansan versiosta pidän eniten )

• Kutri-Hellu on nro 1
        Justiinax kirjoitti:

Juu, Tapsa laulaa tuon "Sylvian joululaulun" upeesti. Kuulin kans kun se muutaman kerran tuli joulunpyhinä radiosta. Ypäjän kirkossa kun olin Tapsan joulukonsertissa nyt ennen joulua, niin hän lauloi sen laulun sielläkin. Oli kyllä niin sävähdyttävän komea tulkinta, että ihan kylmät väreet meni pitkin selkänahkaa ihastuksesta!

( Olen tuon laulun joskus kuullut jonkun sopraanon laulamanakin. Mä en vaan oikein tykkää tuosta laulusta naisen laulamana. Mieslaulajan laulamana se on jotenkin hienomman kuulonen . Tapio Rautavaaran versioo mä en ole kuullut, mutta Sulo Saaritsin, Mauno Kuusiston ja Jorma Hynnisen laulamana olen sen kuullut. Ihan hienostihan nekin sen laulaa, mutta Tapsa Kansan versiosta pidän eniten )

että naislaulajan laulamana siinä on sellaista herkkyyttä johon miesartistit eivät pysty eli naislaulajistamme Tapsuliini ja Kutri-Helluliini ovat yhtä hyviä. Todellisia KANSANtä(h)tejä!

• Kutri-Hellu on nro 1 kirjoitti:

että naislaulajan laulamana siinä on sellaista herkkyyttä johon miesartistit eivät pysty eli naislaulajistamme Tapsuliini ja Kutri-Helluliini ovat yhtä hyviä. Todellisia KANSANtä(h)tejä!

Tapsassa on paljon enemmän miestä, kun tollasissa teikäläisen kaltaisissa vellihousuissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      227
      1993
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1251
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1075
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      794
    Aihe