toivottaisin

hyvää joulua etankin kaikille niille, jotka käyvät haukkumassa meitä faneja tällä palstalla ja tietysti niille oikein hyvää ja tapsukkamaista joulua jotka ihan aikuisten oieesti pitää tapsasta

18

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitusvirhe paholainen tarkoitin siis oikeesti

• pinsio

sinulle Melina. Toivottavasti tämä keskustelu pysyy yhtä vilkkaana kuin kuluneenakin vuonna. Annetaan ihmisille sananvapaus, eikä olla niin kriittisiä kritiikistäkään. Annetaan kuitenkin töykeimpien ja törkeimpien kirjoitusten olla omassa arvossaan, eikä lähdetä siihen keskusteluun lainkaan mukaan. Eks niin Justiinax.

• Joo, yritänpä jättää omaan arvoonsa sellaiset törkeimmät viestit.
        Oikein mukavaa ja rauhaisaa joulua ennenkaikkea Tapsan faneille, mutta muillekkin myös !!!! :D

• OK.

Hauskaa joulua Melinalle ja muillekkin ! :-)

• fanifani

Iloista ja levollista joulunaikaa kaikille ihanille Tapsa-faneille! "Joulun tunnelmaa, nauttia saa, jokainen sen ansaitsee1"

• Hyvää joulua kaikille, iloista mieltä! :)

• homppelix

Oikein paljon Hyvän Joulun toivotuksia kaikille Tapsa-faneille Katri Helenan ja JariS:n fanilta! Monet Tapsan laulut myös huippuja, hieno artisti hän!

• Kiitos, samoin sulle :D

• Siinähän

sitte toivottelet!

• OK.

Sinulta sitten tulee aina niin positiiviseja kommentteja...jopa Joulunakin!

• ...ei

Ei kiitos toivotuksille. Siinähän kuuntelette sitä vinkujaa ensi vuonnakin, valitettavasti.

• Sinulle, olisit voinut vaikka pysyä pois tältä sivulta vaikka joulunajan,mutta joka tapauksessa sinullekin,joka et pidä TAPSASTA Hyvää Joulua!

• hyvä :D
        melina2 kirjoitti:

Sinulle, olisit voinut vaikka pysyä pois tältä sivulta vaikka joulunajan,mutta joka tapauksessa sinullekin,joka et pidä TAPSASTA Hyvää Joulua!

Jouluni on oikein hyvä ilman toivotuksiakin ja varsinkin kun ei onneksi tartte kuunnella Tapsukkaa.

• homppelix

Aaton yönä valvoin tosi myöhään. Yhtäkkiä radiosta kuuluu tämä laulu, mahtavana tulkintana. Panen radiota suuremmalle, sen minkä uskallan etteivät muut herää. Tulee hyvänolon tunne, joulun tunnelma. Laulaja on Tapani Kansa. Se on mahtava veto Tapsalta, mieluisampi tulkinta minulle kuin se iänikuinen sulosaaritx-versio.

• Zaizai

Minustakin Tapani Kansan tulkinta tuosta Sylvian joululaulusta on kaikista paras. Seuraavana tulee se Sulo Saaritsin versio. Kuulin myös Tapio Rautavaaran version siitä laulusta aattona. Ei sekään hassumpi ole.

• Juu, Tapsa laulaa tuon "Sylvian joululaulun" upeesti. Kuulin kans kun se muutaman kerran tuli joulunpyhinä radiosta. Ypäjän kirkossa kun olin Tapsan joulukonsertissa nyt ennen joulua, niin hän lauloi sen laulun sielläkin. Oli kyllä niin sävähdyttävän komea tulkinta, että ihan kylmät väreet meni pitkin selkänahkaa ihastuksesta!

( Olen tuon laulun joskus kuullut jonkun sopraanon laulamanakin. Mä en vaan oikein tykkää tuosta laulusta naisen laulamana. Mieslaulajan laulamana se on jotenkin hienomman kuulonen . Tapio Rautavaaran versioo mä en ole kuullut, mutta Sulo Saaritsin, Mauno Kuusiston ja Jorma Hynnisen laulamana olen sen kuullut. Ihan hienostihan nekin sen laulaa, mutta Tapsa Kansan versiosta pidän eniten )

• Kutri-Hellu on nro 1
        Justiinax kirjoitti:

Juu, Tapsa laulaa tuon "Sylvian joululaulun" upeesti. Kuulin kans kun se muutaman kerran tuli joulunpyhinä radiosta. Ypäjän kirkossa kun olin Tapsan joulukonsertissa nyt ennen joulua, niin hän lauloi sen laulun sielläkin. Oli kyllä niin sävähdyttävän komea tulkinta, että ihan kylmät väreet meni pitkin selkänahkaa ihastuksesta!

( Olen tuon laulun joskus kuullut jonkun sopraanon laulamanakin. Mä en vaan oikein tykkää tuosta laulusta naisen laulamana. Mieslaulajan laulamana se on jotenkin hienomman kuulonen . Tapio Rautavaaran versioo mä en ole kuullut, mutta Sulo Saaritsin, Mauno Kuusiston ja Jorma Hynnisen laulamana olen sen kuullut. Ihan hienostihan nekin sen laulaa, mutta Tapsa Kansan versiosta pidän eniten )

että naislaulajan laulamana siinä on sellaista herkkyyttä johon miesartistit eivät pysty eli naislaulajistamme Tapsuliini ja Kutri-Helluliini ovat yhtä hyviä. Todellisia KANSANtä(h)tejä!

• Kutri-Hellu on nro 1 kirjoitti:

että naislaulajan laulamana siinä on sellaista herkkyyttä johon miesartistit eivät pysty eli naislaulajistamme Tapsuliini ja Kutri-Helluliini ovat yhtä hyviä. Todellisia KANSANtä(h)tejä!

Tapsassa on paljon enemmän miestä, kun tollasissa teikäläisen kaltaisissa vellihousuissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      26
      2545
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      141
      1893
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1797
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      35
      1453
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      56
      1386
    6. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1249
    7. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1184
    8. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      55
      1129
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      59
      1112
    10. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1107
    Aihe