toivottaisin

hyvää joulua etankin kaikille niille, jotka käyvät haukkumassa meitä faneja tällä palstalla ja tietysti niille oikein hyvää ja tapsukkamaista joulua jotka ihan aikuisten oieesti pitää tapsasta

18

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitusvirhe paholainen tarkoitin siis oikeesti

• pinsio

sinulle Melina. Toivottavasti tämä keskustelu pysyy yhtä vilkkaana kuin kuluneenakin vuonna. Annetaan ihmisille sananvapaus, eikä olla niin kriittisiä kritiikistäkään. Annetaan kuitenkin töykeimpien ja törkeimpien kirjoitusten olla omassa arvossaan, eikä lähdetä siihen keskusteluun lainkaan mukaan. Eks niin Justiinax.

• Joo, yritänpä jättää omaan arvoonsa sellaiset törkeimmät viestit.
        Oikein mukavaa ja rauhaisaa joulua ennenkaikkea Tapsan faneille, mutta muillekkin myös !!!! :D

• OK.

Hauskaa joulua Melinalle ja muillekkin ! :-)

• fanifani

Iloista ja levollista joulunaikaa kaikille ihanille Tapsa-faneille! "Joulun tunnelmaa, nauttia saa, jokainen sen ansaitsee1"

• Hyvää joulua kaikille, iloista mieltä! :)

• homppelix

Oikein paljon Hyvän Joulun toivotuksia kaikille Tapsa-faneille Katri Helenan ja JariS:n fanilta! Monet Tapsan laulut myös huippuja, hieno artisti hän!

• Kiitos, samoin sulle :D

• Siinähän

sitte toivottelet!

• OK.

Sinulta sitten tulee aina niin positiiviseja kommentteja...jopa Joulunakin!

• ...ei

Ei kiitos toivotuksille. Siinähän kuuntelette sitä vinkujaa ensi vuonnakin, valitettavasti.

• Sinulle, olisit voinut vaikka pysyä pois tältä sivulta vaikka joulunajan,mutta joka tapauksessa sinullekin,joka et pidä TAPSASTA Hyvää Joulua!

• hyvä :D
        melina2 kirjoitti:

Sinulle, olisit voinut vaikka pysyä pois tältä sivulta vaikka joulunajan,mutta joka tapauksessa sinullekin,joka et pidä TAPSASTA Hyvää Joulua!

Jouluni on oikein hyvä ilman toivotuksiakin ja varsinkin kun ei onneksi tartte kuunnella Tapsukkaa.

• homppelix

Aaton yönä valvoin tosi myöhään. Yhtäkkiä radiosta kuuluu tämä laulu, mahtavana tulkintana. Panen radiota suuremmalle, sen minkä uskallan etteivät muut herää. Tulee hyvänolon tunne, joulun tunnelma. Laulaja on Tapani Kansa. Se on mahtava veto Tapsalta, mieluisampi tulkinta minulle kuin se iänikuinen sulosaaritx-versio.

• Zaizai

Minustakin Tapani Kansan tulkinta tuosta Sylvian joululaulusta on kaikista paras. Seuraavana tulee se Sulo Saaritsin versio. Kuulin myös Tapio Rautavaaran version siitä laulusta aattona. Ei sekään hassumpi ole.

• Juu, Tapsa laulaa tuon "Sylvian joululaulun" upeesti. Kuulin kans kun se muutaman kerran tuli joulunpyhinä radiosta. Ypäjän kirkossa kun olin Tapsan joulukonsertissa nyt ennen joulua, niin hän lauloi sen laulun sielläkin. Oli kyllä niin sävähdyttävän komea tulkinta, että ihan kylmät väreet meni pitkin selkänahkaa ihastuksesta!

( Olen tuon laulun joskus kuullut jonkun sopraanon laulamanakin. Mä en vaan oikein tykkää tuosta laulusta naisen laulamana. Mieslaulajan laulamana se on jotenkin hienomman kuulonen . Tapio Rautavaaran versioo mä en ole kuullut, mutta Sulo Saaritsin, Mauno Kuusiston ja Jorma Hynnisen laulamana olen sen kuullut. Ihan hienostihan nekin sen laulaa, mutta Tapsa Kansan versiosta pidän eniten )

• Kutri-Hellu on nro 1
        Justiinax kirjoitti:

Juu, Tapsa laulaa tuon "Sylvian joululaulun" upeesti. Kuulin kans kun se muutaman kerran tuli joulunpyhinä radiosta. Ypäjän kirkossa kun olin Tapsan joulukonsertissa nyt ennen joulua, niin hän lauloi sen laulun sielläkin. Oli kyllä niin sävähdyttävän komea tulkinta, että ihan kylmät väreet meni pitkin selkänahkaa ihastuksesta!

( Olen tuon laulun joskus kuullut jonkun sopraanon laulamanakin. Mä en vaan oikein tykkää tuosta laulusta naisen laulamana. Mieslaulajan laulamana se on jotenkin hienomman kuulonen . Tapio Rautavaaran versioo mä en ole kuullut, mutta Sulo Saaritsin, Mauno Kuusiston ja Jorma Hynnisen laulamana olen sen kuullut. Ihan hienostihan nekin sen laulaa, mutta Tapsa Kansan versiosta pidän eniten )

että naislaulajan laulamana siinä on sellaista herkkyyttä johon miesartistit eivät pysty eli naislaulajistamme Tapsuliini ja Kutri-Helluliini ovat yhtä hyviä. Todellisia KANSANtä(h)tejä!

• Kutri-Hellu on nro 1 kirjoitti:

että naislaulajan laulamana siinä on sellaista herkkyyttä johon miesartistit eivät pysty eli naislaulajistamme Tapsuliini ja Kutri-Helluliini ovat yhtä hyviä. Todellisia KANSANtä(h)tejä!

Tapsassa on paljon enemmän miestä, kun tollasissa teikäläisen kaltaisissa vellihousuissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      21
      4608
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3264
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3127
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      46
      2519
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      85
      1242
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      257
      1113
    7. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1099
    8. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1082
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      392
      1067
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      200
      966
    Aihe