Vesimies N & Kauris M

yhteensopivuus?

voisko joku kertoa tästä yhdistelmästä? onko ihan mahdoton.? Itse olen vesimies ja tiedän että olen vaikea ihminen. yhyy. kertokaas jotai vesimies - kauris yhdistelmästä

11

3995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskarihan

      se vaikea just onkin. Haluaa olla välillä itsekseenkin. Niin ja tykkää monenlaisista asioista ja sehän on kaikki pois siltä ihanalta kauriilta ;-)
      On noita pari kaurismiestä ollut ja tavallaan se niiden synkistely viehättää, mutta pitkän päälle ei kyllä jaksanut kantaa. Turhan omistushaluisia olivat ja sitä kautta mustasukkaisia, vaikka eihän ne sitä myöntäneet...kuka nyt veskarista olis mustis...ne kun ovat niin outoja. Ne eivät ajattele kuten kauris, eivätkä luovu itselleen tärkeistä ihmisistä ja sellaisesta.
      Että joo, ole sinä vaikea, jos sopivasti sosiaalista sellaiseksi kutsutaan.

      Ota ja kokeile, mutta säilytä mielenterveytesi =)

      Hyviä joulun pyhiä !!!

      • kesk.aloittaj

        en tiedä. Pitäsköhän minun uhontaa kaikki horoskoopit ja antaa vaan mennä?


      • tee mielummin
        kesk.aloittaj kirjoitti:

        en tiedä. Pitäsköhän minun uhontaa kaikki horoskoopit ja antaa vaan mennä?

        niin =) katsot mikä on miehiään ja olet oma itsesi rohkeasti vaan. Sittenhän sen näkee... Mutta pidä puoles ;-)


      • vesimiesnainen61
        tee mielummin kirjoitti:

        niin =) katsot mikä on miehiään ja olet oma itsesi rohkeasti vaan. Sittenhän sen näkee... Mutta pidä puoles ;-)

        Moi !
        Itse olen ollut yhdessä kauriin kanssa 26 v.ylä-ja alamäkiä on ollut,niinkuin jokaisessa suhteessa. Uskon niin.Kauris on mustis ja järjestyksen ihminen,mutta senkin on saanut selvitettyä,kun asioista puhutaan.Itselläni on ollut vapaus mennä ja tulla ilman suurempia murehia tai riitoja.Tehtiin heti alussa pelisäännöt selviksi puolin ja toisin. Nykyisin kaurismieheni vain nauraa sille ,kuinka monimutkainen ihminen olen ,mutta sanoo rakastavansa minua juuri siksi!vesimiestä ei pidä "kahlita"liikaa, vaan antaa sopivasti vapautta.Kun puoliso sen ymmärtää,niin hyvä tulee veskarin kanssa. Anna mennä vaan miettimättä liikaa...!!!!Onnea uuteen ihmissuhteeseen tarvitaan,on hän sitten mikä tahansa tähtimerkiltään...


      • Sivustaseuraaja999
        vesimiesnainen61 kirjoitti:

        Moi !
        Itse olen ollut yhdessä kauriin kanssa 26 v.ylä-ja alamäkiä on ollut,niinkuin jokaisessa suhteessa. Uskon niin.Kauris on mustis ja järjestyksen ihminen,mutta senkin on saanut selvitettyä,kun asioista puhutaan.Itselläni on ollut vapaus mennä ja tulla ilman suurempia murehia tai riitoja.Tehtiin heti alussa pelisäännöt selviksi puolin ja toisin. Nykyisin kaurismieheni vain nauraa sille ,kuinka monimutkainen ihminen olen ,mutta sanoo rakastavansa minua juuri siksi!vesimiestä ei pidä "kahlita"liikaa, vaan antaa sopivasti vapautta.Kun puoliso sen ymmärtää,niin hyvä tulee veskarin kanssa. Anna mennä vaan miettimättä liikaa...!!!!Onnea uuteen ihmissuhteeseen tarvitaan,on hän sitten mikä tahansa tähtimerkiltään...

        Niin.

        Entä uskollisuuden laita? Onko vaatimuksesi suhteen ulkopuolisille hypyille kuuluneet sopimukseen? Jos niin, oletko suonut saman kauris-puolisollesi?


      • VeskariN
        Sivustaseuraaja999 kirjoitti:

        Niin.

        Entä uskollisuuden laita? Onko vaatimuksesi suhteen ulkopuolisille hypyille kuuluneet sopimukseen? Jos niin, oletko suonut saman kauris-puolisollesi?

        tulla ja mennä, veskari ei KOSKAAN petä.
        Meille vapaus ei ole pettämistä vaan sitä, ettei kysellä joka menon perään.
        Jos kyselyt alkavat tuntua kahleilta, se voi johtaa pettämiseen.
        Yleensä ei,vaan veskarin haluun paeta koko suhteesta.


      • kaurisnainen 68
        VeskariN kirjoitti:

        tulla ja mennä, veskari ei KOSKAAN petä.
        Meille vapaus ei ole pettämistä vaan sitä, ettei kysellä joka menon perään.
        Jos kyselyt alkavat tuntua kahleilta, se voi johtaa pettämiseen.
        Yleensä ei,vaan veskarin haluun paeta koko suhteesta.

        Yli vuoden seurusteltu vesimiehen kanssa ja uskollinen mies on, kun antaa tarpeeksi tilaa ja vapautta. Nyt muista syistä ollaan otettu molemmat etäisyyttä, mutta kun itse antaa mennä, niin kova ikävä tulee myös vesimiehelle. On sanonutkin että ei oo ikinä oppinut pettämään.


      • VesiN
        kaurisnainen 68 kirjoitti:

        Yli vuoden seurusteltu vesimiehen kanssa ja uskollinen mies on, kun antaa tarpeeksi tilaa ja vapautta. Nyt muista syistä ollaan otettu molemmat etäisyyttä, mutta kun itse antaa mennä, niin kova ikävä tulee myös vesimiehelle. On sanonutkin että ei oo ikinä oppinut pettämään.

        onkin, että kun antaa veskarille sopivasti vapautta, mutta ei liiaksi, niin ei koskaan petä.


      • vesimiesnainen61
        VesiN kirjoitti:

        onkin, että kun antaa veskarille sopivasti vapautta, mutta ei liiaksi, niin ei koskaan petä.

        JOOOO.....Vapaus ja pettäminen on kaks eri asiaa.Vesimies on uskollinen,kun häneen uskaltaa luottaa.Luottamus on vesimiehelle erittäin tärkeää.Myös vesimies luottaa kumppaniinsa ja on valmis antamaan vapauden myös hänelle. Eikä kysymys ole suinkaan pettämisestä. Vapaus ja vastuu kulkee käsikädessä !
        Liika vahtiminen /kyttääminen on varmin tapa karkoittaa vesimies.....Mutta vesimiehen kanssa pitää itsekin olla vahva ja itsenäinen.


      • aisa
        vesimiesnainen61 kirjoitti:

        JOOOO.....Vapaus ja pettäminen on kaks eri asiaa.Vesimies on uskollinen,kun häneen uskaltaa luottaa.Luottamus on vesimiehelle erittäin tärkeää.Myös vesimies luottaa kumppaniinsa ja on valmis antamaan vapauden myös hänelle. Eikä kysymys ole suinkaan pettämisestä. Vapaus ja vastuu kulkee käsikädessä !
        Liika vahtiminen /kyttääminen on varmin tapa karkoittaa vesimies.....Mutta vesimiehen kanssa pitää itsekin olla vahva ja itsenäinen.

        oikeassa olette,jospa sellaisen luottavan ja todellisen(eli siis vesim.miehen)jostain löytäis!


      • VeskariN kirjoitti:

        tulla ja mennä, veskari ei KOSKAAN petä.
        Meille vapaus ei ole pettämistä vaan sitä, ettei kysellä joka menon perään.
        Jos kyselyt alkavat tuntua kahleilta, se voi johtaa pettämiseen.
        Yleensä ei,vaan veskarin haluun paeta koko suhteesta.

        Itse olen vesimiesnainen, enkä ikinä pettäisi puolisoani, jos sellainen olisi. Kyllä me uskollisia ollaan - ei siinä mitään. Vesimiehet on vaan unelmoivia ja omanlaisiaan persoonia... välillä tarvii oman rauhan ja vapauden. Itseni ainakin on kahlittu tähän taloon peruskoulun loppumiseen asti ja se on piinaa. Tykkään matkustella. Yksinäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe