niin Emppu on parasta A-ryhmää...
Näin se on. :O Puhukaa ihan mitä haluatte,te ette vaan YMMÄRRÄ !!!
Jos puhutaan KITARISTEISTA,
7
961
Vastaukset
- paljon .
parempi kun mitkään yngwie malmsteenit ja frank gambalet :)
- Totta..
mutta sukunimi on Vuorinen ja bändi Nightwish
- CossuTikWissyTak
Tarkoitettiin ïhan toista Emppu-kitaristia nimeltä : EMILIA"EMPPU"SUHONEN :) Hän on Nuori,hyvin kokenut ja taitava kitaristi.
Kuulemme hänestä vielä paljon ;)
Tietenkin on myös tämä NIGHTWISH-Emppu...eikä hänkään ole yhtään hullumpi soittaja... ;D
- Julgubben
Ei osaa sooloja, ei oikein omaperäistä soitantaa, tavallaan pelkkä komppikitaristi.
Mutta oli viiden hyvänänköisen työtön kanssa lavalla ja siinä sivussa meni.
Mimmu on kyllä kuuminta hottia!- PutkiTransistori
luulin että puhuttiin musiikista,Kyllähän Emppu oli musiikillisesti Tiksujen kantava voima...Mimmu saattoi olla HOT ! En alennu sille tasolle...
- Kertokaa
PutkiTransistori kirjoitti:
luulin että puhuttiin musiikista,Kyllähän Emppu oli musiikillisesti Tiksujen kantava voima...Mimmu saattoi olla HOT ! En alennu sille tasolle...
Muita mainittavia amazoonikepittäjiä kuin Emppu Suhonen ja Erja Lyytinen ??? HÄH ????
- Counsel
Kertokaa kirjoitti:
Muita mainittavia amazoonikepittäjiä kuin Emppu Suhonen ja Erja Lyytinen ??? HÄH ????
Emilia soittaa melodisia sooloja ja osaisi tiluttaakin,mutta pitää sitä tyhjänpäiväisenä,niinkuin minäkin...
Miten on niin vaikea uskoa,että viisivuotiaana aloittanut,22 vuotias kitaristi ON HYVÄ KEPITTÄJÄ !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24945399Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3211264Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21110902Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369721Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858538Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2306539Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03220Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302259- 391727
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261540