Dna- Mobiili messenger

Dna MSN HELPPII!!

Noniin. Siis kun olen etsinyt kaikkialta!
Siis mistä voisi ladata kyseisen mobiili messengerin DNA- liittymään?
itse msn sivulla sanotaan, että se käy myös dna:han. etsin myös dna kotisivulta, ei mitään.

Kysymykseni:

1) Mistä voi tilata DNA Mobiili messengerin?
(lähetä linkki jos tiedät, kiitos)

2) Mistä näkee DNA Mobiili messengerin hinnaston?
(lähetä linkki jos tiedät, kiitos)

3

2717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteli

Olen itekki miettiny että miksi DNAalla ei ole mobiili messengeriä niinku esimerkiks elisalla ja soneralla.

Jos käyttää sitä MSN juttuu ni se varmaa maksaa saman verran ku käyttäis wappii tai webbii. Jotai 0,0069€/min niinku normaaali puhelun hinta(onni liittymässä).

• ei helevata

wappi ja webbii ei todellakaan veloiteta kuten normaaleja puheluita!! se maksaa 1,5 € 1mt
        onneksi en ole teidät lapsosten laskujen maksaja..

• anoun
        ei helevata kirjoitti:

wappi ja webbii ei todellakaan veloiteta kuten normaaleja puheluita!! se maksaa 1,5 € 1mt
        onneksi en ole teidät lapsosten laskujen maksaja..

Ei tietenkään veloiteta samoin kuin puheluista ja tekstiviesteistä. Oletkos tietoinen kuinka paljon saa kirjoitella että se 1mt täyttyy? Voin sanoa että jos kirjoittelee lyhyitä viestejä, niin kännymesen käyttö on jopa halvempaa kuin tekstiviestit (en takaa että näin varmasti on). Itse olen käyttänyt välillä eBuddya jossa ei ole kuukausimaksua mutta datasiirtomaksu on. Tämän pituisen: fdgdtesrsgsnkfghkdfhg h djksh kjshd kjh gs sgjhkjh
        ...viestin hinta menee gprs-kautta suunnilleen seuraavasti:

0,0058€ jos 1,50€/Mt
        0,0190€ jos 4,88€/Mt
        0,0233€ jos 5,99€/Mt

Itselläni on 1,5€/Mt, ja yksi tekstiviesti on 0.069€, joten jos et kirjoita yleensä kerralla pidempää viestiä kuin esimerkiksi yllä mainittu, niin hinta on jopa 1,1 senttiä halvempi. Tekstiviestinä "fdgdtesrsgsnkfghkdfhg h djksh kjshd kjh gs sgjhkjh" maksaa minun liittymälläni 0,069€, kun taas eBuddy viestinä 0,058€. (En ota vastuuta mahdollisesta väärästä tiedosta mutta laskelmieni mukaan se on suunnilleen näin eikä laskuun ole tullut mitään isompaa "piikkiä".)

Sitten on erikseen Elisan ja Soneran mobiilimessengerit. Muistaakseni Elisan kuukausimaksu on 3.9€ ja Soneran lähemmäs 6€. Tähän hintaan sisältyy rajattomasti mobiilimessengerillä lähetettäviä viestejä. Niin ja tietääkseni dna:lla ei ole mitään kuukausimaksullista messengerpalvelua, joten silloin yksi vaihtoehto voisi olla vaikkapa tuo eBuddy. Kannattaa jokatapauksessa ottaa selvää noista eBuddyn maksuista ja itse ainakin mietin isäni kanssa näitä hintoja, ja hänen mielestään eBuddyn käyttö on ihan "ok".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3511
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1568
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1483
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1265
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      893
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      879
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      878
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      854
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      819
    Aihe