ukko ja sen sisko

silmin näkijä

Minä olin jo kaksi päivää kaahinut tikkailla ja annoin sisareni nyt puolestaan kiipeillä tasoittelemassa viimeisiä tapetteja. Aino siirsi tikkaita sille kohtaa jossa istuin penkillä katselemassa seiniä ja kätteni töitä.

Ainon kiivettyä tikkaille satuin katsomaan hänen takamustaan ja katseeni osui hameen alla näkyviin pyöreisiin reisiin. Sisareni käytti säännöllisesti hametta,koska se sopi hänelle mielestään paremmin, sen verran hänellä oli pyöreyttä.

Ainon hame ylsi polviin, mutta nyt hame oli jotenkin tarttunut askelmaan hänen laskeuduttuaan askelman verran alemmas. Vaaleat alushousut olivat tiukasti puristuneet hänen pyöreitten pakaroittensa ympärille ja kumilanka puristi sopivan kiihottavasti sisareni reiden juuresta.

En voinut välttää kiusausta vaan napautin siskoani pakaroille veljellisesti. -Mitäs sinä siinä paukuttelet, Aino naurahti. -No kun näyttelet reisiäsi niin houkuttelevasti, minä vastasin. -Voi hitto, pääsi Ainolta ja hän alkoi vetämään hametta reisien peitoksi.

-Älähän nyt hosu, kyllä noita voit veljellesi näytellä sanoin leppoisasti ja aloin siloitella tukevia reisiä joita sukkahousut peittivät. -Mitä sinä nyt meinaat, Aino kysyi hämillään.

-Tutkin vähän paikkoja, sanoin ja tunsin miten suutani alkoi kuivata. -No, nyt olet tutkinut sisareni sanoi ja toi kättään eteen etten voisi kosketella enempää.

Otin Ainoa kädestä kiinni ja vedin hänet lattialle. -Mitä sinä nyt hän kysyi lähtiessäni viemään häntä kohti makuukamaria. Pysähdyin ja lukitsin ulko-oven sisareni hämillisen katseen seuraamana.

Päädyimme sisareni makuukamariin ja painauduin siskooni kiinni. -Älähän nyt Erkki, tämähän on aivan järjetöntä sisareni yritti vastustella. -Kyllä se nyt on oltava mahdollista sanoin määrätietoisesti ja painoin sisareni sängylle ja käänsin hänet polvilleen.

Nostin hameen ylös ja sisareni leveä takamus loisti kasvojani vasten. Painoin kasvoni siskoni leveälle takamukselle vetäen tuoksua sieraimiini puristellen pakaroita kiihkoissani.

-Odota nyt vähän,minä otan hameen pois Aino sanoi. Hän nousi sängyltä ja avasi hameensa nostaen sen tuolille ja riisuen myös paitansa jonka alta paljastuivat pyöreät täyteläiset rinnat joita rintaliivit pitivät tukevasti ryhdissä.

-Ota liivit pois ja sukkahousut myös pyysin Ainoa. Liivit paljastivat kätköistään kaksi isoa rintaa jotka putosivat rinnalle vapaasti roikkumaan. Aino veti sukkahousut pois jalastaan ja kumartui pujottamaan ne nilkoistaankin pois jolloin hän joutui kumartumaan ja näin alushousujen läpi hänen pullottavat häpyhuulensa.

Riuhtaisin itseltänikin vaatteet yhteen myttyyn lattialle ja tarrasin kiinni sisareeni. Aino oli huolellinen ja veti päiväpeitteen pois sängystä ja puhdas lakana osui silmiini. -Mene polvillesi sisko rakas, minä pyysin. Aino asettui kontalleen pylly pystyssä ja minä aloin nuolla häntä alushousujen läpi. Tunsin nenääni hien ja pissan hajua johon tuntui nyt sekoittuvan sisarestani erittyvän liman hajuakin.

Riuhtaisin alushousut pois ja näin vain lapun jossa oli merkintä xl ja samassa ne olivat lattialla. Minulla seisoi kuin aidan seiväs ja kovetuin lisää kun sain nuolla sisareni paljasta pillua joka eritti limaa kiihottavasti. Karvat upposivat myös suuhuni ja jotain irtosi kutittaen suutani. Oli minulla sen verran kokemusta naisista, että tiesin mikä on naiselle herkkä paikka. Tunsin valtavan nipukan sisareni häpyhuulien yläosassa ja kieleni osui siihen lujasti.

Aino alkoi äännellä voimakkaasti ja päätin nousta pois hänen jalkojensa välistä. Mieleni olisi tehnyt työntää kullini siskoni suuhun, mutta en kehdannut.

Asetin kullini sisareni häpyhuulien väliin ja aloin työntymään häneen sisälle. -Oii-oi...oi-oi..kuulin sisareni valittavan, minä olin melko varma, että olin ensimmäinen mies joka pääsi siskoni naimaan. Hän oli ahdas mutta tosi liukas, ja kulliani kiristi mukavasti neitseellinen vagina. Olin kokonaan sisareni vitussa ja karvani hankasivat hänen pyöreää persettään. Näin ruskean ja ruttuisen aukon katsovan minua silmiin ja keskellä syvemmällä oli vaaleanpunainen sisus.

Olin hulluna kiimasta katsoessani sisareni pyöreää ja leveää takamusta jonka keskellä ruskeanpunainen reikä tuijotti minua. Kastelin sormeni syljellä ja painoin etusormen ruttuiseen reikään vähänmatkaa. -Ai..aih..kuului Ainon suusta.

Nousin sisareni selkään kuin hevonen ja nussin kiivaasti niin, että läiske kuului pehmeistä pakaroista. Katsoin kulliani joka kiilsi siskoni vitun limasta ja työntelin sisään ja ulos. Nenääni tuoksui kiihkeä naimisen tuoksu.

Aii..ai..tuntuu hyvälle..älä laske sisään sitten...älä laske sisään...alkoi Aino vaatimaan kiimaisen huohotuksensa lomassa. Kiedoin käteni lujasti Ainon vatsan ympärille ja aloin puristella pehmeätä vatsaa. Se oli kuin pullataikina, vaalea ja pehmeä.

Olin kuin hurmoksessa ja halusin satuttaa siskoani ja riuhdoin hänen pehmeätä vatsaansa itseäni vasten.. -Älä..se sattuu..ai..lopeta...sisareni valitti, mutta jatkoin hänen riepottamistaan välittämättä hänen huudoistaan.

Ainon kiimaiset leveät reidet heiluivat aina kun riuhtaisin vatsasta ja jatkoin nussimista kiivaasti. Kuului kovaa litisevää ääntä, kun hänen vittunsa pursusi märkyyttä työntöjeni tahdissa. Olin yllätynyt sisareni kiihkosta joka oli miltei voimakkaampi kuin minulla vaikka olin tehnyt aloitteen. Aino oli varmaan odottanut minulta tätä varmaan jo kauan.

-Lopeta, aih..oih..oih...luojani jatka lujaa, huusi Aino ja minä painelin hänen pehmeätä vatsaansa ja hän nousi ylöspäin selkä taittuen taaksepäin minun naidessa kiihtyvällä tahdilla. -Ota sitten pois, ei saa laskea sisälle.. -Koska sulla on ollut kuukautiset viimeksi sain kysytyksi. -En minä muista..aahhh ja sisareni jännittyi kaarelle ja tajusin hänen saavan voimakkaan orgasmin. Aino haukkoi henkeä ja valitti järkyttävän kovaa, tälläistä en ollut häneltä kyllä odottanut.

Minä olin aivan äärirajoilla pitäen siskoani ihmeellisessä asennossa naiden hänen sykkivää vaginaa..tunsin miten aloin purkautua ja annoin valua kaiken nesteen sisareni sisään puristaen hänen rintojaan käsissäni. Tunsin rintojen mukavan pehmeyden ja miten siskoni painui minuun lujasti kiinni vaikka oli äsken varaoittanut laskemasta sisälleen. Nyt hänen takamuksensa lypsi minusta kaikki mehut...

Irrottauduimme viimein ja sisareni putosi sängylleen hervottomana ja menin hänen vierelleen makuulle. Tiesin, että olin päästänyt valtavan lastin spermaa sisareni pilluun. Kosketin kädelläni takaapäin hänen reisien väliin ja tunsin märkyyttä joka paikassa.

Laitoin käteni sisareni vatsan päälle ja vedin peiton päällemme. Yöllä heräsin ja aloitimme uudelleen. Makasin sisartani naiden häntä maaten hänen päällään. Tunsin siskoni pehmeän vatsan painuvan omaa vatsaani vasten ja hänen leveät reitensä kaartuivat selkäni takana yhteen puristaen minua lujasti syliinsä.

Kuului vain siskoni vitun kosteudesta johtuvaa litsahtelevaa ääntä joka lisäsi minun kiihkoani. Aloin purra noita mahtavia rintoja ja olkapäitä ja vein huuleni siskon kaulallekin. -Ei sinne, töissä näkevät, pure muualle.

Vedin itseni pois siskostani ja aloin purra ja imeä hänen pehmeää vatsaansa. Olin aivan kiimasta sekaisin, purin ja imin rajusti joka puolelle ja Aino valitti puremiseni sattuvan.

Nousin uudelleen Ainon päälle ja hän kietoi minut jälleen lujasti syliinsä. Aino oli uskomattoman kiihkeä ja alkoi valittamaan saadessaan jälleen tuntea tyydytyksen nautinnon leviävän ruumiiseensa.

Kauan ei minunkaan tarvinnut odottaa kun tunsin lastin lähtevän matkaan kohti sisareni emättimen pohjaa. Jäin hetkeksi makaamaan sisareni päälle ja tunsin meidän molempien hien sekoittuvan toisiemme vartaloille.

Kierähdin viimein sisareni viereen makuulle ja sytytin yöpöydällä olevan lampun. Nyt näin Ainon kunnolla ja katselin hänen vartaloaan.

Pehmeä vatsa oli mustelmilla, olin puristellut siihen lujasti aiheuttaen mustelmia ja kirjavia hampaitteni jälkiä oli joka puolella vatsaa ja rintoja yltäen olkapäiden tasolle asti.

Siloittelin sisareni hikistä vatsaa ja märkää häpykarvoitusta ja tunsin pientä häpeän tunnetta, mutta myös suurta nautintoa siitä, että minulla oli näin hyvä nainen kotona. -Sinun pitää huolehtia ehkäisystä jatkossa, eihän me aleta kumia käyttämään esitin kuin itsestään selvän asian. Sisareni pyyhkäisi kädellään kasvojani hymyillen vienosti, -niin kai sitten.

Meillä oli hyvää tuuria, ettei sisareni tullut raskaaksi ja nyt olemme hoitaneet senkin asian kuntoon ettei tarvitse pelätä raskaaksi tulemista.

Minua kiihottaa ajatus, että joku naisi siskoani ja minä katselisin alastomana vierestä tämän työntyessä takaapäin sisareni leveitten reisien ja pakaroitten välissä olevaan limaiseen vaginaan.

6

15031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Control

      Eikö sinulla ole mielikuvitusta niin, että pystyt itse keksimään jutut?
      Tämä on selvä kopio erään novellisivuston tarinasta, jonka kirjoittaja sinä et ole!
      Se tarina on kirjoitettu muutama viikko sitten!

      • Tone

        On lisää näitä hyviä juttuja.


      • 456
        Tone kirjoitti:

        On lisää näitä hyviä juttuja.

        dnovellit.cjb.net


      • Paula

        oli vastenmielinen juttu.


    • -Solidah-

      Nussit siskoas.....?
      häpeä ruma lapsi edelleen......

    • Mika

      Hieno ja kiihottava juttu! Jatka samaan malliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe