Onko mitään vielä tylsenpää kuin pikkukaupungin joulun seutu.
Kaikki paikat ovat kiinni ja lumikin puttuu.
Hautajais tunnelma.
Tylsä Joulu !
Tylsimys
3
266
Vastaukset
- niinpä_niinpä
Tässähän se aika kulunut - taidanpa korkata seuraavan...
http://www.aijaa.com/v.php?i=1361263.jpg - taidanpa seurata !
Eipä tässä muutakaan,kun en ole kirkkoihmisiä.
Jos olis edes Tapaninpäivän tanssit, mutta eipä niitä ole kun Hesass. Hautajaisissahan on hauskaa - siis sukujuhliksi. Ootko aivan varma, että kaikki paikat on kaupungissasi kiinni? Täällä meillä ainakin useat baarit on tänään auki. Täytyypä kohta tehdä kierros.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 83685
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460