Kihniö on pieni

mutta pippurinen

paikkakunta, jossain Hämeessä, entisen Satakunnan pohjoiosassa.
Mitä mieltä olette, pitäisikö meidän saada oma nettipalsta Pirkanmaan sivustolle?
Olemme muuten aika valistuneita, tässä nykyissesä
mediainformaatiossa.
Olemme aika kouluttamattomia. Professoreita joukostamme löytyy vähän. Niitäkin joukostamme on syntynyt, ovat joutuneet muuttamaan muualle. Meillä on paljon hyviä menestyneitä lapsia.
Eli haluatteko oman nettipalstan
Kihniölle?

14

2106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkuasukas

      Ei tämä paska paikka mitään omaa palstaa tarvitse. Kihniö on kuulu sisäsiittoisuudestaan ja erilaisista " uskovaisista". Naurattaa seurata näiden ns. hyvien ihmisien toimia. Vain harva on oikeasti uskovainen. Tarkoitan tällä uskovaisuudella vain ns. kuuliaista elämää ( lakien noudattamista ja rehellisyyttä ) Täällä pärjää vain sopivalla mielistelyllä ja muualta tulleella kestää tosi kauan päästä "sisäpiiriin"
      Kertokaa toki muutkin omia näkemyksiänne.

      • kirjoittajalle

        Kirjoituksesi oli harvinaisen tyhjentävä yhteenveto Kihniöstä ja sen asukkaista. Ja tarkoitan todella sitä.


      • muualta tullut

        Minä kuulun niihin sun ns.uskovaisiin.Taidetaan olla "piikkinä lihassa" teille ei-uskoville.;o) Ja hyvä niin!!Jumalan työ menee eteenpäin kun on vastustusta.Ja jos sun mielestäsi Kihniö on niin p**** paikka niin muuta hyvä ihminen pois!!Ei täällä kenenkään ole pakko asua.Minä tunnen monia monia kuuliaisia ihmisiä KIhniöllä,niin usvovia kuin ei-uskoviakin.On kyllä säälittävää lukea noin katkeraa tekstiä....Jeesus sua auttakoon!!
        Ja mitä tulee "sisäpiiriin" niin minä olen ainakin päässyt "geimeihin" sisään kun olen valoisa,sosiaalinen ja rehellinen ihminen.Suosittelen sullekin...:o)


      • alkuasukas
        muualta tullut kirjoitti:

        Minä kuulun niihin sun ns.uskovaisiin.Taidetaan olla "piikkinä lihassa" teille ei-uskoville.;o) Ja hyvä niin!!Jumalan työ menee eteenpäin kun on vastustusta.Ja jos sun mielestäsi Kihniö on niin p**** paikka niin muuta hyvä ihminen pois!!Ei täällä kenenkään ole pakko asua.Minä tunnen monia monia kuuliaisia ihmisiä KIhniöllä,niin usvovia kuin ei-uskoviakin.On kyllä säälittävää lukea noin katkeraa tekstiä....Jeesus sua auttakoon!!
        Ja mitä tulee "sisäpiiriin" niin minä olen ainakin päässyt "geimeihin" sisään kun olen valoisa,sosiaalinen ja rehellinen ihminen.Suosittelen sullekin...:o)

        Olen sitä mieltä että jokainen saa uskoa mihin haluaa enkä itsekään ole ateisti. Kuten mainitsin tarkoitin uskolla kirjoituksessani vaan sitä että ns. oikeita uskovaisia ei näissä piireissä ole läheskään kaikki. En ainakaan itse arvosta sellaisia uskovaisia jotka käyvät kokouksissa ja muuten tekevät mitä sattuu, valehtelua, veronkiertoa ym. Toki näitä on vain murto-osa ryhmästä.


      • muualta tullut
        alkuasukas kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että jokainen saa uskoa mihin haluaa enkä itsekään ole ateisti. Kuten mainitsin tarkoitin uskolla kirjoituksessani vaan sitä että ns. oikeita uskovaisia ei näissä piireissä ole läheskään kaikki. En ainakaan itse arvosta sellaisia uskovaisia jotka käyvät kokouksissa ja muuten tekevät mitä sattuu, valehtelua, veronkiertoa ym. Toki näitä on vain murto-osa ryhmästä.

        Niinhän se on että me uskiksetkin kun ollaan vaan ihmisiä!!Eivätkä kaikki romaanitkaan epärehellisiä ole.Mutta kun yksi joukosta on niin koko porukka leimataan.Siunausta vaan sulleki!!


      • Anonyymi
        muualta tullut kirjoitti:

        Minä kuulun niihin sun ns.uskovaisiin.Taidetaan olla "piikkinä lihassa" teille ei-uskoville.;o) Ja hyvä niin!!Jumalan työ menee eteenpäin kun on vastustusta.Ja jos sun mielestäsi Kihniö on niin p**** paikka niin muuta hyvä ihminen pois!!Ei täällä kenenkään ole pakko asua.Minä tunnen monia monia kuuliaisia ihmisiä KIhniöllä,niin usvovia kuin ei-uskoviakin.On kyllä säälittävää lukea noin katkeraa tekstiä....Jeesus sua auttakoon!!
        Ja mitä tulee "sisäpiiriin" niin minä olen ainakin päässyt "geimeihin" sisään kun olen valoisa,sosiaalinen ja rehellinen ihminen.Suosittelen sullekin...:o)

        Mitähän tuo käyttämäsi "kuuliaisia" tarkoitti? Siis että mielistelee teitä lahkolaisia ja antaa teidän viedä vaikka puut metsästä?


    • tarpeen.

      Minusta Kihniö ansaitsisi oman palstan, koska jutunjuurta ja kirjoittajia näyttää mukavasti piisaavan.

      • löytyy

        mutta ns. keskustelun tasosta voidaan olla montaa eri mieltä.joten kihniö ei tarvitse omaa keskustelualuetta.

        t. ratikylän raavas


      • ja ratikylän raavaan napurina
        löytyy kirjoitti:

        mutta ns. keskustelun tasosta voidaan olla montaa eri mieltä.joten kihniö ei tarvitse omaa keskustelualuetta.

        t. ratikylän raavas

        ihmettelen sitä jyskettä ja pauketta, mikä kuuluu kirkonkylän suunnasta. Onko sota syttynyt? Olen miettimässä pitäisikö vetäytyä maakellariin hiekkasäkkien takse. Koskaan aikaisemmin ei ole kuulunut tällaista jytinää kylämme keskustan suunnasta. Soittelin väliaikatietoja ja kuulin, että Niskoslaisetkin ovat jo vetäytyneet kirkonkylän suojiin.

        Tällaista se Kiinalainen halpamarkkinointi aikaansaa meidänkin kylillä.


      • hiljaista, onneksi rauha.
        ja ratikylän raavaan napurina kirjoitti:

        ihmettelen sitä jyskettä ja pauketta, mikä kuuluu kirkonkylän suunnasta. Onko sota syttynyt? Olen miettimässä pitäisikö vetäytyä maakellariin hiekkasäkkien takse. Koskaan aikaisemmin ei ole kuulunut tällaista jytinää kylämme keskustan suunnasta. Soittelin väliaikatietoja ja kuulin, että Niskoslaisetkin ovat jo vetäytyneet kirkonkylän suojiin.

        Tällaista se Kiinalainen halpamarkkinointi aikaansaa meidänkin kylillä.

        Toivottavasti kaikki selvisivät hengissä. Monella on päänkipua ja sillitynnyrille asiaa. Viime yönä kirkonkylämme ja muutkin kylämme saivat melkoisen tykinkuula ja rakettikeskityksen. Taivaanranta leimusi ja tykinkuulat jylisivät. Sitä seuranneena tuli mieleeni monenlaisia ajatuksia ja aatoksia. Mietin miltä äidistäni tuntui, minä sylissän, kun isäni oli oikeassa keskityksessä kannaksella.
        Onneksi viime öinen oli vain isien ja pikkupoikien riehakkaan iloista leikkiä. Toivon hartaasti, että leikkinä myös pysyy, ikuisesti.

        HYVÄÄ JA RAUHALLISTA UUTTA VUOTTA!

        Eletään ihmisiksi.


      • ihana Kihniö
        löytyy kirjoitti:

        mutta ns. keskustelun tasosta voidaan olla montaa eri mieltä.joten kihniö ei tarvitse omaa keskustelualuetta.

        t. ratikylän raavas

        Kihniössä on kun lukee palstan juttuja erittäin voimakas kateuden tunne.naapurit kyttää toisiaan ja
        ovat kateita joka asiasta toisilleen.Kihniö on niin
        pieni ja huom: ITSENÄINEN ja kaunis pitäjä on täällä
        niin mukavaa olla ja asua jopa kesäasukkaatkin viihtyvät Kihniössä.Mikä ihmisiä vaivaa?jos jonku mielestä on paha paikka vaikka niinhän mustalaiset ennen sanoi Kihniöstä niin ei ole pakko asua vaan
        voi muuttaa vaikka Amerikkaan saakka.Toivotaan että
        saa edelleen olla pieni ja kaunis pitäjä.eletään
        sovussa ja rauhassa ilman kateutta,se on sairaus.


    • kirra

      huh huh vai kihniölle oma netti plasta...kaikkea muuta pahempaa paikkaa ei ole sisään päin lämpiävä kunta,ihmiset ei hyväksy ketään uutta joukkoon kaikki sukulaisia melkein keskenään...huh huh vielä oma palsta mieti nyt vähän ja ota selvää kuntasi asioita myös siitä mitä siellä isot herrat touhuaa ja rouvat ei se aina ole siltä mitä päällisin puolin näyttää mutta eihän siellä uskalleta todella tarttua asioihin mihin pitäis puuttua....kyllä siellä puskaradio kulkee kun kulo valkea mutta tosi asioiiden ollessa kyseessä kukaan ei uskalla päättäjiä vastaan lähteä....karvaita kokemuksia kihniöstä

      • aikoihin eletty

        voi ne tietämättömät tollot.jos on karvaita kokemuksia niin itse varmaan olet aiheuttanut ne.
        kihniöö parempaa ei tällä hetkellä ole pirkanmaan pohjois osia kun katselee pienistä kunnista on KIHNIÖ aina paras katsoo mistä suunnasta tahansa.politiikot valitaan vaaleilla niistä ei
        ole nokan naputusta.joitakin ei valita kunnan asioita hoitamaan mutta niillä ei ole tietnkään kokemusta.ei pysty metsästä politiikkaa hoideta.
        muuttakaa vain KIHNIÖÖN ette kadu.


      • Anonyymi
        aikoihin eletty kirjoitti:

        voi ne tietämättömät tollot.jos on karvaita kokemuksia niin itse varmaan olet aiheuttanut ne.
        kihniöö parempaa ei tällä hetkellä ole pirkanmaan pohjois osia kun katselee pienistä kunnista on KIHNIÖ aina paras katsoo mistä suunnasta tahansa.politiikot valitaan vaaleilla niistä ei
        ole nokan naputusta.joitakin ei valita kunnan asioita hoitamaan mutta niillä ei ole tietnkään kokemusta.ei pysty metsästä politiikkaa hoideta.
        muuttakaa vain KIHNIÖÖN ette kadu.

        Tämän kirjoitti varmaan juuri sellainen joka vainoaa naapureita ja tekee muuta pahaa. Kihniö on surkea paikka tiettyjen mulkeroiden takia eikä tänne todellakaan kannata muuttaa. Löytyy kyllä paljon parempiakin paikkoja. Suurimpia ongelmia täällä ovat lieroilevat lahkolaiset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe