Eli sopiiko skorpioni nainen ja neitsyt mies kuinka hyvin yhteen?
skorpioni ja neitsyt
9
2218
Vastaukset
- sopii
no hyvin sopii, yksi parhaista pareista
- Astologia 1.
Neitsyt on ihme nipottaja ja skorpiooni kumma kyylääjä. Ei taida tulla mitään.
- neitsyt-n
kun mietin, noinhan se on..minä nipo ja hän kyylääjä.
Mutta yleisesti taitavat sopia yhteen. - wedfgh
jooo
- Vähän jäävi sanomaan.
Jos pelaa, niin sitten pelaa. Ei aina kiinni merkistä.... Kyseinen asetelma kuitenkin(kokemusta on)aika haastava. Molempien pitäisi olla sinut itsensä kanssa ja osata nauraa omille heikkouksilleen. Pitäisi olla kokenut ja vahva persoona. Molemmilla merkeillä vahvat asenteensa ja niissä joustaminen ns. "kohtalaisessa suhteessakin" vaikeaa. Jos asetelma jees ja edellinen koettu elämä molemmilla järjestyksessä ja pöytä puhdas....MIKSI EI ?? :)
- yksi kokenut
Olin 22v aviossa neitsyen kanssa,oli paljon kotoa poissa, rauhaton sielu.Ei nuorena mikään koti isä. Lähtee vaikka lapset jää kotiin. Pettää minkä silmä välttää, patologinen valehtelija. Tämä on minun tarinani lisäksi holtiton rahojen suhteen.Ei sovi lapsiperheeseen, ilmoitus kuin lemmikistä:-))
- Elämä opettaa
Sopeutuvat yhteen,mutta voivat silti kummatkin huonosti. Revi sitte siitä johtopäätöksesi. Kannattas varm.kokeilla jotain muutakin sit...
- reqrre
Eivät sovi. Skorpioni on mielestään oikeassa ja määräilee kaikessa muuta perhettä. Skorpioni kadehtii puolisoaan ja kieltää häneltä mielenkiintoiset työtilaisuudet uhkaamalla erolla. Skorpioni loukkaantuu pienistäkin asioista ja aloittaa mykkäkoulun. Perheessä skorpioni kehuu jatkuvasti itseään ja vähättelee puolisoaan ja lapsiaan. Vain skorpioni on paras ja loistavin, muut ihmiset ovat täysin mitättömiä.
- ohminx
Ei. Olen skorpioni ja neitsyet yleensä aukoo mulle päätänsä ja ovat vitun mulkkuja. Vihaan neitsyitä melkein yhtä paljon kuin vaakoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821254Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301021Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain39969- 63963
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂61812