Mikä mua vaivaa??

jousitytsky

auttakaa mua ennenkö tuun hulluksi...olen ollut on/off suhteessa ihanan oinasmiehen kanssa.meillä synkkää tosi hyvin..hän rakasti mua ja oli tosissaan mun kans...mut mua rupes aina ahdistaan koska hän vaati asioita ,mun täytyi luopua monista asioista, irc-galleriasta, kaverien kans ei pahemmin saanu mennä ajeleen..ei baareja ym..muuten kaikki hyvin mut mulle tuli aina ahdistus ja jätin hänet ja sitten rupesin taas kaipaamaan ja palattiin yhteen.viimeks oltiin jo kihlois asti,ja nyt kaipaan taas...auttakaa, ennenkö tuun hulluksi..olen pyytäny häneltä tilaa,mut hän on ehdoton tyyppi,hän ei jousta...

5

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimies myöskin

      mutta! ei se johdu ainakaan pelkästää tein merkeistä. vaan siitä, että sä koet että pitääkses miehen sun tarttee mielyttää häntä kaikilla tavoin: jopa luopua omasta elämästäs.
      ei tule toimimaan, ei sitten millään. koska toi on sillälailla kipeetä, että parisuhde ei tarkoita ihmisten samaksi sulautumista vaan yhdessä elämistä. kyllä molemmilla pitää olla myös itsenäisyyttä ja oma elämä.

      kuulostat todella nuorelta, no, sillon sitä ei oikein osaakaan määritellä itteään eikä olla itsenäinen, vaikka monet luulee, että ihminen itsenäistyy muuttaessaan kotoota, mutta oikeasti se itsenäistyy ja kasvaa aikuiseksi vuosien mittaan, ja kolmen- ja neljän kympin välillä alkaa hyvässä lykyssä muistuttaa aikuista. hyvä niin: aikaa siis on!

      eroon kuulluu myös kaipaus ja suru, ei pelkkä helpotus, vaikka suhde olisi kuinka vaikea. se on opittava käsittelemään ja kestämään. ei se tarkoita sitä, että epätyydyttävään ja rikkonaiseen suhteeseen pitäisi palata, se on vaan kaikuja menneiltä ajoilta ja "vieroitusoireita". sinun miehesi on sairaanloisen mustasukkainen, jos hänen mielestään sinulle ei kuulu omaa (-kin) elämää, omia ystäviä ja harrastuksia. terve parisuhde ja rakkaus antaa myös yksilövapauden: vapauden olla myös oma itsensä. jos alat menettää itseäsi, on suhde liukumassa vaarallisille ja epäterveille teille.

      tuo on niin vaikea "tila" että en usko, että miehesi tulee siitä paranemaan vuosiin tai koskaan. hänen itsetuntonsa on heikko, hän on itsekin riippuvainen suhteesta (ja se EI ole rakkautta vaan, surullista kyllä, riippuvuutta) ja hänellä on todella pitkä tie itsenäistyä. ja niin on sinullakin.

      miten teillä muka synkkaa, kun sinun täytyy luopua kaikesta eli hän ei hyväksy sinua sellaisena kun olet? miten teillä muka menee hyvin, kun koko ajan eroatte? miten se rakkaus ilmenee: vankilana, vaatimuksina ja joustamattomuutena? sekö on sun käsitys ihmissuhteista ja rakkaudesta? mietipä näitä asioita nyt pitkään ja hartaasti, mieti millaisen suhteen oikeasti haluat, ja mitä oikeasti elämääsi haluat ja ala sitten toimimaan kuin jousimies: seikkailun haluisesti, rohkeasti ja itsenäisesti ja kasva iloiseksi optimistiksi, joka hurmaa ihmiset avoimuudellaan ja huumorin tajullaan, jonka sosiaalinen elämä kukoistaa ja joka on avoin sängyssä, ja jonka miehet jumaloivat häntä. siihen sinulla on mahdollisuus!!! käytä se! kehitä kaikkia jousimiehen vahvoja puolia, ja jos haluat oinaan, etsi se hyvä oinas, se joka on miehekäs ja itsevarma, auttavainen ja vahva herrasmies, joka on ansainnut paikkansa perheen päänä olemalla hellä, omistautuva ja huolehtivainen. joka on itsenäinen ja hyvä kumppani jousimiehelle, koska myös rakastaa vapautta ja antaa sen jousimiehelle!

      ÄLÄ TYYDY SEKUNDAAN!

      • jousitytsky

        kiitos,tuo on kyllä aika osuvaa...olen nimittäin lukenut kirjan kun nainen rakastaa liikaa..tätä suhdetta ennen mulla myöskin oli riippuvuussuhde erään todella epäsopivan ihmisen kanssa..luulen vain sellaista rakkaudeksi kun aina saa olla varuillaan..ja kestän huonosti yksinoloa..tulee hirveän turvaton olo...ahdistava...mutta olen nyt päättänyt että ei enää riippuvuussuhteita..täytyy pystyä olemaan yksinkin...ja luottaa itseensä ja osata sanoa ei. se on pakko,ei noin voi jatkua..ammatiltanikin olen lähihoitaja =) mikä on yleinen ammatti läheisriippuvaiselle. mutta uusi vuosi, uudet kujeet.


    • mulla päätyin uutenvuoten pitkä aikkainen on/off suhde oinasnaisen kanssa ja haen nyt seurra nettin kautta itse olen jousimies mies parhaimilame päsime kahdesti kihjoihin mutta nyt olen alkanut elää omaa elmäni ilman häntä ja musta sun kannata tehdä samoin minäkin kaippan häntä viellä mutta tiedän etei mennyttä takasisin saa

    • Sama juttu

      Kuulosti lähes mun kirjoittamalta! Ainoa vaan että ei mitään kihloja yms. Aina alkanu ahdistamaan, ei vaan pysty ja myöhemmin haluais taas! Hän (mies) samaten oinas ja minä jousimies. :O

    • Skorpioni nainen

      Olet tyypillinen jousimies,vapauden haluisin horoskooppi merkki. Suhde oinaan kanssa toimisi kyllä hyvin mutta ehdotonta jousimiehelle on vapaus,oma elämä eikä mitään lahkeissa roikkujia ja jousimiehen elämää on turha ruveta järjestelemään. Oinas poika sinun kannattaisi hankkia takaisin ja "pakottaa" hänen antamaan tilaa sulle. Muuten suhde tulee olemaan on/off suhde kun ahditumiselle et voi mitää eli sua ei vaivaa mikään,olet vain tyypillinen jouskari. Kokemusta teistä meinaan on paljon :)omistus lappua teihin ei kyllä kiinni saa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe