Laittakaa nyt leuhkat tekstiänne kehiin. Itseriittoiset ja rikkiviisaat. Aina oikeassa olijat. Toisten jyrääjät. Foorumi on vapaa. Antaa palaa.
Verbaalista kykyä kehiin.
50
2070
Vastaukset
taida itsestään löytää noita (kaikkia) ominaisuuksia.
Enhän minä vaan pojjaat!
Pitäiskö rajata aihepiiriä, ominaisuus, henkilö/ aloitus?
Kerrallaan ei kovin monesta aiheesta voi kunnollista väittelyä saada aikaan.
Lisäksi olisi hyvä, että aloituksessa on selkeä teesi, mistä voi väitellä.
Mieluumin antaa perusteltuja mielipiteitä omista lähtökohdista.
Lisäksi koordinaattori olisi hyvä johtaa puhetta, että keskustelijat pysyisivät oleellisessa, aihepiirissä?- väärässäkin
olen niin itsepäinen, enanna periksi..
väärässäkin kirjoitti:
olen niin itsepäinen, enanna periksi..
oli tätä mieltä, että
ASIASTA OLEN TÄYSIN VARMA,luulisin.
ja jos minussa jotain vikaa olisi,
kyllä minä sen itse huomaisin.
Mukavaa tapaninpäivää vaan kaikille, rekiajelu nyt tais jäädä mutta eipä ole hevostakaan.- on kuin kanalauma
ja muutama kukkona tunkiolla. ollaan niin kaikkivoipia ja muka kunnon ihmisiä. pohjanmaa on ainut paikkakin missä osataa puhua. ja joku ihme hzaalainen esitää iidioottimaisia ristiriitaisia juttujaan. itse kysyvät ja vastaavat. rasittaa tuollainen tyhmyys ja se kun vielä tiivistyy suuremmassa porukassa. puhuu eino leinostakin kuin geriatri eikä huomaa ollenkaan että itsellä on toinen jalka haudassa ja toinen partaalla. hihihih, naisellisia hihityksiä. kurat ne on vielä lähtiessä housuissa HZTaallakin kun maallisen menonsa jättää. mikään ei ole niin tylsä kuin tyhmä ihminen jolla on liian suuret luulot itsestään. ja niitä riittää tässä maassa.
- pusimuiskis
on kuin kanalauma kirjoitti:
ja muutama kukkona tunkiolla. ollaan niin kaikkivoipia ja muka kunnon ihmisiä. pohjanmaa on ainut paikkakin missä osataa puhua. ja joku ihme hzaalainen esitää iidioottimaisia ristiriitaisia juttujaan. itse kysyvät ja vastaavat. rasittaa tuollainen tyhmyys ja se kun vielä tiivistyy suuremmassa porukassa. puhuu eino leinostakin kuin geriatri eikä huomaa ollenkaan että itsellä on toinen jalka haudassa ja toinen partaalla. hihihih, naisellisia hihityksiä. kurat ne on vielä lähtiessä housuissa HZTaallakin kun maallisen menonsa jättää. mikään ei ole niin tylsä kuin tyhmä ihminen jolla on liian suuret luulot itsestään. ja niitä riittää tässä maassa.
onhan meillä alykkyyden kirkkain helmi namisuku ja hänen marsalkkansa jartsev.
- vakuuttunut herra
pusimuiskis kirjoitti:
olen samaa mieltä.
- puhut palturia
kotikattinen kirjoitti:
oli tätä mieltä, että
ASIASTA OLEN TÄYSIN VARMA,luulisin.
ja jos minussa jotain vikaa olisi,
kyllä minä sen itse huomaisin.
Mukavaa tapaninpäivää vaan kaikille, rekiajelu nyt tais jäädä mutta eipä ole hevostakaan.ei tarvii suuri vika olla jos se on korvien välissä
- enkä pidä lässytyksestä
pusimuiskis kirjoitti:
olen kookas ja näyttävä nainen. pidän itseni ryhdissä ja kävelen kadulla väistelemättä pää pystyssä.
- tanjat
vakuuttunut herra kirjoitti:
olen samaa mieltä.
herra on niin vakuuttunut. ei mee hyvin varmaan sullakaan. joskus sullakin on epäonnistunut. koitapas nyt muistella. siitä on harald kaukana. haraldilla ja sen muijalla kuitenkin synkkaa. ne osaa yhteipelin säännöt
- HTZA
on kuin kanalauma kirjoitti:
Lihasta ei paljon housuun jää. Valkuaisaineiden jämät vielä tuppaavat kovettumaan.
Koeta vaikka kananmunia, lihaa ja juustoa yhden päivän ajan.
Kyllä nousee puna poskille, pytyllä.
Ja tyhmyyttäni minä mittaan kirjoittamalla tänne, täällä on parhaat alan asiantuntijat.
Jokunen iloinenkin ihminen on kyllä joukossa, ne tuppaavat tykkäämäänkin jutuistani.
Eli nautin kyllä koko ajan tästä palstasta. Varsinkin mukavista ja kirpeistä kommenteista. - HTZA
enkä pidä lässytyksestä kirjoitti:
olen kookas ja näyttävä nainen. pidän itseni ryhdissä ja kävelen kadulla väistelemättä pää pystyssä.
Olen kookas ja näyttävä mies.
Ryhdikäs jo ihan luonnostaan, olin jo ennen armeijaa. Ehkä muinainen urheilu sai sen aikaan.
Kadulla kävelen takki auki vaikka ei ole pahemmin tissejäkään.
Väistelen kyllä isotissisiä, sivulta saa paremmin profiilin näkyviin.
Pääni on kyllä sitten vähän alaviistoon.
- moro taas
Heip, haluatko juttuseuraa?
- takakammarinpoika
mikäs metsläinen sinä oot kun tuolla tavalla kyselet? seuraa saa aina jos haluaa.
- Rocellii
on lintunen tilitintti
ompi talvilintu
tuo visertäjä iki ilmojen
nakuttaja läskipallojen
siivet sillä sirkeät
lepattajat leppoisat
ah! pursto ompi oiva
tuulosenkin ohjastava
virtailmojen haltijan voittaja
tuonpa tiitisen viserrystä
kenkään ei kuulematta
kenkään ei kahahtamatta
kenkään ei mielityisen
iloliikutukseen olla saata
tuop ompi sirkuttaja
halki Pakkasherran valtiaan
tuon inehmon haltian
routakuninkaan kauhian
valtakunnan halki sirkuttaapi
tilitintti hallava hellava
jok ompi suvi ihanainen
sirkutteleepi kotopuussa
lurittelee kotomökin räystähällä
poikuet runsaat pyöräyttelee
sirkuttelee lirkuttelee
lentäiksee liehuttelee
ruokkiessansa poikueita
piikueita
piikuita pikkaraisia
pikkaraisista konsanaan
aikanaan kehittyypi
uusi sirkkujen suku
suuri laulumahtajien suuri suku
ehk ompi mökissä kissa paha
pahainen päästäjä
leikattu maanemonen mälli
sill vaistot ehki tallella
mieli luontokappale toista
valuttaa lihaista verta
himoitsee tuorehetta lihaa
eip on kelpaa sille kaupan
rehut
ei mesi, ei marjat
tuore vesi ja vainut haju
se sitä kiinnostaapi
ikuinen on tasitojen valta
tilitintti ja peto inha
monet on siipisulat
monet on karvat kauhiat
monet on purstot maassa maanneet
ristiin rastiin heitettynnä
kalliolle kasattuna
syötyänsä linnun sorean
laulamasta kanan kauniin
lentämästä ilmojen kiitäjän
oksillta oksille hyppijän
iloluonnon lirkuttajan
moisen teon teki peto tuo
mi on osanen mun
peto kauhea kainalossa
moinen mosse kylessä kiikkuu
kiikkuu vinkuu ja vonkuu
mjaaauuuuuu
"annatkos emäntä kulta
oi ihanainen emoni sijainen
kehrään sulle kultaviljoja
tuon nurkkiesi rappaajat
kattosi kaappaajat
porkkanasi raatelijat
leipäsi haukkaajat
tuon ne kalmistoon haukkaamaan
vien Tuonelan tuville
nu jyrsijät jyyryttäjät
torahampaat haukkaset
siimahännä hälläiset
ne sinulle kannan
eip on sulla huolta hiiristä
eip myyristä
eip huolta muistakana liikkuvista
irvihammas loukuttajista
kotisi haaskaajista
mut tikka onpi haaste valtava
kokonsa komea
nokkansa kovin kova
ja oveluus pahinta
olenpa muutaman ohjannu
toisenki kaatanunna
yhenki ylittänyt
ylitse virtojen kauheain
sielt ei konkkanokka
eip pääse mokoma
tikkaamaan seiniä
eip pääse
tikkaamaan pihapuita lahoja
mutt on yks veijari vielä
onpi katala ovela
puun purija
syyn sylkijä
loven loukuttaja
vasken kalkuttaja
kiven kilkuttaja
nauraa se mokoma lentäessään
ilosta virttä veisailee
korviasi kiikuttaa
kuuloasi herkistää
hermojasi raastelee
tuop on toive mulla
että laulunki lopetan
heitän virren veisuun veteen
kurkkuunsa ikivihneen valutan
kielensä kankeaksi kannatan
et anna emäntä kulta
vettä kuppiin
raksuja vatiin
muutaman tilitintti ehk omp
mennynnä
kurkkuuni kumahtanut
vatsoillen valahtanut
suolilleni solahtanut
vaan luonnonlakiahan noudatan
tuota ammoista aikojen
ikiaikaisten isien
laatimata lappua
ei sovi kansa kovin suuri
ei mahdu kaikki kokkimaan
ei evästä enempää
tuomittu toiset tuonen tuville
evääksi nälkäisille
sirkkalintu sirkuttaa
lirkuttaa
mut liika lintu onpi
soti sotkija
kakkija kaiken ikänsä
saattaapi salmonellanki
kuljettaa tautia tuvilles
tuottaa pieneliöitä käsiisi
vatsaasi
jo on sulla koira tässä
onpi tupasi tuottaja
majasai vartija
varron tuvat, maat- ja mannut
turvaksi teille
turvaksi meile"
sitäpä mietin mielinkielin
näkyä hahmotn pirtistäni piskuisesta
katselenpa lasista soreasta
tilitinnti istahtaapi
läskipallollle
nakuttemaan
iloksi silmilleni
kuullukse korvilleni
kissamosse liekuttelee
leikuttelee
kylkeänsä hinkkaapi
täss onp ei eloni mun
mik on elosi Sun?- oi mikä lahjakkuus
paljos sinulla olikaan ainekirjoitus. olet todella lahja suomen kansalle ja vois aivan kääntää vaikka vielä venäjäks ja kiinaks. olis lukijoita enemmän.
- He he hee hii
Kai tuo on naurettavaksi tehty?!Hyvä jatkoa!
- weaa.
kyllä sitä taasen meni Jouluna useaan kertaan väittelyksi kun lapsenlapsi sanoi että ostaa asunnon.
Juuri toinen sanoi menevänsä katselemaan, 3 viikon kuluttua sanoi että kaupat on tehty.
Nykyinen on sen vuoksi huono, kun aikoo ostaa Helsingistä,
sieltä on jo sijainnin takia hyvin huono ostaa sellainen jossa viihtyy pidempään. - sukulakula
Tässä alustus, puolesta ja vastaan. Miehet vastaan naiset.
Itse kerran eronneena naisena ihmettelen miksi miehiä kiinnostaa vain seksi? Mitään muuta ei naiselta vaadita kuin että pitää olla nuori ja kaunis? Korvien välissä olevalla aivotoiminnalla ei ole mitään merkitystä,miehet haluaa vain nuorta lihaa ja jos kumppani vanhenee vaihdetaan se nuorempaan! Missä on miehet jotka osaa muutakin kuin vonkaamisen? Heitä ei ole.hyvinkin, sehän se on.
On yksi maailman kivempia asioita vietellä nainen.
Onneksi saan edelleen vongata vaimoa ja myös hän tykkää perusteellisesta viettelystä.
Osaan mä paljon 'käsillätekemistä' ja oon hyvä kuuntelemaan, sekä... jaa, empä kai muuta.Kyllä mullakin on paskajätkä ollut, mutta osasin hankkiutua sellaisesta ajoissa eroon, ettei se ehtinyt minua katkeroittamaan.
Ja en yleistä, miehiä on monenlaisia, mutta kuvailemiasi en tunne, koska en halua sellaisia tuntea. Kyllä sen pahaa mieltä aiheuttavan teeskentelijän ja hyväksikäyttäjän on jo tähän ikään mennessä oppinut tunnistamaan.
Tunnen vain kivoja perheestään huolta pitäviä miehiä. Ja itselläni on sitten suosiolla kuusi vuotta itseäni vanhempi, ei se jaksa vongata mua nuorempia.- puoleni pitänyt
Niitä naisia joitten sana ei on kyllä on ollut maailman sivu. se on teeskentelyä. nainen voi haluta samalla tavalla kuin mieskin. vongata ja vongata, mitä se semmoinen on. sanoo jätkälle suoraan kättelyssä että ei tipu. ei kai se nyt niin ole tarkoitettu että jokaisen vastaan tulian kanssa pitäis bylsiä. me ollaan erilaisia ihmisiä idimme kanssa. minä olen ainakin saanut silloin kun olen halunnut ja kun kun en, en ole. joittenkin pitää teeskennellä orkkujaankin. aika moni on omaisuudet käärinyt nostamalla hameen helmaa. näkeehän sen nyt läpi onko tasavertainen pari vai ei. joitain naisia kiehtoo valta ja joitain omaisuus. minua taas oma olotilani. olenko onnellinen vai en. sänky sovittaa on vanha sanonta. siihenkään en ole alistunut. rakkaus toiseen ja aito haluaminen on parasta mitä tiedän. lapsenikin olen tehnyt rakkaudesta vahingossa. tällä tarkoitan muijien moraali sääntöjä. sitäpaitsi kelpais se varmaan naisellekin nuorempi mies, minulla sitä paitsi onkin tällä hetkellä. minä en iskenyt ukko lähesty kiinnostuneena. huh hei ja rommia pullo. ymmärtäkää että nainen vaan syttyy vähän kuin märät puut. siinä se juju on.
- kun oppivat
kävelemään, annetaan pyssy käteen ja sanotaan: Ammu,ammu. Ei siinä sosiaaliset taidot paljon kehity. Ei riitä, että pojasta tulee ihminen. pojasta täytyy tulla mies. Pojat ja tytöt pakotetaan eri maailmoihin. Miesten maailma on sen roolin rajoittama. Ei miehiä henkiset asiat kiinnosta. Esimerkiksi teatterissa ja sinfoniakonserteissa miehet vähemmistönä.
Ainakin tilastojen mukaan. - HTZA
ja muualta näkee hyvin luontodokumentteja.
Niiden mukaan ei ole paljon muita tyhmiä eläimiä kun Joutsenet, ne eivät käy vieraissa.
Joutsenparka jättää naimiset sikseen kun puoliso sattuu kuolemaan.
Suurin osa muusta laumasta poikkeaa vain kylässä ja unohtaa seuraukset.
Katselehan luontodokumentteja parisen vuotta ja palaa sitten takaisin tälle palstalle kertomaan onko mielesi/ymmärryksesi muuttunut. - HTZA
HTZA kirjoitti:
Niiden mukaan ei ole paljon muita tyhmiä eläimiä kun Joutsenet, ne eivät käy vieraissa.
Katselehan luontodokumentteja parisen vuotta ja palaa sitten takaisin tälle palstalle kertomaan onko mielesi/ymmärryksesi muuttunut.Keskimääräinen "mieskoko" Suomessa ei aiheuta hurraita.
Siksi nuorempien kurssi on korkealla, sanoisinko jopa, tiukalla.
:) - HTZA
emw34 kirjoitti:
hyvinkin, sehän se on.
On yksi maailman kivempia asioita vietellä nainen.
Onneksi saan edelleen vongata vaimoa ja myös hän tykkää perusteellisesta viettelystä.
Osaan mä paljon 'käsillätekemistä' ja oon hyvä kuuntelemaan, sekä... jaa, empä kai muuta.oli varmaan Suomen paras valikoima erilaisia pipareita?
- näin kulkee
HTZA kirjoitti:
Katselehan luontodokumentteja parisen vuotta ja palaa sitten takaisin tälle palstalle kertomaan onko mielesi/ymmärryksesi muuttunut.E T RAUKKA OLE EDES TAJUNNUT ETTÄ JOUTSEN HÄÄTÄÄ KAIKKI MUUT POIS. TEE SAMOIN. E L Ä YKSIN EI TUU VAIKEUKSIA. TARKOITAA ....??
- HTZA
miljoona kirjoitti:
Kyllä mullakin on paskajätkä ollut, mutta osasin hankkiutua sellaisesta ajoissa eroon, ettei se ehtinyt minua katkeroittamaan.
Ja en yleistä, miehiä on monenlaisia, mutta kuvailemiasi en tunne, koska en halua sellaisia tuntea. Kyllä sen pahaa mieltä aiheuttavan teeskentelijän ja hyväksikäyttäjän on jo tähän ikään mennessä oppinut tunnistamaan.
Tunnen vain kivoja perheestään huolta pitäviä miehiä. Ja itselläni on sitten suosiolla kuusi vuotta itseäni vanhempi, ei se jaksa vongata mua nuorempia.ei jaksa?
Ettet vaan tuhoa miehesi luontaisia viettejä? - Kelpaamaton
Mitä vastaan pitäisi väitellä? Mies haluaa nuorta kaunista naista, se on fakta. Se ei sulje pois sitä, että mies haluaa myös vanhaa naista. Nainenkin haluaa nuorta komeaa miestä, mutta ei ole haluavinaan.
Jossakin keskustelussa haukuttiin miehiä, jotka eivät olleet kyllin nirsoja, vaan heille kelpasivat isot ja pienet, lihavat ja laihat. Pitää olla hurjan nirso, mutta silti hyväksyä nainen.
Mitäpä käyttöä älykkäälle naiselle olisi, kun miehellä on älyä itsellään? - HTZA
näin kulkee kirjoitti:
E T RAUKKA OLE EDES TAJUNNUT ETTÄ JOUTSEN HÄÄTÄÄ KAIKKI MUUT POIS. TEE SAMOIN. E L Ä YKSIN EI TUU VAIKEUKSIA. TARKOITAA ....??
Minä olen ulkomuodoltani kuin ylväs, komea Joutsen.
Sisältä kuitenkin Siperian Tiikeri. Poikkean tyttöjen luona kun siltä tuntuu ja sitten katoan taas, vähäksi aikaa, vaan en unohda.
Tiikerinä elän yksin, ja häädän kaikki reviiriltäni.
Mutta kirjoitustaitoisena Tiikerinä en halua häätää ketään, vaeltaessani yksin lumisilla vuorilla on minullakin joskus tarve saada kuulla mitä minun tassujeni jäljet saavat aikaan. - Missä nainen?
Seksi ei todellakaaan ole minulle maailman tärkein asia. Johtuneeko iästäni kun viides kymppi tuli jo täyteen.
Seksikkäitä tyhjäpäitä saisi vieläkin mukaan, mutta mistä ihmeestä löytyvät ne 40 - 50 naiset, jotka ovat lukeneet elämässään pakollisten koulukirjojen lisäksi muutakin kuin Hertta-sarjaa ja Gloriaa. En myöskään jaksa istuskella keskustelemassa, mitä Salatuissa Eläimissä on taas tapahtunut. Tieysti älykäs, fiksu nainen huolehtii myös fyysisestä kunnostaan.
Kai sellaisia liikunta-, luonto- ja lukuhullujakin jossain on, joille Niiniluodon kirja istuu käteen siinä kuin kajakin melakin, mutta omalle kohdalleni ei ole moista koskaan sattunut. HTZA kirjoitti:
ei jaksa?
Ettet vaan tuhoa miehesi luontaisia viettejä?No, kun sillä on mun kanssani ihan riittävästi monipuolista ja hauskaa puuhaa.
- tai oikeastaan ihminen
Missä nainen? kirjoitti:
Seksi ei todellakaaan ole minulle maailman tärkein asia. Johtuneeko iästäni kun viides kymppi tuli jo täyteen.
Seksikkäitä tyhjäpäitä saisi vieläkin mukaan, mutta mistä ihmeestä löytyvät ne 40 - 50 naiset, jotka ovat lukeneet elämässään pakollisten koulukirjojen lisäksi muutakin kuin Hertta-sarjaa ja Gloriaa. En myöskään jaksa istuskella keskustelemassa, mitä Salatuissa Eläimissä on taas tapahtunut. Tieysti älykäs, fiksu nainen huolehtii myös fyysisestä kunnostaan.
Kai sellaisia liikunta-, luonto- ja lukuhullujakin jossain on, joille Niiniluodon kirja istuu käteen siinä kuin kajakin melakin, mutta omalle kohdalleni ei ole moista koskaan sattunut.ei poikkea eläimistä millään lailla.
On niitä,jotka naiskentelee ympäriinsä,kenen kanssa vaan,sitten on erakoita,jotka vaan ovat,ehkä silloin tällöin kerran vuodessasekstaillen, tai ei ollenkaan,sitten näitä joutsenpareja.'Miksi ihminen olisi muita eläimiä kummempi!
Uros jättää siementään....
Ja tuolle eräälle kirjoittajalle sanoisin,on meitä naisia,jotka lukevat muutakin kuin muropakettia tai jotka ei katso telkkaria ja jotka osaavat olla luonnossa...mutta eipä satu miehet kiinnostamaan "silleen" eikä kyllä naisetkaan,on ihan hyvä olla ittsekseen! - Fiksu ja filmaattinen
tai oikeastaan ihminen kirjoitti:
ei poikkea eläimistä millään lailla.
On niitä,jotka naiskentelee ympäriinsä,kenen kanssa vaan,sitten on erakoita,jotka vaan ovat,ehkä silloin tällöin kerran vuodessasekstaillen, tai ei ollenkaan,sitten näitä joutsenpareja.'Miksi ihminen olisi muita eläimiä kummempi!
Uros jättää siementään....
Ja tuolle eräälle kirjoittajalle sanoisin,on meitä naisia,jotka lukevat muutakin kuin muropakettia tai jotka ei katso telkkaria ja jotka osaavat olla luonnossa...mutta eipä satu miehet kiinnostamaan "silleen" eikä kyllä naisetkaan,on ihan hyvä olla ittsekseen!lukeneitakin naisia löytyy, joita kiinnostaa myös urheilu ja liikunta enemmän kuin telkkarin tollottaminen, vaan eipä tunnu miehiä kiinnostavan fiksu ja asiallinen keskustelu naisen kanssa. Ainakaan ravintoloista ei sellaisia miehiä löydy eikä juuri muuallakaan ole vastaan tullut. Kova flaksi tuntuu käyvän vain hihittävillä, tyhjänpäiväisiä hölöttävillä "tipusilla".
- vaan ei löydy.
Fiksu ja filmaattinen kirjoitti:
lukeneitakin naisia löytyy, joita kiinnostaa myös urheilu ja liikunta enemmän kuin telkkarin tollottaminen, vaan eipä tunnu miehiä kiinnostavan fiksu ja asiallinen keskustelu naisen kanssa. Ainakaan ravintoloista ei sellaisia miehiä löydy eikä juuri muuallakaan ole vastaan tullut. Kova flaksi tuntuu käyvän vain hihittävillä, tyhjänpäiväisiä hölöttävillä "tipusilla".
Olisi kai melko putkisilmäinen näkemys, että sellaisia naisia ei ole. Tunnistaminen on vaan niin hiton vaikeaa.
Vaikka olenkin taas melkein vannoutuneisuuteen asti omaksunut sinkkuuden, lupaan heti yrittää tehdä lähempää tuttavuutta, jos tapaan hiihto-, melonta-, sieni- tai marjareisullaani urheilullisen näköisen naisen, jolla on nivaska monipuolista kirjallisuutta kainalossa. Mahdollisuus siihen taitaa olla vaan melko pieni.
Tuli entinen työkaveri -70 luvulta mieleen, joka poikamiehisyydestään kysyttäessä ilmoitti heti kosivansa, kun kohdalle sattuu kuuromykkä punapää, joka omistaa viinakaupan. Senssit on vähissä.
Kapakeista olen kanssasi samaa mieltä.
Kyllä jostain "kulttuuriravintolasta" sellaisen ehkä saattaisi löytää. Minä en vaan tiedä yhtään "kulttuuriravintolaa" lähiseudullakaan. - RUSSELLIA REPPUUN
vaan ei löydy. kirjoitti:
Olisi kai melko putkisilmäinen näkemys, että sellaisia naisia ei ole. Tunnistaminen on vaan niin hiton vaikeaa.
Vaikka olenkin taas melkein vannoutuneisuuteen asti omaksunut sinkkuuden, lupaan heti yrittää tehdä lähempää tuttavuutta, jos tapaan hiihto-, melonta-, sieni- tai marjareisullaani urheilullisen näköisen naisen, jolla on nivaska monipuolista kirjallisuutta kainalossa. Mahdollisuus siihen taitaa olla vaan melko pieni.
Tuli entinen työkaveri -70 luvulta mieleen, joka poikamiehisyydestään kysyttäessä ilmoitti heti kosivansa, kun kohdalle sattuu kuuromykkä punapää, joka omistaa viinakaupan. Senssit on vähissä.
Kapakeista olen kanssasi samaa mieltä.
Kyllä jostain "kulttuuriravintolasta" sellaisen ehkä saattaisi löytää. Minä en vaan tiedä yhtään "kulttuuriravintolaa" lähiseudullakaan.ensin täytyy tietää marjastus maat ja tattipöheiköt että tietäisin mihin suuntaa reppuselässä kirjoineni lähden. pitääkö puhua mitään? vai pitääkö olla vaan kova työihminen, että reppu ja ämpärit on täynnä?
- jos ei naisista
Fiksu ja filmaattinen kirjoitti:
lukeneitakin naisia löytyy, joita kiinnostaa myös urheilu ja liikunta enemmän kuin telkkarin tollottaminen, vaan eipä tunnu miehiä kiinnostavan fiksu ja asiallinen keskustelu naisen kanssa. Ainakaan ravintoloista ei sellaisia miehiä löydy eikä juuri muuallakaan ole vastaan tullut. Kova flaksi tuntuu käyvän vain hihittävillä, tyhjänpäiväisiä hölöttävillä "tipusilla".
syntyneitä. jäkäparat on vaan vähän eksyksissä. ne on vähän kuin se entinen ranskan kuningas. mistähän sekin sanonta on kaikupohjansa saanut ttä ranskalaiset miehet on hyviä rakastelioita? Mitähän Suomalaisista miehistä liikkuu maailmalla. Minkälaisia rakastajia ovat. Pitäis tehdä gallup Tallinnassa ja Thaimaassa. Kuka olisi aloitteellinen nainen? Tekniikan maailma olisi hyvä lehti.
- oli fiksu mies
RUSSELLIA REPPUUN kirjoitti:
ensin täytyy tietää marjastus maat ja tattipöheiköt että tietäisin mihin suuntaa reppuselässä kirjoineni lähden. pitääkö puhua mitään? vai pitääkö olla vaan kova työihminen, että reppu ja ämpärit on täynnä?
ja vastaili ääliöillekin kohteliaasti. Ei tarvinnut sotkeutua turhiin riitoihin. Hyvä valinta reppuun.
- kelpaa hyvin
RUSSELLIA REPPUUN kirjoitti:
ensin täytyy tietää marjastus maat ja tattipöheiköt että tietäisin mihin suuntaa reppuselässä kirjoineni lähden. pitääkö puhua mitään? vai pitääkö olla vaan kova työihminen, että reppu ja ämpärit on täynnä?
Kunhan et Witgensteinia tai etenkään Fayerabendia reppuusi tunge. Suurimman vaikutuksen minuun tekisi käytännön läheisempi Popper tai Niiniluoto. Filosofia kun on käsityskyvylleni vähän korkealentoista. Etenkin se yltörelativismi, mitä se sitten tarkoittaakaan.
Mutta huomioi monipuolisuus. Ekologisia kannanottoja, biologiaa pari opusta kosmologiasta tai tieteen historiasta. Scifiä ja fantasiaakaan (hyvää sellaista) en ylenkatso.
Onhan se hyvä olla riuska työihminen, mutta eihän metsään mennä tuppisuuna raatamaan, vaan rentoutumaan. Kevyt, tai miksei raskaampikin keskustelu on enemmin kuin suotavaa. Kun askare on rutiininomaista kuten sienestys tai marjastus ja ympäristö stimuloiva, kuten syksyinen metsä, ajatus liitää vapaammin kuin tunkkaisessa asunnossa, jossa se väkisinkin töksähtelee seiniin ja kattoon.
Vakavikot älkööt vaivautuko. - lausahdettu
oli fiksu mies kirjoitti:
ja vastaili ääliöillekin kohteliaasti. Ei tarvinnut sotkeutua turhiin riitoihin. Hyvä valinta reppuun.
Lyhyt ilmaisu, joka sisältää useamman ajatuksen ja ainakin yhden piilomerkityksen.
Jos se oli tahallinen, kavahtaisin joutumasta kanssasi kriittiseen sanailuun, vaikka en itseäni ääliönä pidäkään.
- Kaivanto
maineeni hyvänä, älykkäänä ja tietäväisenä keskustelijana osallistumalla tällaiseen provokaatioon? Itsenikö jyräisin?
- mahdotonta
äläs nyt ylennä. joka itsensä ylentää alennetaan.
- pikkupoikien kanssa
hauskaa, eikös? Ne "jutskaa" HATZAkaaniakin tullen mennen ja hohottavat mennessään;)
- Kaivanto
mahdotonta kirjoitti:
äläs nyt ylennä. joka itsensä ylentää alennetaan.
alennetaan? Mistä? Ja kuka? Enhän itse ole mitenkään ylentänyt.
Mutta tosikkojen naruttaminen on hauskaa. Ja lapsellista. Kokeilkaa vaikka! Ja kertokaa, kunka kävi.
- Pirre*
yksin riitä väittelyyn, täytyy osata perustella kulloinenkin kantansa, ja täytyy tietää väiteltävästä aiheestakin "jotain".
- tätä
Olettekos nähneet tätä kun taulussa ei ollut kun kehykset, kysyi opettaja. olen vastasi matti. oon mutta en ennen kehyksissä. Joittenkin keskustelu ei ole kuin itsensä kuvailemaa ja sekin mieli kuvissa. niinkuin nyt tuo hzza. olisi hauskaa katsella torin toiselta laidalta miten käyskentely käy ja keho liikkuu. onko siinä mitään pysäyttävää.
- ihan ehdotuksena
tätä kirjoitti:
Olettekos nähneet tätä kun taulussa ei ollut kun kehykset, kysyi opettaja. olen vastasi matti. oon mutta en ennen kehyksissä. Joittenkin keskustelu ei ole kuin itsensä kuvailemaa ja sekin mieli kuvissa. niinkuin nyt tuo hzza. olisi hauskaa katsella torin toiselta laidalta miten käyskentely käy ja keho liikkuu. onko siinä mitään pysäyttävää.
Väitellä itsensä tohtoroksi,htza voisit koikeilla aiheesta Itseriittoisuus ja ihannointi. Haavekuvat ja havannointi.
- Kaivanto
pähkinänkuoressa koko juttu.
Väittelyssä voittamisessa auttaa, jos nyt joku haluaa voittaa, kun on kova ääni ja luontainen auktoriteetti. Pelotteistakaan ei ole haittaa. Vrt. Adolf Hitler. - sanon monä
Kaivanto kirjoitti:
pähkinänkuoressa koko juttu.
Väittelyssä voittamisessa auttaa, jos nyt joku haluaa voittaa, kun on kova ääni ja luontainen auktoriteetti. Pelotteistakaan ei ole haittaa. Vrt. Adolf Hitler.no johan pomppas atmosfääreihin. hitler ja verbaliikka. meinaatko että kaikki sanavalmiit ihmiset ovat sekopäitä ??
- Kaivanto
sanon monä kirjoitti:
no johan pomppas atmosfääreihin. hitler ja verbaliikka. meinaatko että kaikki sanavalmiit ihmiset ovat sekopäitä ??
kaikki. Missään asiassa ei pitäisi sijoittaa ketään kategoriaan kaikki. Mutta Hitler oli sekopää, joka hallitsemallaan esitystaidolla, verbaliikalla ja pelotteilla, jolla hankki myös auktoriteetin, puhui kymmenet miljoonat ihmiset puolelleen. Muistatko? Mihin kaikkeen se sitten johtikaan...
- Angel of The Morning
Täällä palstalla on hyvä harjoitella sanojen tuottamista. Se kun ei ole minun vahvimpia lahjakkuuksia. Vahvempia ovat vuorovaikutustaidot ja looginen päättelykyky.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113