KAURISmies

Härkänainen66

Kertokaa ketä tietää millainen on KAURISMIES?Ei ole tietoa mikä on Kauriille ominaispiirteitä,onko lojaali ja mitkä asiat ovat tärkeitä hänelle ...ja mitkä taas saavat näkemään punaista.?? KIITOS =))

13

5118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumma skopu

      Joku sanoi kerran että kauriit ovat ihanan raivostuttavia ja toi sanonta piti paikkansa ainakin mun ex-kauriin kohdalla.

      Kauris nyt vaan on sellainen monimutkainen ja ristiriitainen tapaus. Ja mä kun luulin olevani vaikea otus kun oon sentään skorpioni! Mutta kyllä kauris on vielä hankalampi. Toisaalta aivan mielettömän hauska ja leikkisä seksipeto, mutta toisaalta tosi etäinen ja vakava synkistelijä.

      Mä olen aina kyllästynyt suht nopeasti kaikkiin tapaamiini miehiin, mutta tää kauris piti mut aina varpaillani. Sen takia mä häneen rakastuinkin. Hän oli niin hankala ja erilainen, että mä jäin häneen koukkuun.

      Jos sulla on joku kauris kiikarissa, niin pari varoituksen sanaa on paikallaan. Kauris on pohjimmiltaan erakko ja hyvin itsenäinen. Kauriille tulee aika usein niitä semmoisia kausia, että hänen vaan pitää olla yksin. Ja toisen pitää vaan ne kaudet kestää. Jos kauris sanoo ettei halua puhua jostain asiasta niin älä missään nimessä ala tenttaamaan häntä väkisin. Kauris ei yleensä halua puhua asioistaan eikä hän halua vatvoa tunteitaan. Kauris pitää paljon sisällään ja sekin on sellanen asia, että toisen pitää vaan se kestää.

      Jos suinkin mahdollista niin älä myöskään suututa kaurista. Mä luulin itse olevani hurja vihaisena, olenhan sentään skorpioni! Mutta ei mun viha ole mitään verrattuna kauriin vihaan. Se on todella hurja näky, kun joku sellainen menettää malttinsa, joka yleensä on todella rauhallinen ja hillitty. Kauriissa on myöskin se äkkipikainen pimeä puoli, vaikka kauris yleensä onkin tyyni ja viileän rauhallinen.

      • kaurismiehestä.....

        Kaurismies on maanläheinen, vakaa, luotettava ja säntillinen, jopa pikkutarkka. Vaatii itseltään ja muilta paljon. Haluaa aina asioiden menevän hänen päänsä mukaan. Tekee sen, minkä lupaa. On huolellinen. Hyvä työntekijä.

        Mutta.. kaurismies on tunnemaailmaltaan kylmä, ainakin tunteiden näyttämisessä on ongelmia. Raivotaan kyllä, mutta hellyys on vaikeaa. Kaurismiehellä on pinnalliset ihmissuhteet. Kaurismies ei ole empaattinen, eikä kiinnostunut muista ihmisistä.

        Kaurismies ei osaa irrotella, nauraa tai leikitellä, hän on hillitty ja pidättyväinen.

        Kun kaurismies on itse niin täydellinen omasta mielestään, hän saa toiset kulkemaan varpasillaan seurassaan. Hän ei salli epätäydellisyyttä elämässään.

        Kaurismies on herkkä ja haavoittuvainen ja suuttuessaan pitkävihainen. Mutta hän ei osaa puhua tai selvittää omgelmiaan muiden kanssa, koska läheisyys kaikissa muodoissaan pelottaa häntä.

        Hän elää autiomaassa, jossa on upeat linnat ja puitteet, mutta rakkaus puuttuu.

        Kaurismies on varmasti rakastamisen arvoinen, niin kuin jokainen meistä, mutta häntä on vaikea rakastaa, koska ei päästä lähelleen.

        Mikäli sovit kauriisi kanssa yhteen, olet vahva ja itsenäinen sekä et tunne oloasi yksinäiseksi hänen seurassaan, olet sopivaa seuraa hänelle.

        Tämä on sitten vain minun kokemukseni kaurismiehestä. Tsemppiä hänelle elämän jatkoon, pysymme kyllä ystävinä, mutta rakastavaisia meistä ei koskaan enää tule.


      • Vaikeeta on
        kaurismiehestä..... kirjoitti:

        Kaurismies on maanläheinen, vakaa, luotettava ja säntillinen, jopa pikkutarkka. Vaatii itseltään ja muilta paljon. Haluaa aina asioiden menevän hänen päänsä mukaan. Tekee sen, minkä lupaa. On huolellinen. Hyvä työntekijä.

        Mutta.. kaurismies on tunnemaailmaltaan kylmä, ainakin tunteiden näyttämisessä on ongelmia. Raivotaan kyllä, mutta hellyys on vaikeaa. Kaurismiehellä on pinnalliset ihmissuhteet. Kaurismies ei ole empaattinen, eikä kiinnostunut muista ihmisistä.

        Kaurismies ei osaa irrotella, nauraa tai leikitellä, hän on hillitty ja pidättyväinen.

        Kun kaurismies on itse niin täydellinen omasta mielestään, hän saa toiset kulkemaan varpasillaan seurassaan. Hän ei salli epätäydellisyyttä elämässään.

        Kaurismies on herkkä ja haavoittuvainen ja suuttuessaan pitkävihainen. Mutta hän ei osaa puhua tai selvittää omgelmiaan muiden kanssa, koska läheisyys kaikissa muodoissaan pelottaa häntä.

        Hän elää autiomaassa, jossa on upeat linnat ja puitteet, mutta rakkaus puuttuu.

        Kaurismies on varmasti rakastamisen arvoinen, niin kuin jokainen meistä, mutta häntä on vaikea rakastaa, koska ei päästä lähelleen.

        Mikäli sovit kauriisi kanssa yhteen, olet vahva ja itsenäinen sekä et tunne oloasi yksinäiseksi hänen seurassaan, olet sopivaa seuraa hänelle.

        Tämä on sitten vain minun kokemukseni kaurismiehestä. Tsemppiä hänelle elämän jatkoon, pysymme kyllä ystävinä, mutta rakastavaisia meistä ei koskaan enää tule.

        Tässä on jo tullut hyviä kuvauksia kaurismiehistä. Ihme ettei yksikään kauris ota kantaa näihin kuvauksiin, mutta ehkä se on ihan kaurismaista. Kauriit ovat epäilemättä kaikista vaikeinta porukkaa. Ja kun ei ne poloiset ole hankalia tahallaan. He vain ovat semmoisia.

        Ehdottomasti eniten he tekevät hallaa itselleen siinä kun eivät päästä KETÄÄN lähelleen. Eräs ystäväni on ollut naimisissa kauriin kanssa kuusi vuotta ja yhä edelleen hän silloin tällöin kertoo minulle, että aina välillä tuntuu siltä kuin eläisi muukalaisen kanssa. Kaurismies vaan tuntuu niin vieraalta, vaikka yhdessä on oltu jo vuosia. Kauriin kumppanit näkevät emotionaalista nälkää, sillä kauris ei osaa käsitellä omia eikä myöskään muiden tunteita. Kaurismies todellakin elää jonkinlaisessa tunnetyhjiössä. He eivät tunne yhtä voimakkaasti kuin useimmat muut ja se tekee heistä "vaarallisia" tyyppejä. He kykenevät sanoinkuvaamattomaan kylmyyteen ja kovuuteen. Ehkä siitä on uramaailmassa etua, mutta ihmissuhteissa se on pitkä miinus ja kova paikka monelle, joka erehtyy kauriiseen retkahtamaan. Ja heihinhän on usein helppo retkahtaa. Itsekin olen ollut korviani myöten rakastunut kauriiseen.


      • vastaan
        kaurismiehestä..... kirjoitti:

        Kaurismies on maanläheinen, vakaa, luotettava ja säntillinen, jopa pikkutarkka. Vaatii itseltään ja muilta paljon. Haluaa aina asioiden menevän hänen päänsä mukaan. Tekee sen, minkä lupaa. On huolellinen. Hyvä työntekijä.

        Mutta.. kaurismies on tunnemaailmaltaan kylmä, ainakin tunteiden näyttämisessä on ongelmia. Raivotaan kyllä, mutta hellyys on vaikeaa. Kaurismiehellä on pinnalliset ihmissuhteet. Kaurismies ei ole empaattinen, eikä kiinnostunut muista ihmisistä.

        Kaurismies ei osaa irrotella, nauraa tai leikitellä, hän on hillitty ja pidättyväinen.

        Kun kaurismies on itse niin täydellinen omasta mielestään, hän saa toiset kulkemaan varpasillaan seurassaan. Hän ei salli epätäydellisyyttä elämässään.

        Kaurismies on herkkä ja haavoittuvainen ja suuttuessaan pitkävihainen. Mutta hän ei osaa puhua tai selvittää omgelmiaan muiden kanssa, koska läheisyys kaikissa muodoissaan pelottaa häntä.

        Hän elää autiomaassa, jossa on upeat linnat ja puitteet, mutta rakkaus puuttuu.

        Kaurismies on varmasti rakastamisen arvoinen, niin kuin jokainen meistä, mutta häntä on vaikea rakastaa, koska ei päästä lähelleen.

        Mikäli sovit kauriisi kanssa yhteen, olet vahva ja itsenäinen sekä et tunne oloasi yksinäiseksi hänen seurassaan, olet sopivaa seuraa hänelle.

        Tämä on sitten vain minun kokemukseni kaurismiehestä. Tsemppiä hänelle elämän jatkoon, pysymme kyllä ystävinä, mutta rakastavaisia meistä ei koskaan enää tule.

        "Tässä on jo tullut hyviä kuvauksia kaurismiehistä. Ihme ettei yksikään kauris ota kantaa näihin kuvauksiin, mutta ehkä se on ihan kaurismaista. Kauriit ovat epäilemättä kaikista vaikeinta porukkaa."

        Yhtenä kaurismiehenä. Ekana näkee että teidät pitäisi nostaa johonkin korkealle kuningattareksi...

        Et hyvä kun nuo "teidän" kaurismiehet on kait saanet rauhaa teistä.


        "Kun kaurismies on itse niin täydellinen omasta mielestään, hän saa toiset kulkemaan varpasillaan seurassaan. Hän ei salli epätäydellisyyttä elämässään."

        Tuo on sinun oma mielipide, ei siis kaurismiehen.

        "Kaurismies ei ole empaattinen, eikä kiinnostunut muista ihmisistä."

        Kuten tämäkin...Onkohan sun itsetunto kondiksessa?

        "Kaurismies ei osaa irrotella, nauraa tai leikitellä, hän on hillitty ja pidättyväinen. "

        No on tässä tosiaan vaikeuksia nauraa, totta tosiaan!

        Jatkan edelleen näitä lainauksia, nyt erästä kaurismiestä:

        http://www.youtube.com/watch?v=6eY23Wow2WQ

        Eli opetelkaa ny tytöt edes vähän miehistä.
        Ei kaikki oo pelkkää saamista tässä elämässä.


    • ^^N^^

      Itse olen huomannut sen, että kauris on tosiaan hieman hankala. Hän salaa tykkää huomiosta ja hellyydestä, mutta ei näytä sitä sillä kauris on kovin kunnianhimoinen ja ylpeä. Kun se paljastaa tunteensa voi hän mennä entistä enemmän lukkoon.. valitettavasti se on huomattu :(

      Itsellä on kauhea tahtojen taistelu meneillään että jatkaako tätä vuoristorataa, tietäen että kauris on kyllä luottamuksen arvoinen ja imee jokaisen teon itseensä, jokaisen ajatuksen ja sanan mutta ei osoita sitä. Tulee tunne, että kaikki mitä hänelle annan menee hukkaan. Tiedän että ei mene.

      Kauris on kova unelmoimaan, tietää mitä haluaa. Hän tietää myös mistä pitää ja salaa kiroo sinut alimpaan helvettiin jos et miellytä. Sen verran hienovarainen hän on, ettei osoita vihaansa, kuten ei rakkauttaankaan.

      Jos en ole väärin ymmärtänyt kaurista, hän haluaa itse tehdä jotain asioiden eteen ja ei suostu ottamaan ns. almuja eikä alistu siihen, että asiat tapahtuu muiden toimesta kun on kyse myös hänen elämästä. Tämä pätee myös ihmissuhdesarakkeella. Kauris haluaa itse määrätä tahdin, se jos mikä rassaa..

      Kauriilla ei ole ajantajua kun on kyse tunteista.

      Korjatkaa te viisammat jos olen ihan metsässä. Tämä on se kuva jonka olen saanut KAURISMIEHESTÄ :)

    • surullinen

      Hei! Kysyn neuvoa,miten saan kaurismiehen leppymään. Olen odottanut 3kk että kaurismies ehtii töiltään olla minun kanssa. Ja rupesin lähettään viestiä ja kiroomaan,en jaksanu enää odottaan. Hän suuttui,ahdistan häntä viesteillä. Olen itkeny silmät turvoksissa,ja pyytäny anteeks viestien lähettämisen,mutta ei mitään vastakaikua. Rakastan häntä suunnattomasti,haluaisin sovittaa asian. Antakaa neuvoja mitä teen.Mieli on maassa

    • Kalamisu

      Olen ollut ihastuneena nyt melkein vuoden kaurismieheen. Olemme molemmat varattuja, mutta alusta asti välillämme on ollut jotain joka koukuttaa molempia. Itse olen kalatypy. Juuri tuollaista kuvailemaanne vuoristorataa tämä on ollut herran kanssa. Juuri kun olen ajatellut luovuttaa ja luulen että häntä ei enää kiinnosta, niin kuin telepatiaa hän ottaa yhteyttä ja sanoo jotain ihanaa. Sillä sitten jaksan taas kunnes tulee uusi alamäki.. Niin raivostuttavaa, niin koukuttavaa! Itsenäinen jääräpää hän on, vaikka olisi heikoilla niin ei myönnä. Varoo tunteista puhumista viimeiseen asti. Vitsailee kyllä js niistä onkin sitten yritettävä kaivaa sitä totuuden lankaa. Suhteemme on mennyt fyysiseksi ja olen monet kerrat ajatellut lopettaa, mutta hän ei irrota. Enkä minä pysty. Ei halua millään loukata toista eli on kyllä todella hienotunteinen. Hulluksi hän minut tekee, varsinkin kun itse olen todella tunteikas. Ja niin on hänkin sisimmässään, välillä näen niitä silkkipaperin ohuita häivähdyksiä sieltä jäävuoren sisältä. Mutta sisään sinne vuoreen hän ei päästä, ikinä varmaan ketään...:(

    • KORPIKAURIS

      KAURISMIES ON SELLAINEN TUTKII IHMISLUONNON,ENNEN KUIN,SE AVANTUU.TUTKII VOINKO SE OLLA REHELLINEN,ETTEN TULE PETTYMÄÄN.

    • Kalamisu

      Korpikauris kerro mistä sitten tiedän että kauriini edes vähän luottaa ja pitää minua vaivan väärtinä? Itse olen niin jumalattoman tunteellinen, ja hän pelkää tunteita..

      • Huomaat-kyllä

        Jos luottamus loppuu, niin kauris katoaa.


    • KAORIS

      Kauris antaa vaikka paidan päältään jos joku vilpittömästi sitä tarvii on myös totta että vaikea ottamaan apua vastaan.Työ tärkeää ja tehdään kunnolla kritiikki sattuu.Kauriista saa tosi luotettavan kaverin toisin kuin ainakin nais kaksosista....

      • kaksonen_nainen

        nais kaksonen täällä ;)))
        kiitos!
        mun mies kauris ja on sama mieltä teidän kaikkien kaa. vaikea ymmärtää häntä :(


    • yugtiogrfjdlhk

      Kaurismies on muodollinen, konservatiivinen menneiden aikojen reliikki. Yleensä korkea moraali, kunnon ihminen. Varjopuolina tietynlainen tunnekylmyys ja taipumus pomotella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe