Sormettaminen

sormisuora

Kuinka moni nainen pitää siitä, että mies seksileikkien aikana antaa paljon aikaa myös pepunreijälle? Nuolee ja sormettaa esileikin aikana, itse sormettaa myös itse touhun aikaan.

46

14784

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie ainaki

      vain ja ainoastaan siloin kun multa on tulossa: liukastettu sormi pyllyyn niin taju lähtee!

    • jineka

      suoraan kysymykseen ja samalla oma mielipiteeni annaliseksiasiaan. Pyllynreikä on tehty ihan muuta hommaakuin seksiä varten ja minä en ainakaan kiihotu sen koskettelusta. Enkä halua kosketella sinne ketään muutakaan, saati että joku työntäisi kalunsa huii . Kerran olen pitkin hampain suostunut ja sattui niin p....leesti ! En ymmärrä koko anaaliseksiä, se on likaista ! Siitä puhutaan kuitenkin tälläkin palstalla paljon. Voisiko olla niin, että seksiä ns tavalliseen reikään on sitten liikaa joten se lakkaa kiinnostamasta ? Kai niiltä jotka sitä pystyy harrastamaan on kaikki verisuonet sieltä leikattu tai muuten venytetty tilanteeseen sopivaksi. En jaksa uskoa, että joku nainen voi siitä TODELLA nauttia.

      • ....:..:

        Anaaliseksille täytyy luoda hyvä pohja :) Niin että se tuntuu mukavalta ja turvalliselta. Jos on joskus kokenut vaikkapa anaaliin työntymisen ilman liukasteita niin johan nyt toki siinä paikat kärsivät.

        Anaaliseksistä tulee ensinnäkin keskustella partnerin kanssa ,jolloin tietää ennakko mielipiteet asiaan. Sormetus anaaliin on hyvä alku anaaliseksille, koska silloin peppu oppii jonkun tulevan sieltä sisään ja sormi ei ole hetikään niin iso kuin penis.

        Liukkarina sormetuksessa voi käyttää vaikkapa sylkeä taikka pillunesteitä, MUTTA sitä tulee lisätä jatkuvalla ''syötöllä'' ettei sormi alahiertää suolen sisäpintaa. Myös kynnet on hyvä leikata ennen anaaliin työntymistä ,koska ne osuessaan suolen seinämään saattavat aiheuttaa epämiellyttävää kipua.

        Itse tyttöystävän kanssa kokeiltu ns. käsivoidetta jossa ph on 7 (ihon kanssa sopiva, eli ei ärsytä). Tyttö kehui aineen tuntuvan hyvältä koska oli viileätä.

        Parhaimpia asentoja anaaliin työntymiseen ovat mm. takaapäin asennot jossa ottava henkilö on polvillaan tai mahallaan jolloin suoli on suorimmillaan.

        Peppureikää on hyvä kiusoitella alkuun esimerkiksi hieman pusuttelemalla yms.

        Ja aina pitää kysellä että tuntuuko pahalta ,ettei toinen kärsi.

        Naisille annan sen neuvon ,että tätä ''anaalisormetusta'' kannattaa kokeilla vaikkapa suihkussa ,ja mielummin yhdellä sormella jolloin into säilyy. Peppu ei anaaliseksissä ja sormittelussa löysty vaan kuten muuallakin kehoa lihaksia tulee rasittaa läpi elämän ;)


      • jineka
        ....:..: kirjoitti:

        Anaaliseksille täytyy luoda hyvä pohja :) Niin että se tuntuu mukavalta ja turvalliselta. Jos on joskus kokenut vaikkapa anaaliin työntymisen ilman liukasteita niin johan nyt toki siinä paikat kärsivät.

        Anaaliseksistä tulee ensinnäkin keskustella partnerin kanssa ,jolloin tietää ennakko mielipiteet asiaan. Sormetus anaaliin on hyvä alku anaaliseksille, koska silloin peppu oppii jonkun tulevan sieltä sisään ja sormi ei ole hetikään niin iso kuin penis.

        Liukkarina sormetuksessa voi käyttää vaikkapa sylkeä taikka pillunesteitä, MUTTA sitä tulee lisätä jatkuvalla ''syötöllä'' ettei sormi alahiertää suolen sisäpintaa. Myös kynnet on hyvä leikata ennen anaaliin työntymistä ,koska ne osuessaan suolen seinämään saattavat aiheuttaa epämiellyttävää kipua.

        Itse tyttöystävän kanssa kokeiltu ns. käsivoidetta jossa ph on 7 (ihon kanssa sopiva, eli ei ärsytä). Tyttö kehui aineen tuntuvan hyvältä koska oli viileätä.

        Parhaimpia asentoja anaaliin työntymiseen ovat mm. takaapäin asennot jossa ottava henkilö on polvillaan tai mahallaan jolloin suoli on suorimmillaan.

        Peppureikää on hyvä kiusoitella alkuun esimerkiksi hieman pusuttelemalla yms.

        Ja aina pitää kysellä että tuntuuko pahalta ,ettei toinen kärsi.

        Naisille annan sen neuvon ,että tätä ''anaalisormetusta'' kannattaa kokeilla vaikkapa suihkussa ,ja mielummin yhdellä sormella jolloin into säilyy. Peppu ei anaaliseksissä ja sormittelussa löysty vaan kuten muuallakin kehoa lihaksia tulee rasittaa läpi elämän ;)

        Niin varmasti täytyy keskustella mutta jos tietää puolison sitä haluavan ja itse ei halua, syntyy tietynlainen "ilmapiiri". Voi käydä jopa niin ettei halua seksiä ollenkaan oman puolisonsa kanssa jos käsi lipsahtaa väärään paikkaan. Syntyy ristiriitaa, suostutko vai et? Synnyttäneenä naisena tiedän senkin että verisuonet siellä päässä saattavat todella kärsiä.
        Se lihas joka on tehty pidättelemään ulostetta, löystyy varmasti. Sitä et voi valmentaa vaan se on osa lantiopohjan lihaksia jotka naisilla tahtovat löystyä synnytyksen ja hormoonitoiminnan muututtua. Jos sitä meinaa pitää kunnossa, ei kukaan fysioterapeutti suosittele anaaliseksiä, vaan jumppaa ilman penistä.
        Kyllä nuorilla naisilla voi toimia tuo sinun juttu mutta annas olla kun tehdään lapsi, vaivat ovat entistä pahemmat siellä päässä.
        Olen kuitenkin omasta mielestäni kokenut kaikenlaista myös seksistä jo tähän ikään. Omat peppuseksikokeiluni olivat kuitenkin nuorena tyttönä. Vielä en ole peppuseksiin innostunut ja olisi varmaan hyvä valistaa siitä ja sen vaaroista muitakin.
        Olen edelleenkin sitä mieltä, että yhdyntä sinne minne se on tarkoitettu, on ihanaa ja kaikki muu paitsi peppuseksi. Siitä on naisille niin paljon vahinkoa.


      • Hanuriinvetäjä nro 1!
        jineka kirjoitti:

        Niin varmasti täytyy keskustella mutta jos tietää puolison sitä haluavan ja itse ei halua, syntyy tietynlainen "ilmapiiri". Voi käydä jopa niin ettei halua seksiä ollenkaan oman puolisonsa kanssa jos käsi lipsahtaa väärään paikkaan. Syntyy ristiriitaa, suostutko vai et? Synnyttäneenä naisena tiedän senkin että verisuonet siellä päässä saattavat todella kärsiä.
        Se lihas joka on tehty pidättelemään ulostetta, löystyy varmasti. Sitä et voi valmentaa vaan se on osa lantiopohjan lihaksia jotka naisilla tahtovat löystyä synnytyksen ja hormoonitoiminnan muututtua. Jos sitä meinaa pitää kunnossa, ei kukaan fysioterapeutti suosittele anaaliseksiä, vaan jumppaa ilman penistä.
        Kyllä nuorilla naisilla voi toimia tuo sinun juttu mutta annas olla kun tehdään lapsi, vaivat ovat entistä pahemmat siellä päässä.
        Olen kuitenkin omasta mielestäni kokenut kaikenlaista myös seksistä jo tähän ikään. Omat peppuseksikokeiluni olivat kuitenkin nuorena tyttönä. Vielä en ole peppuseksiin innostunut ja olisi varmaan hyvä valistaa siitä ja sen vaaroista muitakin.
        Olen edelleenkin sitä mieltä, että yhdyntä sinne minne se on tarkoitettu, on ihanaa ja kaikki muu paitsi peppuseksi. Siitä on naisille niin paljon vahinkoa.

        Just joo! Vittu että mua vituttaa tuommoset perusasennevammaset suomalaiset naiset! Älkää ihmetelkö jos miehet pettää tai eivät ole tyytyväisiä suhteeseen!!! Pillunkarvat ajamatta ja persettä ei heru kirveelläkään! Se on good bye tuollaisille saatanan pihtaajille! Olkaa vanhoina piikoina!


      • saada peppuun
        ....:..: kirjoitti:

        Anaaliseksille täytyy luoda hyvä pohja :) Niin että se tuntuu mukavalta ja turvalliselta. Jos on joskus kokenut vaikkapa anaaliin työntymisen ilman liukasteita niin johan nyt toki siinä paikat kärsivät.

        Anaaliseksistä tulee ensinnäkin keskustella partnerin kanssa ,jolloin tietää ennakko mielipiteet asiaan. Sormetus anaaliin on hyvä alku anaaliseksille, koska silloin peppu oppii jonkun tulevan sieltä sisään ja sormi ei ole hetikään niin iso kuin penis.

        Liukkarina sormetuksessa voi käyttää vaikkapa sylkeä taikka pillunesteitä, MUTTA sitä tulee lisätä jatkuvalla ''syötöllä'' ettei sormi alahiertää suolen sisäpintaa. Myös kynnet on hyvä leikata ennen anaaliin työntymistä ,koska ne osuessaan suolen seinämään saattavat aiheuttaa epämiellyttävää kipua.

        Itse tyttöystävän kanssa kokeiltu ns. käsivoidetta jossa ph on 7 (ihon kanssa sopiva, eli ei ärsytä). Tyttö kehui aineen tuntuvan hyvältä koska oli viileätä.

        Parhaimpia asentoja anaaliin työntymiseen ovat mm. takaapäin asennot jossa ottava henkilö on polvillaan tai mahallaan jolloin suoli on suorimmillaan.

        Peppureikää on hyvä kiusoitella alkuun esimerkiksi hieman pusuttelemalla yms.

        Ja aina pitää kysellä että tuntuuko pahalta ,ettei toinen kärsi.

        Naisille annan sen neuvon ,että tätä ''anaalisormetusta'' kannattaa kokeilla vaikkapa suihkussa ,ja mielummin yhdellä sormella jolloin into säilyy. Peppu ei anaaliseksissä ja sormittelussa löysty vaan kuten muuallakin kehoa lihaksia tulee rasittaa läpi elämän ;)

        Samanlaiset kokemukset ja ajatukset.
        Ihmetellä täytyy joidenkin ihmisten jyrkkiä mielipiteitä peppuseksiä vastaan.
        Vaimon kanssa pikkuhiljaa (vuosia) edetty asiassa. Alkuaikoina peppuseksiä harrastettiin ehkä kerran kk:ssa, eli se oli harvinaista herkkua. Toisinaan se onnistui hyvin ja toisinaan oli hieman "nihkeätä", eli perse ei ollut lämmennyt/liukastettu riittävästi ja ei sitten tuntunut vaimosta eikä itsestänikään niin hyvältä kuin olisi voinnut. Mutta ajanollen ollaan opittu, että pikkuhilja esim. "esileikissä" 69 asennossa, kun vaimon posliinia nuolen ja samalla sormella tai anusdildolla persettä herkistelen, niin se aukeaa/rentoutuu ja hän saa hurjia pitkäkestoisia orkkuja. Tämän jälkeen hän suorastaan vaatii perseeseen naintia. Tietysti ensin panen pilluun takapäin ja samalla peukalolla persettä rasvaan hyvällä liukuvoiteella. Kun sitten lopulta paan perseeseen niin vaimo muuttuu melkein pelottavan oloiseksi ääntelehtiessään mielettömästi.
        Se että peppuseksi tekisi haittaa persereijälle on huuhaata kunhan asiat tehdään niin että persereikä ehtii lämmetä kunnolla. Vaimon peppu on ei kiihottuneena niin tiukka ettei sinne meinaa saada pikkurilliäkään sopimaan, eli ei ainakaan ole lörpsähtänyt peppuseksistä. Sellainen parannuskin vaimon anuksen kohdalla tullut, että aiemmin kun harvemmin tai ei käytännössä ollenkaan peppuun pantu, niin hänellä oli joskus hieman kivuliaita pukamia. Mutta viime vuosina ei ole ollut enää ollenkaan.


      • ASH
        jineka kirjoitti:

        Niin varmasti täytyy keskustella mutta jos tietää puolison sitä haluavan ja itse ei halua, syntyy tietynlainen "ilmapiiri". Voi käydä jopa niin ettei halua seksiä ollenkaan oman puolisonsa kanssa jos käsi lipsahtaa väärään paikkaan. Syntyy ristiriitaa, suostutko vai et? Synnyttäneenä naisena tiedän senkin että verisuonet siellä päässä saattavat todella kärsiä.
        Se lihas joka on tehty pidättelemään ulostetta, löystyy varmasti. Sitä et voi valmentaa vaan se on osa lantiopohjan lihaksia jotka naisilla tahtovat löystyä synnytyksen ja hormoonitoiminnan muututtua. Jos sitä meinaa pitää kunnossa, ei kukaan fysioterapeutti suosittele anaaliseksiä, vaan jumppaa ilman penistä.
        Kyllä nuorilla naisilla voi toimia tuo sinun juttu mutta annas olla kun tehdään lapsi, vaivat ovat entistä pahemmat siellä päässä.
        Olen kuitenkin omasta mielestäni kokenut kaikenlaista myös seksistä jo tähän ikään. Omat peppuseksikokeiluni olivat kuitenkin nuorena tyttönä. Vielä en ole peppuseksiin innostunut ja olisi varmaan hyvä valistaa siitä ja sen vaaroista muitakin.
        Olen edelleenkin sitä mieltä, että yhdyntä sinne minne se on tarkoitettu, on ihanaa ja kaikki muu paitsi peppuseksi. Siitä on naisille niin paljon vahinkoa.

        Se on tietysti mielipiteestä kiinni. Minulla on kyllä lapsi, mutta pidän kovasti pimppaan sekä peppuun panemisesta. Liukuvoide on ihana asia ja tietenkin oma hellä mieheni. Vielä ihanempaa on jos mieheni ensin nuolee pimppaa ja sitten peppua , se saa minut kiihottumaan. Silloin on mukavaa jatkaa rakastelua rakkaani kanssa.


      • Väiski Vemmelsääri
        jineka kirjoitti:

        Niin varmasti täytyy keskustella mutta jos tietää puolison sitä haluavan ja itse ei halua, syntyy tietynlainen "ilmapiiri". Voi käydä jopa niin ettei halua seksiä ollenkaan oman puolisonsa kanssa jos käsi lipsahtaa väärään paikkaan. Syntyy ristiriitaa, suostutko vai et? Synnyttäneenä naisena tiedän senkin että verisuonet siellä päässä saattavat todella kärsiä.
        Se lihas joka on tehty pidättelemään ulostetta, löystyy varmasti. Sitä et voi valmentaa vaan se on osa lantiopohjan lihaksia jotka naisilla tahtovat löystyä synnytyksen ja hormoonitoiminnan muututtua. Jos sitä meinaa pitää kunnossa, ei kukaan fysioterapeutti suosittele anaaliseksiä, vaan jumppaa ilman penistä.
        Kyllä nuorilla naisilla voi toimia tuo sinun juttu mutta annas olla kun tehdään lapsi, vaivat ovat entistä pahemmat siellä päässä.
        Olen kuitenkin omasta mielestäni kokenut kaikenlaista myös seksistä jo tähän ikään. Omat peppuseksikokeiluni olivat kuitenkin nuorena tyttönä. Vielä en ole peppuseksiin innostunut ja olisi varmaan hyvä valistaa siitä ja sen vaaroista muitakin.
        Olen edelleenkin sitä mieltä, että yhdyntä sinne minne se on tarkoitettu, on ihanaa ja kaikki muu paitsi peppuseksi. Siitä on naisille niin paljon vahinkoa.

        "En jaksa uskoa, että joku nainen voi siitä TODELLA nauttia."

        Eli jos sinulla on huonoja kokemuksia, kukaan ei siitä voi nauttia? Veikkaatko että kyseessä on juuri sinun pääsi menoksi järjestetty suuri huijaus johon on osallistunut melkoisen suuri osa suomalaisista, tavallisista naisista?

        "kaikki muu paitsi peppuseksi. Siitä on naisille niin paljon vahinkoa."

        Tämä on silkkaa huuhaata. Väärin tehtynä vahinkoa syntyy, ihan niin kuin missä tahansa asiassa. Jos kuitenkin on ylpeänsorttinen ja itsepäinen, ei tietenkään halua myöntää olevansa väärässä tai korjata asennettaan..

        ei silti, mikään pakkohan ei ole harrastaa saati nauttia. Ihmetyttää vaan.


    • ASH

      Kyllä tykkään että mieheni hyväilee minua joka reijästä. Pidän myös peppuun panemisesta, mutta pieni ongelma on ollut mieheni mulkun suuruus. Helpotusta olemme saaneet liukuvoiteesta, tietenkin mieheni on hyvin hellä eikä työnny sisääni vaan antaa minun työntää hänet minun sisälleni eli peppuun. Pimppaan panon aikana mieheni sormettaa minua peppuun, se on ihanaa!!!

    • Athena

      Kyllä! Tykkään ja paljon. Ihanaa! :-)

      • rimmer_man

        Kummasta tykkäät enemmän nuolemisesta vai sormetuksesta?


      • Athena
        rimmer_man kirjoitti:

        Kummasta tykkäät enemmän nuolemisesta vai sormetuksesta?

        ...vaikea kysymys. Molemmat tuntuu niin hyvälle mutta jos nyt täytyy ehdottomasti toinen valita niin... hmm... nuoleminen, varsinkin yhdistettynä klitan hieromiseen.:-) Tosin kyllä itse peppuseksi aidolla tavaralla päihittää kirkkaasti nuo toiset tavat mutta onneksi sitä voi saada kaikkea, kun löytyy vain oikeanlainen kumppani. Eihän sitä pidä vain yhteen asiaan tyytyä. Sehän olisi sama kuin söisi 7 lajin ateriasta vain alkupalat.;-)


      • rimmer_man
        Athena kirjoitti:

        ...vaikea kysymys. Molemmat tuntuu niin hyvälle mutta jos nyt täytyy ehdottomasti toinen valita niin... hmm... nuoleminen, varsinkin yhdistettynä klitan hieromiseen.:-) Tosin kyllä itse peppuseksi aidolla tavaralla päihittää kirkkaasti nuo toiset tavat mutta onneksi sitä voi saada kaikkea, kun löytyy vain oikeanlainen kumppani. Eihän sitä pidä vain yhteen asiaan tyytyä. Sehän olisi sama kuin söisi 7 lajin ateriasta vain alkupalat.;-)

        Tyttö minun makuuni :)


      • Athena
        rimmer_man kirjoitti:

        Tyttö minun makuuni :)

        ...vaan kun sinun kaltaisia miehiä ei ole enemmän. Useimmat tuntuvat sätkivän pakoon kuin arokanit, kun ehdottaa vähänkin jotain normaalista poikkeavaa. Lähestys-saarnaja tai koira-asento ja siinä sitten se. Tylsää. No, onneksi löytyy poikkeuksiakin. ;D


      • rimmer_man
        Athena kirjoitti:

        ...vaan kun sinun kaltaisia miehiä ei ole enemmän. Useimmat tuntuvat sätkivän pakoon kuin arokanit, kun ehdottaa vähänkin jotain normaalista poikkeavaa. Lähestys-saarnaja tai koira-asento ja siinä sitten se. Tylsää. No, onneksi löytyy poikkeuksiakin. ;D

        Mun kokemuksesta, se on kyllä juuri toisinpäin. Sinunlaisia naisia on ehkä 1/10000. Tarkoittaa, että sinunlaiseen törmää ehkä kerran elämässä, ja silloinkin hissinovella 3 sekunnin ajan :)


      • Athena
        rimmer_man kirjoitti:

        Mun kokemuksesta, se on kyllä juuri toisinpäin. Sinunlaisia naisia on ehkä 1/10000. Tarkoittaa, että sinunlaiseen törmää ehkä kerran elämässä, ja silloinkin hissinovella 3 sekunnin ajan :)

        ...ne ovatkin hissit, joiden luonta sinun kaltaisia miehiä löytää. Täytyykin tästä lähin pitää silmät auki aina kun käyttää hissiä. Tiedä vaikka jos sattuisi käymään hyvä tuuri. ;-)


      • rimmer_man
        Athena kirjoitti:

        ...ne ovatkin hissit, joiden luonta sinun kaltaisia miehiä löytää. Täytyykin tästä lähin pitää silmät auki aina kun käyttää hissiä. Tiedä vaikka jos sattuisi käymään hyvä tuuri. ;-)

        Tai sitten laittamalla viestiä: tuhma_mies at hushmail piste kom. Jos vaikka haluat jutella aiheesta lisää ;)


      • Athena
        rimmer_man kirjoitti:

        Tai sitten laittamalla viestiä: tuhma_mies at hushmail piste kom. Jos vaikka haluat jutella aiheesta lisää ;)

        ...nettituttavuudet jää minulla valitettevasti näin flirttailun tasolle, sillä tietyissä asioissa olen varovainen. Palstan keskustelujen piirissä, kuten nyt, juttelen kuitenkin mielelläni ja joskus aika avoimestikin, luulisin. :-)


      • rimmer_man
        Athena kirjoitti:

        ...nettituttavuudet jää minulla valitettevasti näin flirttailun tasolle, sillä tietyissä asioissa olen varovainen. Palstan keskustelujen piirissä, kuten nyt, juttelen kuitenkin mielelläni ja joskus aika avoimestikin, luulisin. :-)

        Joo ei haittaa, no hyvää jatkoa jokatapauksessa. Tiedä vaikka joskus törmäisimme, jonkun hissin ovella :)


      • Anonyymi
        rimmer_man kirjoitti:

        Kummasta tykkäät enemmän nuolemisesta vai sormetuksesta?

        tykkään kummastakin nuolen sormen työnnän pyllyreikään ja nuolen sormen


      • Athena kirjoitti:

        ...nettituttavuudet jää minulla valitettevasti näin flirttailun tasolle, sillä tietyissä asioissa olen varovainen. Palstan keskustelujen piirissä, kuten nyt, juttelen kuitenkin mielelläni ja joskus aika avoimestikin, luulisin. :-)

        Athena!!
        Kik on paparouc ja [email protected]
        Saat miten ja mitä haluat.Vaki kaveruus ois ok.
        Et pety.
        P


    • Anonyymi

      Kun nainen oli pyllypystyssä, nuolin takaapäin pillua sekä pyllyä. Se kun pyllyyn kieleni osu niin nainen "värähti" . Se sai naisen kiihottuun vielä enemmän kun nuolin kunnolla ja työnsin kieltä sisään. Sano jälkeenpäin ettei kukaan ole ennen tehnyt noin.hän tykkäs.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aina sormetan vaimon persettä ja nuolen sen myös, kun annnan suuseksiä. Takuuvarma laukeamiskeino. Tykkää kovasti.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­ts­­­um­­­me sinut kä­­ym­­­ään u­ude­ss­­a cha­­­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­jo­ona! 👉 http://3511222.com/H/r4M9 👈

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a stream. Sisäänkäynti k­­­aiki­­lle, jotk­­­a haluav­­at pitää ha­­­uskaa 👉 http://4104555.com/H/d1JA 👈

    • Anonyymi

      vaimoni nautti sitten yhtäkkiä suihinoton aikana työnsi sormen peppuuni tuntui tosi hyvältä jatkoimme sormittelua kunnes vaimoni toi vibransa mukaan peppuni ja kaluni räjähti

    • Anonyymi

      Tääl­­­t­­­ä löydät nop­easti suku­­pu­­­olt­­­a, suh­­teita, tre­­­ff­­it 👉 http://4109555.com/H/R1cn 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haaviston Pekan juttuja

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a stream. Sisää­­nkäynti k­aiki­­lle, jotk­­­a haluav­­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://4033444.com/H/6DtMp 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Kuts­umme sinu­­­t kä­­­ym­ään u­­ude­­­ss­a cha­tis­sa! Mei­­tä on yl­­i miljo­­ona! 👉 http://4109555.com/H/Oa94 👈

    • Anonyymi

      Hei! Ku­­ts­­­um­me sinu­t kä­ym­ään u­ude­ss­­­a cha­tis­­­sa! Mei­tä on yli mil­jo­­­ona! 👉 http://4124555.com/H/S9sh9 👈

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä perseleikit on hompjen hommia,kumma juttu kun pillu löytyy niin se ei kelpaa?


    • Anonyymi

      Tässä puhutaan siis vain esileikistä? Itse en tykkää kuin hyvin liukastetusta, lyhytkyntisestä sormesta ja anaalitapista pyllyssäni. En halua nuolemista, enkä pusuttelua pyllyyni, koska mä kuitenkin suutelisin niitä huulia, jotka pyllyreiälläni kävisi. Yök!
      Exä teki joskus niin, että sormetti samaan aikaan pyllyreikääni, kun me pantiin lähärissä. Se tuntui hyvältä.

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisäänkäynti k­aiki­lle, jotk­­a haluav­­at pi­­­tää ha­uskaa 👉 http://seisinka.net/H/H2f0N3
      👈

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe