???
Lielahti+Lentävänniemi
14
9439
Vastaukset
- huhtiäiti80
7v sitten pohtolankadulla, ja oli aivan rauhallista, bussitkin kulki hyvin eikä kauppoihin ollu kauhea matka. Kyllä suosittelen. Lentävänniemen perästä en tiedä, mutta se pohtolan tienoo oli jees.
- alavaa
!!!
- jos ei ole
kovin nirppanokkainen, toisaalta jos on, ei ole missään hyvä asua.
Kouluja on ja päiväkoteja, terveyskeskuspalvelukin löytyy ja hammashoitola (eri juttu sitten pääseekövastaanotolle). Seurakuntapalvelujakin löytyy kts. Harjunseurakunta.
Yksityislääkärihoitoakin saa kts. Terveystalo. Palveluista löytyy ison liikekeskittymän vuoksi Lielahdesta todella runsaasti, joskin joitakin olellisia puuttuukin.
Alkuasukasväestö suhteellisen järjellistä ja juoppojakin vain rajoitetusti, ne pystyy kyllä kiertämään jollei ole erityisen kiinnostunut ao. väestöstä.
Liikunta maastot aivan käsittämättömän upeat ja ylläripylläri järvi alkaa rannasta. Kesä- ja talviuinti mahdollisuudet ovat hyvät (sanunallinen ranta) ja parikin venesatamaa. Lähes maalaismaiset olosuhteet ulkoilun kannalta, mutta kaupunki mukavuudet, bussit kulkee.
Nuorisoa normaalimäärä ja keskiveto äkäistä.- yks...
Missä Lielahdessa on liikuntamaastot, ole hyvä ja kerro vähän tarkemmin? Olen kiinnostunut.
- ...
yks... kirjoitti:
Missä Lielahdessa on liikuntamaastot, ole hyvä ja kerro vähän tarkemmin? Olen kiinnostunut.
tarkoitti Lentävänniemeä, ei Lielahtea.
- Lielahtelaisen
... kirjoitti:
tarkoitti Lentävänniemeä, ei Lielahtea.
ei tarvii kun liikutella niitä mahanalla olevia ulokkeita niin pääsee kyllä mettään, tahtotilaa se kyllä tosin vaatii, mutta kokeileppas!
- ...
Lielahtelaisen kirjoitti:
ei tarvii kun liikutella niitä mahanalla olevia ulokkeita niin pääsee kyllä mettään, tahtotilaa se kyllä tosin vaatii, mutta kokeileppas!
Ja Jänissaari on aivan upeaa paikkaa siellä metsässä järven rannalla! Sinnehän oli kuulemman joskus raahattu se yksi näyttelijä Kauniista ja Rohkeista (se joka esittää Brookea) :)
- Thäh?
... kirjoitti:
Ja Jänissaari on aivan upeaa paikkaa siellä metsässä järven rannalla! Sinnehän oli kuulemman joskus raahattu se yksi näyttelijä Kauniista ja Rohkeista (se joka esittää Brookea) :)
Thäh? jogu urbanaanilegenda vai?
- gendoooob
hyvä paikka asua. rauhallinen, ei liian suuri, mutta ei mikään pienikään. Lentsussa ei oikeestaan muita palveluja kun lähikauppa, lielahdesta löytyy kyllä kaikki palvelut1
- ..........................-
riippuu vähän minkälaista asuntoa ja mistä olet hankkimassa.. lentsussakin on 50 000 Euron yksiöstä yli 500 000 Euron omakotitaloon.
- piu68
Lielahti - Lentävnniemi akselille. Paikka on todella mukavaa alueellisesti, palvelujden kannalta ja ihmiset ihan kivoja. Häiriöitä taitaa lötyä ainoastaa paikallisten räkälöiden ympäristössä (Liatsunkulma ja Ruusa Kievari Lielahdessa ja Lentsun Krouvi ja Carlos Lentävänniemessä). Ainakin olen kuullut, että erityisesti Liatsunkulman ympäristö on suhteellisen rauhatonta. Esim. Pohtolankatu 21, Peltovainionkadun ja Rientolankadun sekä Ollinojankatu 25 vuokratalot. Mutta Lentävnniemessä rauhallisempaa asua, tosin matkaa Lielahden palveluihin kertyy huikeat 2-3 kilometriä... Vuokrataloja Lentävnniemessä ei taida olla kuin kaksi yhtiötä, toinen vanhempi kerrostalo ja toinen rivitalo. Muutoin on omistusasuntoja rivitaloissa, kerrostaloissa ja omakotitaloissa. Yksi kauppa löytyy, samoin yksi kioski ja mainitsemani pari baaria. Päiväkoti ja koulu sekä nuorisotilat lähellä, bussit kulkee suhteellisen usein ja nuoriso on asiallista. Ei isommin huumeongelmia ainakaan normaalilla silmällä. Jos mahdollisuus on niin muuta ihmeessä Lentävänniemeen. Täältä saat varmasti uusia tuttavuuksia nopeasti, jos itse haluat. Itse olen asunut alueella noin 7 vuotta. Aikaisemmin asuin keskustassa, mutta pois täältä en muuttaisi enää ollenkaan. Täältä on löytnyt niin itselle uudet tuttavuudet kuin lapselle kaverit. Suosittelen
- Garfield71
Voisko joku kertoa mitkä talot ja kuka vuokraa.
- tytti-tyytyväinen
Garfield71 kirjoitti:
Voisko joku kertoa mitkä talot ja kuka vuokraa.
siis noita vuokrataloja Lentävänniemessä. Mutta ainakin Sato-yhtymällä on kokonainen vuokratalo osoitteessa Lentävänniemenkatu 4 sekä yksittäisiä asuntoja mm. Jänislahdenkadulla. YH:lla puolestaan on rivitalo Melakadulla. Sitten tietenkin Lielahdessa on useita kyseisten vuokrafirmojen asuntoja, mm. Pohtolankadulla, Peltovainionkadulla, Ollinojankadulla. Lisäksi Lielahdessa on myös Vuokratalosäätiön ja VVO:n asuntoja. Kannattaa mennä asuntoja vuokraavien nettisivuille ja hakea sieltä.
- Kirjastonjohtaja
Hei!
Lentävänniemen koululla toimii lähikirjasto, avoinna ma,ti, to klo 13-19, ke,pe,la klo 11-15.
Käyttäkää hyväksenne! Tervetuloa!
Kirjaston puh 03-5654 2711 ; email [email protected]
www.tampere.fi@kirjasto/lniemi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789