Voiko alle 18-vuotias ostaa raketteja?

Alimac-

Mo, niin kysyisin että tarviiko olla 18 vuotias että saa ostaa yksin raketteja? Olen ite 15 vuotias. Viime vuosina olen ollut vanhempien kanssa ostamasssa niitä ,mutta nyt ajattelin käydä ite ostamassa jotaki pientä.Joten saanko/´pystynkö ostamaan raketteja?

9

3181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

et pysty ostamaan kuin kissanpieruja XD XD XD .........

• ...

kissanpiaruihin tarvii ikää 18v, papatteihin sun muihin 15v

• 123456789
        ... kirjoitti:

kissanpiaruihin tarvii ikää 18v, papatteihin sun muihin 15v

Ei papatteihin tarvita kuin 12 vuotta ikää!

• taskari

No hei kyl sä voit ostaa vaikka jonkun säpinä pussin se on pientä ja ikä raja on k-12 ja
      jotain esim:kiinareita,roomalaisia,thunder king, ja mun mielest noitten ikä raja on k-12 ja k-15.

• nimimerkki

Minun mielestäni juuri noita pienempiä pystyy.
      Mutta ei mitään isoa, ilmeisesti ei edes kissanpieruja. Juuri papatteja yms.

• EEEEEEEEEERRKKKIIIII

Pilailu-puodissa ikäraja on 12v

• ------------

itse olen 17-vuotias ja menin ostelemaan raketteja. olin ostamassa roomalaisia kynttilöitä kunnes kauppias kysyi henkkareita. aika moneen rakettiin on tullut k-18 merkintä. jotain pieniä k-12 huonoja paukkuja saa vaan alaikäset ostaa.

• asdasdasdasdasdasdasdasdasd...

koska olen itse 15 ja en saa ostettua jotain pientä:( ja jokaisessa paikassa lukee ei myydä alle 18 vuotiaille

• erkkipetteri

Kyllä minä ainakin itse sain honkkarista isoimman rakettipaketin mitä rahalla sai ja muuta isompaa kamaa ja olen 16-vuotias.Mutta sitten kun menin raketti tukusta hakemaan kissanpieruja,kiinalaisia yms.pientä räipettä niin eikös myyjä heti kysynyt papereita.Se nyt vähän riippuu mistä ostaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      19
      4045
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      150
      4039
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      13
      3116
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      66
      3038
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      149
      2612
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      76
      2553
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      28
      2273
    8. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      30
      1699
    9. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      114
      1564
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      20
      1445
    Aihe