deltan välipäivämarkkinat

tuleva ceedisti

Uusien listahinnoista saa nyt näköjään vielä tonnin pois välipäivinä. Onkohan tuo tonni otettu suoraan käteisalennuksesta? Eli sitä ei saa sitten niin paljon?

8

2248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vuan

"Onkohan tuo tonni otettu suoraan käteisalennuksesta?"

Kyllähän sinun pitäisi jo Kian omistajana Delta-auton touhut tuntea.

• "tyhmille"

heh luuletko oikeasti saavasi nyt paremmat kaupat? Väliraha on suurempi, kuin lokakuussa ja kauppa käy hieman nihkeästi => heikot hyvitykset.

Tuo tonni on suoraan pois alennuksista/hyvityksestä tuntuu varusteiden hinnoittelu olevan kallista teltta-autossa! Vai miten 15" misukan nastalliset talvirenkaat peltivanteilla voivat kustantaa muutaman € alle tonnin!

Perusvarusteet, lohko s.pistoke, T.renkaat (mallivarustelu=kumimatot) metalliväri, läpätx4 kustantavat reilusti yli 2200€.
      Esim tojolla vastaavat sälät auris/corolla 1700€ ja huom 16" HKPL 5 nastoilla.

OVH on muka edullinen mutta väliraha ratkaisee ja ainakin omalla kohdalla Ceed jää vajaan 2tonttua kalliimmaksi vs. tojo. Hyvitys ja varusteet tekevät eron.

• olla tyhmä

Lisävarusteet eivät ole pakollisia Delta-hankintoja jos muualta käypäsen saa halvemmalla.

• tuleva ceedisti

Kysyin aikaisemmin ceediin tarjouksen, jossa oli talvirenkaat ja lohkolämmitin 300 euroa! Mutta eipä ollutkaan laskettu käteisalennusta ollenkaan!

• A.s.

Nyt oli kyse käteishinnasta. Kukaan ei kysynyt, maininnut tai edes kirjoittanut vaihdosta tai hyvityksestä. Kysymys oli, saako tästä -1000 euron hinnasta vielä normaalin käteisalennuksen? Tiedätkö asiasta mitään vai oliko vuodatus pelkkää harmistumista?

• markkinat...

Tuli kotiin Deltan rakettimainos....
      Sitähän ne tekee ympäri vuoden, nimittäin POMMIKAUPPAA

• Alennusta

Tuli yhteensä 2 tonnia. Ja hyvä hinta vaihtoautosta. Niillä on jonkun verran enemmän pelivaraa nyt. Myyvät kai varastoa tyhjäksi.

• tuleva ceedisti

Kysyin asiaa ja käteisalennusta ei käytännössä enää tule. Eli käytännössä tuosta hyötyvät ainoastaan ne, jotka laittavat vaihtoauton välissä tai ostavat halvan mallin, jossa käteisalennus on muutenkin pieni. Tosin en tiedä minkälaisen hinnan sitten antavat vaihtoautosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe