eli tehdään tähän galluppia mitä kukin on tähän mennessä raketteja ostanut. mäki´laitan kohta omani ku katon ensin mitä tullu osteltua :D
G: mitä raketteja olet ostanut?
5
810
Vastaukset
- ...........
8 kpl Leijonan laukauksia
12 kpl hyrrätykäreitä
3kpl lentsikoita
24 kpl jymypaukkuja
2 kpl punapommeja
2kpl tykinlaukauksia
10 kpl strobo pommeja
54 kpl värisavupommeja
30 kpl noitapillejä
100 isoa kiinalaista
5 pirunvannetta
6 munakranaattia
1timantti tulivuori
4 tavallista tulivuorta
7 pakettia papatteja (sis. myös jumbo papatit)
40 kpl kiinalaisia
10 kpl etna tulivuoria
12 kpl paukkutykäreitä
6 kpl perhosia
2 tankkia
1 pkt ampiaisia
152 kissan pierua
30 kpl roomalaisia
42 thunderkingiä
4 norsunlaukausta
8 ohjushyökkäystä
2 sadantähden tykkiä.- rakettini
minä ostin maxi thundereja (72kpl)
miniraketteja(576kpl)
ohjushyökkäys(4kpl)
munakranuja (288kpl)
isoja kiinareita (200kpl)
roomalaisia(44kpl)
4pakettia papattimattoja
ja lasit:)
ja lauantaina vähän lisää :D
- rapupoikakkk
kiinarit 2x
exotic forces 2x
thunder king 12x
kissan pieruja 2x
papatti matot 2x
patoja ihan vitusti
ja ja viel isoja raketteja
ja jotain sälää - XDXDXDLOL
Eihän noi oo mitään raketteja, mitä ootte ostaneet. Ihan vaan pienii possauksii, tai ehkä ei edes possauksii.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292745- 911034
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719