Sekundatuotteet alennuksessa mitkä ei mene edes alennuksellakaan helposti kaupaksi

Räsymattoko mulle´, ei tosi...

Kävin eilen jumbossa. Mieleeni jääneet tarjoukset eri kaupoista: pinsetit suurennuslasilla -70%, joka oli ainoa kauppakeskuksesta bongaamani 70%:n tarjous. Erikoistarjouksessa keskimäärin 30%:lla enemmistö ja lähinnä vaatteita ja mattoja. Minua kiinnostamattomia päivittäisiä hyötykäyttötuotteita ei ollut tarjouksessa.

Pelikonsolien hinnat normaalihintaisia, samoin pelit normaalihintaisia.

Autojonokin jäi mieleeni, kaikki paskat samaan aikaan liikkeellä. Ja kahvilassa niitä istui vilkuilemassa ohikulkijoita. Kallista kahvia juomassa, ihan huvitti. Itse juon kyllä ilmaiseksi muiden keittämät kahvit tai kotona tarjouksesta ostamaani kahvia.

2

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nonnis ja näin

      jumbossa minäkin kävin heti ekana ale pvänä klo 930 jotta valttaisin kauhean ryysiksen. ostin yhdet kengät joita olin kuolannut jo pitkään mutta siitä nuoriso muoti kaupasta en kyllä sellaisia kenkiä olisi ostanut oikeaan hintaan, en hitossa! mutta aleissa hintakaan ei ollut juuri mitään. olin niin tyytyväinen etten ole edes harkinnut ostavani pitkään aikaan mitään. olen sentään shoppailu hullu :D melkeinpä riippuvainen. monissa kaupoissa kyllä näkee kuinka aina joka ikisessä alessa samat tuotteet kiertävät. sisään ostaja tehnyt mogan ja hommannut ison erän jotain mikä ei edes -80% mene kaupaksi.. helppohan ne on laittaa aleissa aina esille et jos taas joku hassu muutama ostais jonkun " ihan kivan" paidan halvalla..

    • Pelikauppias

      Pelejä ja pelikonsoleita ei myydä alnnusmyynneissä joulun jälkeen sen takia, että niissä on mitättömän pienet katteet. Konsoleissa keskimäärin 0-5% ja peleissäkin max. 10%.

      Pelejä myydään alennuksella vain silloin, jos jonkin pelin maahantuoja on tehnyt jonkun kauppiaan kanssa jonkin kampanjan tai sitten kauppias itse dumppaa liikaa varastoonjääneitä pelejä tappiolla pihalle.

      Konsoleita on alessa vain silloin kun pelikonsoleita halutaan käyttää ns. "sisäänvetotuotteena", eli niitä myydään tappiolla jotta saataisiin houkuteltua asiakkaita liikkeeseen ja kauppias toivoo että nämä asiakkaat sitten ostaisivat samalla muutakin kuin sen tappiolla myytävän konsolin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3119
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1713
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe