Ilotulitteet kiellettävä välittömästi!

Olen jo lähes

eläkkeellä oleva henkilö ja minua niin ihmetyttää kun rahaa haaskataan turhuuteen paukkujen vuoksi. Myös kännissä riehuminen ihmetyttää ja siitä seuraavat häiriötekijät pamauksien vuoksi.

Ollessani liikenteessä Toyotalla, jopa paukaukset kuuluvat auton sisälle asti. Ei se vielä mitään, kun ollessani keppikävelyllä hermostun täysin paukutteluun. Myös tuulipuvun kangas saattaa olla hyvin paloherkkää ainesta. Vihaan näitä känniläisiä ja paukuttelijoita täysin!

T: eläke

11

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutta wuotta

Kannattaa eläkeläisen muistaa, että jotkut näistä ilotulitteisiin rahansa haaskaajat haaskaa rahojaan myös sinun eläkkeesi maksuun. Yhtälailla täysin turhaan.

Olen myös itse huomannut, että melko monet eläkeläiset ovat kiukkuisia, itsekkäitä ja suvaitsemattomia. Mistäköhän se johtuu? Johtuisiko kiukku siitä, että ei välillä iloitse ja riemuitse vaikkapa ilotulitteilla?

• kyseessä

Kannattaa miettiä mihin vastailee ja mihin ei.

• ja mitä ei
        kyseessä kirjoitti:

Kannattaa miettiä mihin vastailee ja mihin ei.

Vastaus voi olla parempi kuin provo! :)

• molemmat kehnoja
        ja mitä ei kirjoitti:

Vastaus voi olla parempi kuin provo! :)

Vanhukset ja sotiemme veteraanit kunniaan!

• turha sota
        molemmat kehnoja kirjoitti:

Vanhukset ja sotiemme veteraanit kunniaan!

Olisi saanut jäädä sotimatta. Turha sota. Venäjän vallan alla ei viherpipertäjät / kukkahattutädit vitt***s ja raketeilla & paukuilla ei olisi rajoituksia. Erimieltä voisi olla mikäli uskaltaisi... :))

• hyvinkin olla
        turha sota kirjoitti:

Olisi saanut jäädä sotimatta. Turha sota. Venäjän vallan alla ei viherpipertäjät / kukkahattutädit vitt***s ja raketeilla & paukuilla ei olisi rajoituksia. Erimieltä voisi olla mikäli uskaltaisi... :))

tiukkojakin rajoituksia.
        Luultavasti ainoa pommi mikä paukkuisi, tussahtaisi paukuttelijan pöksyssä.

• turha sota
        hyvinkin olla kirjoitti:

tiukkojakin rajoituksia.
        Luultavasti ainoa pommi mikä paukkuisi, tussahtaisi paukuttelijan pöksyssä.

Käy Venäjällä katsomassa. Siellä ei viherpipertäjät / sosiaalitädit selittele. Vahvin asettaa rajat ja muut joko tottelevat tai..

• harasoo
        turha sota kirjoitti:

Käy Venäjällä katsomassa. Siellä ei viherpipertäjät / sosiaalitädit selittele. Vahvin asettaa rajat ja muut joko tottelevat tai..

Jos siellä kerran asiat niin mallillaan on niin muuta ihmeessä sinne. Ei jäädä kaipaamaan.

• turha sota
        harasoo kirjoitti:

Jos siellä kerran asiat niin mallillaan on niin muuta ihmeessä sinne. Ei jäädä kaipaamaan.

Minua ei sun kaipaamises kiinnosta. Eikä muuten sun "älyntuotteesi". Voit työntää pääsi omaan harasooseesi. bye bye baby.

• Rakettikannattaja

Joka käyttää rahansa pelikoneisiin

• kunnioittavasti

Tiedätkö mihin RAY:n tuotot käytetään. Ei niitä ainakaan taivaalle ammuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe