eläkkeellä oleva henkilö ja minua niin ihmetyttää kun rahaa haaskataan turhuuteen paukkujen vuoksi. Myös kännissä riehuminen ihmetyttää ja siitä seuraavat häiriötekijät pamauksien vuoksi.
Ollessani liikenteessä Toyotalla, jopa paukaukset kuuluvat auton sisälle asti. Ei se vielä mitään, kun ollessani keppikävelyllä hermostun täysin paukutteluun. Myös tuulipuvun kangas saattaa olla hyvin paloherkkää ainesta. Vihaan näitä känniläisiä ja paukuttelijoita täysin!
T: eläke
Ilotulitteet kiellettävä välittömästi!
11
770
Vastaukset
- uutta wuotta
Kannattaa eläkeläisen muistaa, että jotkut näistä ilotulitteisiin rahansa haaskaajat haaskaa rahojaan myös sinun eläkkeesi maksuun. Yhtälailla täysin turhaan.
Olen myös itse huomannut, että melko monet eläkeläiset ovat kiukkuisia, itsekkäitä ja suvaitsemattomia. Mistäköhän se johtuu? Johtuisiko kiukku siitä, että ei välillä iloitse ja riemuitse vaikkapa ilotulitteilla?- kyseessä
Kannattaa miettiä mihin vastailee ja mihin ei.
- ja mitä ei
kyseessä kirjoitti:
Kannattaa miettiä mihin vastailee ja mihin ei.
Vastaus voi olla parempi kuin provo! :)
- molemmat kehnoja
ja mitä ei kirjoitti:
Vastaus voi olla parempi kuin provo! :)
Vanhukset ja sotiemme veteraanit kunniaan!
- turha sota
molemmat kehnoja kirjoitti:
Vanhukset ja sotiemme veteraanit kunniaan!
Olisi saanut jäädä sotimatta. Turha sota. Venäjän vallan alla ei viherpipertäjät / kukkahattutädit vitt***s ja raketeilla & paukuilla ei olisi rajoituksia. Erimieltä voisi olla mikäli uskaltaisi... :))
- hyvinkin olla
turha sota kirjoitti:
Olisi saanut jäädä sotimatta. Turha sota. Venäjän vallan alla ei viherpipertäjät / kukkahattutädit vitt***s ja raketeilla & paukuilla ei olisi rajoituksia. Erimieltä voisi olla mikäli uskaltaisi... :))
tiukkojakin rajoituksia.
Luultavasti ainoa pommi mikä paukkuisi, tussahtaisi paukuttelijan pöksyssä. - turha sota
hyvinkin olla kirjoitti:
tiukkojakin rajoituksia.
Luultavasti ainoa pommi mikä paukkuisi, tussahtaisi paukuttelijan pöksyssä.Käy Venäjällä katsomassa. Siellä ei viherpipertäjät / sosiaalitädit selittele. Vahvin asettaa rajat ja muut joko tottelevat tai..
- harasoo
turha sota kirjoitti:
Käy Venäjällä katsomassa. Siellä ei viherpipertäjät / sosiaalitädit selittele. Vahvin asettaa rajat ja muut joko tottelevat tai..
Jos siellä kerran asiat niin mallillaan on niin muuta ihmeessä sinne. Ei jäädä kaipaamaan.
- turha sota
harasoo kirjoitti:
Jos siellä kerran asiat niin mallillaan on niin muuta ihmeessä sinne. Ei jäädä kaipaamaan.
Minua ei sun kaipaamises kiinnosta. Eikä muuten sun "älyntuotteesi". Voit työntää pääsi omaan harasooseesi. bye bye baby.
- Rakettikannattaja
Joka käyttää rahansa pelikoneisiin
- kunnioittavasti
Tiedätkö mihin RAY:n tuotot käytetään. Ei niitä ainakaan taivaalle ammuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346