Ilotulitteet kiellettävä välittömästi!

Olen jo lähes

eläkkeellä oleva henkilö ja minua niin ihmetyttää kun rahaa haaskataan turhuuteen paukkujen vuoksi. Myös kännissä riehuminen ihmetyttää ja siitä seuraavat häiriötekijät pamauksien vuoksi.

Ollessani liikenteessä Toyotalla, jopa paukaukset kuuluvat auton sisälle asti. Ei se vielä mitään, kun ollessani keppikävelyllä hermostun täysin paukutteluun. Myös tuulipuvun kangas saattaa olla hyvin paloherkkää ainesta. Vihaan näitä känniläisiä ja paukuttelijoita täysin!

T: eläke

11

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutta wuotta

Kannattaa eläkeläisen muistaa, että jotkut näistä ilotulitteisiin rahansa haaskaajat haaskaa rahojaan myös sinun eläkkeesi maksuun. Yhtälailla täysin turhaan.

Olen myös itse huomannut, että melko monet eläkeläiset ovat kiukkuisia, itsekkäitä ja suvaitsemattomia. Mistäköhän se johtuu? Johtuisiko kiukku siitä, että ei välillä iloitse ja riemuitse vaikkapa ilotulitteilla?

• kyseessä

Kannattaa miettiä mihin vastailee ja mihin ei.

• ja mitä ei
        kyseessä kirjoitti:

Kannattaa miettiä mihin vastailee ja mihin ei.

Vastaus voi olla parempi kuin provo! :)

• molemmat kehnoja
        ja mitä ei kirjoitti:

Vastaus voi olla parempi kuin provo! :)

Vanhukset ja sotiemme veteraanit kunniaan!

• turha sota
        molemmat kehnoja kirjoitti:

Vanhukset ja sotiemme veteraanit kunniaan!

Olisi saanut jäädä sotimatta. Turha sota. Venäjän vallan alla ei viherpipertäjät / kukkahattutädit vitt***s ja raketeilla & paukuilla ei olisi rajoituksia. Erimieltä voisi olla mikäli uskaltaisi... :))

• hyvinkin olla
        turha sota kirjoitti:

Olisi saanut jäädä sotimatta. Turha sota. Venäjän vallan alla ei viherpipertäjät / kukkahattutädit vitt***s ja raketeilla & paukuilla ei olisi rajoituksia. Erimieltä voisi olla mikäli uskaltaisi... :))

tiukkojakin rajoituksia.
        Luultavasti ainoa pommi mikä paukkuisi, tussahtaisi paukuttelijan pöksyssä.

• turha sota
        hyvinkin olla kirjoitti:

tiukkojakin rajoituksia.
        Luultavasti ainoa pommi mikä paukkuisi, tussahtaisi paukuttelijan pöksyssä.

Käy Venäjällä katsomassa. Siellä ei viherpipertäjät / sosiaalitädit selittele. Vahvin asettaa rajat ja muut joko tottelevat tai..

• harasoo
        turha sota kirjoitti:

Käy Venäjällä katsomassa. Siellä ei viherpipertäjät / sosiaalitädit selittele. Vahvin asettaa rajat ja muut joko tottelevat tai..

Jos siellä kerran asiat niin mallillaan on niin muuta ihmeessä sinne. Ei jäädä kaipaamaan.

• turha sota
        harasoo kirjoitti:

Jos siellä kerran asiat niin mallillaan on niin muuta ihmeessä sinne. Ei jäädä kaipaamaan.

Minua ei sun kaipaamises kiinnosta. Eikä muuten sun "älyntuotteesi". Voit työntää pääsi omaan harasooseesi. bye bye baby.

• Rakettikannattaja

Joka käyttää rahansa pelikoneisiin

• kunnioittavasti

Tiedätkö mihin RAY:n tuotot käytetään. Ei niitä ainakaan taivaalle ammuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe