no ei sitten muuta kuin kuuppa kehiin tilalle, jos nipa ottaa sen.
saiko sammakko
4
683
Vastaukset
- tässä piilee
kuitenkin ymmärrys lähteä ns. uppoavasta laivasta
- Plutonium.
Nipa vois ottaa mutta Eve ei. Eikä edes Keijo lähtisi enään remmiin mukaan, koska jokaisella ihmisellä sentään piilee tietynlainen häpy aivoissa ja olihan Seittonen nyt sentään älyllisesti asiallisin tyyppi Dingosta Pepen jälkeen.Eihän sammakossa mitään vikaa rumpalina ollut, paitsi ehkä hieman adhd vaivasi kappaleitten tempotuksissa.
- Plutonium.
Nipa vois ottaa mutta Eve ei. Eikä edes Keijo lähtisi enään remmiin mukaan, koska jokaisella ihmisellä sentään piilee tietynlainen häpy aivoissa ja olihan Seittonen nyt sentään älyllisesti asiallisin tyyppi Dingosta Pepen jälkeen.Eihän sammakossa mitään vikaa rumpalina ollut, paitsi ehkä hieman adhd vaivasi kappaleitten tempotuksissa.
- tiedä asiasta
mitään jos edes sitäkään.mutta kuitenkin tulee ensimmäisenä mieleen, ettei näissä jutuissa aikuisiällä yleensä kuitenkaan ole sen kummoisempaa dramaturgiaa tai saati sitten dramatiikkaa. onhan noita työpaikkoja tullut itsekin vaihdettua useammankin kerran. joillakin kuulema moisiin voi jopa vaikuttaa vaikkapa perhesyyt, aikataulut ja muut sen tyyppiset harrasteet.ja onhan niitäkin tapauksia jossa vain voi joudutaan yhteistuumin toteamaan, ettei odotukset aina kohtaa toisiaan.toivotaan nyt vain, että tilalle saadaan mitat täyttävä tekijä. onhan kuitenkin kyseessä suomen mittapuun mukaan edelleenkin kova yhtye ja kun näkyy noita keikkojakin olevan kasapäin kalenterissakin. ei muuta kuin kuin hyvää uutta vuotta dingolle ja onnea alkavalle uudelle kaudelle ja vuodelle 2008!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772