jossa Juice tilittää omaa jumala-näkemystään..Hän ilmoitti käsityksenään Sana-lehdessä että "en usko jumalan pitävän toimistoa, josta voisi hakea neuvoja arkipäivisin konttoriaikaan. Jutusta nousi hirveä haloo, minut manattiin alimpaan helvettiin - mitä tyypillisintä kristillisyyttä, muuten! Hän lopettaa artikkelin sanoihin: Minä en ole uskovainen - jumalan kiitos. ja vielä: Tiedän kyllä, että Jeesus sovittaa synnit. Mutta mielelläni ajattelisin että jumala on ne säveltänyt. Artikkeli on teoksessa: Margit Laininen: Suomalaisen Jumala. - Kirjapaja. 1988.
löysinpä kirjan
juusoko
1
226
Vastaukset
- Kvaakner
Saakohan mua viiden vuoden päästä enää kukaan huvälle tuulelle, kun ei Juicea enää oo?
Noin oivaltavia kommentteja kun ei keneltäkään enää voi odottaa.
Eräässä levynkansitekstissähän Juice toteaa:
Jumala on - vaikkei uskoisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764