Nyt on teidän ihmisten korkea aika lähteä alennusmyynteihin!!
Tuhlatkaa rahanne vaatteisiin ja tavaroihin, joita ette tule milloinkaan tarvitsemaan,sillä välin kun viisaammat maksavat velkojaan pois jaloista.
Olette heräteostohuuman vallassa.
Miksi tuhlata rahaa johonkin, joka nyt on "mukamas" alennuksessa,vaikka oikeasti maksaa saman hinnan kun sen saa samalla hinnalla ostettua myöhemmin?
HERÄTYS
2
631
Vastaukset
- ostan
Mitä ihmettä sä välität et ihmiset ostaa...myös sinä elät sillä.Jos sulla on pienet tulot että et pysty hankkimaan tarpeellista ni parempi mennä työnantajan puheille palkastasi, jos vaan uskallat.Toisaalta voithan olla kede,ne ei kuulemma halua isellekään mitään(luuserit).Jos olet alkoholisti ni kaikki kyllä tietää mihin ne rahat menee...Tänään mä pääsen ale myynneille ku oon ollu pitkää päivää töissä ja listalla on taas tarpeellista!!! Esim. rantakamaa brassin matkalle helmikuussa,ja siellähän on hyvä shopata ku on niin halpaa.
- ostan matkalle
kaikki tarpeelliset vermeet. Ajattelin tossa talvella käydä Karibialla pari kertaa, ja kummallekin reissulle pitää ostaa oma uimapuku. Eka kuitenkin unohtuu sinne. Ja siellä ne on kuitenkin niin uskomattomissa hinnoissa, niinku pesoissa tai jossain. Jotkut röyhkeät kauppiaat pyytävät uimapuvusta Karibialla jopa kaks pesoo. Sen täytyy olla aika paljon markoissa.
Eiku aleen ja äkkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2645269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604231
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657- 513650
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413455Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv312803Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435