Olisiko antaa vinkkejä, mitkä juomat sopisivat "plisseksi" ja mitkä "plissattaviksi" illanistujaisiin? Ideana olisi siis, että pöydällä olisi kaikenlaisia juomia, joista jokainen voi sekoittaa itse haluamansa. Paikalle on tulossa alle kymmenen ihmistä ja ruokapuolena toimii kaikki pikkuinen suolainen naposteltava, joita on koko illan ajan pöydässä (loppuillasta ehkä enemmän sipsilinjalla, mutta aluksi myös oikein ruokaakin naposteltavana). En haluaisi tehdä valmista yhtä boolia, kun porukkaa ei kuitenkaan ole kovin paljon ja jokaisella omanlaisensa maku. Kuulostaako huonolta idealta laittaa kirkas pullo ( mahd. jotain muuta alkoholijuomaa) ja colaa, spriteä, tyrnimehua yms. pöytään ja jokainen saa itse sekoittaa mitä haluaa. Ja mitä nämä kaikki voisivat olla?
Apua ja ideoita tarvittaisiin...
Juomia illanistujaisiin
2
1758
Vastaukset
- Ashanti82
Mun mielestä tommonen menee ihan läträykseksi. En minä ainakaan haluaisi pilata iltani tunnelmaa tekemällä "drinkkejä" väljähtyneestä ja lämpimästä spritestä. Tuskin kukaan muukaan.
Oma ideani:
Ota olutkori - lataa se täyteen kaljaa, siideriä ja lonkeroa. Viilennä superkylmäksi, jotta pysyvät edes siedettävän viileinä koko illan. Jääkaapista voi sitten hakea täydennystä.
Pullloja on kyllä ehkä vähän hankala saada, mutta tölkit ajaa saman asian.
Pikkutytöille voi siihen ostaa pari halpaa bacardi breezeriä. Myös parin litran laatikko punaviiniä on hyvä idea. Pöydällä lämpenevää valkoviiniähän ei kukaan juo.
Kerrohan sitten miten bileet onnistuivat.- metallikukko
joku appelsiinimehu on hyvä vaikka vähän lämpeneekin ja peittää sen viinan maun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225526
- 715198
- 974261
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733