Oletteko ajatelleet, että Raamatun opetus auttaa meitä erottamaan sen, minkä hengen vallassa kukin toimii. Raamattu kehottaa arvioimaan ihmisiä tekojen mukaan ja antaa siihen hyvät neuvotkin.
Nyt kysynkin teiltä hyvät veljet ja sisaret, voiko mielestänne ihminen johtaa kokonaisen maan sotavoimia harjoittamaan viattomien vangitsemisia ja kidutuksia millään perusteella Jumalan Hengessä ja hänen kunniaksi? Hyvä puu ei saata tehdä huonoa hedelmää. Itse olen kyllä ihan Raamatun pohjalta näkevä, mikä henki saa aikaan sen, että johtaja asettaa joukkonsa kiduttamaan toisia ihmisiä maassa, jonka he ovat vallanneet. Ei siinä jää millekään selityksille tekojen motiiveista sijaa. Tarkoitushan ei pyhitä tekoja. Sitten vain ihmetyttää, kuinka löytyy niitäkin kristittyjä, jotka puolustavat kidutuksia, viattomien vangitsemisia, murhia ja näiden tekijöitä sekä johtajia, jotka johtavat tuollaista toimintaa.
Hedelmistään puu
tunnetaan!
1
98
Vastaukset
ei kuulu kristittyjen aseeksi.
Raamatun opetus, että Jumalan Hengessä me särjemme linnoituksiakin,
...kuitenkaan tekemättä väkivaltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315007- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112297
- 281897
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 1371127
- 141119