Olen 26-vuotias nainen, ja velkaa on ulosotossa, n. 10.000e, tällä hetkellä olen työtön enkä saa rahaa mistään asun kaverin luona ja posti menee restanteen ja postia en oo hakenut varmaan kuukauteen kun en halua tietää paljonko velkaa on, olen jo muutenkin masentunut ja itsemurha jopa käynyt mielessä......
Nyt olen kuitenkin saanut paikan vuodeksi ulkomaille au-pairiksi ja perhe maksaa lennot ja n 300 e kuukaudessa, mitä tapahtuu veloille jos nyt vaan lähden ja jätän kaiken tänne vuodeksi??mitä tapahtuu postille joka menee restanteen jos en tee osoitteenmuutosta? voinko saada vankeutta tästä? tiedän että teen tosi typerästi mutta haluan vaan unohtaa kaikki velat vuodeksi...
ulkomaille
3
597
Vastaukset
olet poisa 10v velat on vanhentuneet.
- järkevää
tapaa hoitaa velkojasi,eli tilaa aika velkaneuvojalle (lain mukaan sellainen on joka paikkakunnalla tai yhdessä jonkun muun paikkakunnan kanssa)ja siellä ammattilaisen kanssa selvität onko Sinulla mahdollisuutta valkajärjestelyyn. Valat vanhenevat kyllä ellei velkoja (velkojat) uusi niitä, eli ellet tee mitään vaan pakenet,ne odottavat korkoa kasvaneina,joka ei ole kiva juttu.Itse pakenin,vaihdoin paikkakuntaa ja kun ulosotto pääsi kiinni,vaihdoin taas...no pääsin 1999 velkajärjestelyyn ja vuonna 2005 olin velaton.Velkaneuvojan palvelu on lisäksi ilmaista.
- Emppu 1979
Mulla kävi melkein samalla tavalla ja lähdin ulkomaille ja olin sillä reissulla 3 vuotta. Kai ne velat vaan kasvo korkoa sinä aikana tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550