Ihan vaan haluan kysyä että voiko kova suklaan syönti aiheuttaa muljahduksia? Entäs stressi? Ja jos tuntuu siltä että "muurahaisia" kävelis sun rinnassa/kyljessä/selässä niin johtuuko se sydämmestä tai lihaksista? Onko neuvoja miten saa muljahdukset loppumaan/vähenemään? Ja jos on tehty 3-4 holteria ja yhden rasitusekg-n ja siihen päälle liuta tavallisia ekg-filmejä niin eikö niissä olis jo näkynyt jotain jos olis jotain mitä pitäis näkyä?
Vastaukset 5
- Helmiö
Olen huomannut saman; varsinkin tumman suklaan syönti saa mulla aikaan runsaasti lisälyöntejä!
Mulla tavallisesssa tai myöskään rasitus-ekg:ssä ei näkynyt rytmihäiriöiden syytä, vasta Holterissa saatiin takykardia "nauhalle" ja syy häiriöihin selvisi.- rytmäreitä
Täytyykin tarkkailla, kun syön nimenomaan tummaa suklaata, ja joskua aamuöisin tulee muljahduksia ja pompotuksia roppakaupalla
- Anonyymi
rytmäreitä kirjoitti:
Täytyykin tarkkailla, kun syön nimenomaan tummaa suklaata, ja joskua aamuöisin tulee muljahduksia ja pompotuksia roppakaupalla
ittellä samanmoiset kokemukset,
- Anonyymi
Suklaakin saattaa nostaa verenpainetta, ja voi tulla rytmihäiriöitä.
- Anonyymi
Voi. Älä syö liikoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628