Tietääkä kukaan saako ice poweria käyttää raskauden aikana?
Niskat ja selkä jumissa ja hierojalle sain ajan vasta ensi viikon lopulle...
ice power+raskaus
5
5863
Vastaukset
- Siidu
Ei suositella raskaana oleville ainakaan YO-apteekin sivujen mukaan. Sielä voi hakea hakusanalla ja tulee pakkausselosteet.
- ice poweria
raskauden alussa ja noin puolivälissä jouduin pahojen selkäkramppien takia käyttämään ice poweria.ei siitä ainakaan vielä ole mitään haittaa ilmennyt. laitoin sitä siis alaselkään noin joka toinen ilta, kun en muuten saanut nukuttua.nyt rv 37
- Rontti
Saa käyttää raskauden aikana. Itse kysyin suoraan valmistajalta, joka vastasi, että ei siinä ole mitään estettä.
- ice powerin
nettisivuilla sanotaan näin: IcePower kylmägeeli on turvallinen käyttää ja siksi se sopii myös raskaana oleville ja imettäville.
- Lapalihaksensa reväyttänyt
Itse olen käyttänyt hevosille tarkoitettua linimenttiä (vastaa ice poweria ja muita jäägeelejä) varsinkin ollessani rv 16 reväytettyäni lapalihakseni hevosen riuhtaisusta, laitoin viikon ajan kolme kertaa päivässä. Parempi se kuin särkylääkkeet. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs222622100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391676Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521585- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 351283
- 261181