Minulla on nyt aivan kumma juttu, kas kun vuosikaudet ollaan vietetty minun ystäväni synttäreitä uutena vuotena.
Aina on kutsuttu.
Hän täyttää nyt 55.
Porukkaa on ollut enemmän tai vähemmän.
Marketissa työtoverini puhui ilmeisesti sivusuunsa ja kyseli -"mitäs laittettaisiin päälle, jos olis vaikka jatkot..."
Meni ihan hölmöksi kun hoksasi etten pippaloista tiedä mitään.
Hävisi saman tien tavarahyllyjen uumeniin. Se nimittäin kertoi jotain kun piti niin nopeasti itsensä siitä haihduttaa.
Onkohan minut jostain syystä saneerattu????
Vai unohdus????
Munasinko itseni viime vuonna....ei juku...olen ihan sekaisin täällä ja mietin tätä juttua.
Vai kuulunko vakiporukkaan että voin sinne mennä niinkuin ennenkin????
Kun en koskaan ole ollut oven takana itsekseni.
Mitä sitten teen jos kutsua ei tule missään vaiheessa?
Ohitanko tapauksen vai kysyn miksi ei kutsuttu???
Ulkona niinkuin lumiukko
mitä te tekisitte?
3
353
Vastaukset
Jos haluaisin niihin juhliin, soittaisin ja kysyisin että kuin on, pidetäänkö niitä juhlia.
- namisuku
...useinkin vai vain synttäreillä? Kuinka hyviä ystäviä olette? Jos hyviä ja näette usein, niin silloin voi kysyä suoraan asiasta=D
Jos hyvänPäivän tuttuja niin, anna olla:) - HTZA
kannattaisi vaipua synkkyyteen.
Sinua ei enää lasketa, tai sitten posti on hukannut kortin.
Älä vaan missään nimessä ala kyselemään, jos sinua ei huolita niin teet vaan asian vaikeammaksi niille joilta kysyt.
Opettele vaan kärsimään iän mukanaan tuomat rasitukset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62978
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla296883- 60780
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96603Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46591- 57590
- 24589
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,13539