Kyllä kaikenmaailman tukiaisten poistamisesta valitetaan, mutta kaupankäynnissä saadaan tehdä minkälaisia ehtoja halutaan.
Jo vuosia sitten esim. Ruotsissa sai kodinkoneille kahden vuoden takuun, mutta Suomessa korkeintaan vuoden.
Joitakin vuosia sitten esim. Ruotsissa sai palauttaa vaikka television kuukauden kuluttua ellei ollut tyytyväinen tuotteeseen, eikä syytä tarvinnut edes kertoa. Rahat tuli takaisin ja sillä siisti. Jopa saman nimisessä ketjussa joka toimi myös Suomessa.
Nyt toitotetaan, että alennusmyynnistä ostetuissa tavaroissa ei ole palautusoikeutta tai vaihto-oikeutta. Eihän sitä herranjumala ole ollut normaalissa myynnissäkään olleissa tavaroissa käytännössä koskaan.
Painukaa suolle kaikki kauppiaat n.s. puolen vuoden takuidenne kanssa.
Missä se yhtenäinen EU nyt sitten on???
Ja miksi Suomella oikeus
2
490
Vastaukset
- samaa mieltä
Nimenomaan! Mut EU:hunhan liityttiin vaan sen takii et joku huomais tämmösen kärpäsenp*skan kokosen alueen eli Suomen olevan olemassa ja tietysti myös että huumeet olis helpompi kuljettaa ja levittää joka puolelle Eurooppaa.
Lisätkää kansainvälistä terrorismiä vielä pikkusen, liskot!
Pala arkadianmäki v*tun p*ska! - wsx9wc6q
usein 3 vuoden takuut. Kun Lidl tuli Suomeen, niin huomasin heidän rojuillaan usein olevan saksalaiseen tyyliin 3 vuoden takuun.
Anttilassa on esiintynyt näitä 6 kk takuita. Veikkaan että siellä on vielä vanhoja jääriä jotka eivät millään käsitä nykyajan ja EU:n parantuneita takuita. Usein tehtaan takuu on pidempi (esim. 2 vuotta, joskus jopa 5 vuotta) mutta suomalainen liike yrittää livetä vastuustaan painamalla takuutodistukseen 1 v takuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749