Tietäjien runkokohde Norwich kusi eilen komeasti. ESBC sitä vastoin veti yöllä NHL:ää melko mallikkaasti. Vihjattujen ja osuneiden kohteiden kertoimet olivat 2.40, 2.40, 2.20 ja 5.15.
Tietäjät eilen
11
819
Vastaukset
- JormaStiina
Sen verran on pakko laittaa kommenttia että Tietäjien sivuilta löytyy vihjeiden seuranta ja ovat näköjään selvästi plussalla.ESBC ei taas ole julkaissut seurantaa 8 vuoteen ja syykin on varmasti kaikille alaa seuraaville selvä....
Siinä ei paljon 4 oikein veikattua ottelua auta jos viimeisen 8 vuoden saldo on miinuksella.- Sitku mutku voiku
Olet juuri tyypillinen voivottelija.Mitä vittua
se haittaa vaikka paskat olis housuissa ollu
8 vuotta sitten.Vittu jos haluat elää eilistä
päivää niin vaihda johonki säälipalstalle.Vittu
teitä itkijöitä ja jossittelejoita riittää pilvin
pimein - tollasta luokkaa mulla
Eli ihan hyvä, mun mielestä
- JormaStiina
Sitku mutku voiku kirjoitti:
Olet juuri tyypillinen voivottelija.Mitä vittua
se haittaa vaikka paskat olis housuissa ollu
8 vuotta sitten.Vittu jos haluat elää eilistä
päivää niin vaihda johonki säälipalstalle.Vittu
teitä itkijöitä ja jossittelejoita riittää pilvin
pimein"Olet juuri tyypillinen voivottelija."
Mikä vitun voivottelija ja valittaja? Itse pelaan Tietäjien vihjeillä ja siksi sen edellisen viestin laitoin.Lukemisen ymmärtäminen ei tietenkään kaikilta suju mutta jos on tyhmä niin ei sitä kannata kaikille mainostaa. - Puhelinlaskustako????
Ainakin saa hienot puhelinlaskut joita ei ole
tietäjien voittoprosenteissa huomioitu,
VITUN IDIOOTTI
On se mahtavaa hehkuttaa jollain 1,5 kertoimisilla pelikohde osumilla,puhelinlaskuja
ei kyllä niillä makseta!!!!!!!!!!!! - Vielä täälä
JormaStiina kirjoitti:
"Olet juuri tyypillinen voivottelija."
Mikä vitun voivottelija ja valittaja? Itse pelaan Tietäjien vihjeillä ja siksi sen edellisen viestin laitoin.Lukemisen ymmärtäminen ei tietenkään kaikilta suju mutta jos on tyhmä niin ei sitä kannata kaikille mainostaa.Onko liian pieni puhelinlasku vai mitä kitiset
täälä tietäjistä???????? - JormaStiina
Vielä täälä kirjoitti:
Onko liian pieni puhelinlasku vai mitä kitiset
täälä tietäjistä????????Ei voi todellakaan valittaa,kohtuulliset puhelinlaskut mutta aivan mahtavat voitot.
KIITOS TIETÄJÄT!!! - PASKAA
JormaStiina kirjoitti:
Ei voi todellakaan valittaa,kohtuulliset puhelinlaskut mutta aivan mahtavat voitot.
KIITOS TIETÄJÄT!!!EI Tietäjilä ole mitään mahtavia voittoja tullu
VITUN IDIOOTTI OOT JÄTTÄNY PUHELINLASKUT YHTEISKUNNALLE"""""""""""" - Tänään siis
JormaStiina kirjoitti:
Ei voi todellakaan valittaa,kohtuulliset puhelinlaskut mutta aivan mahtavat voitot.
KIITOS TIETÄJÄT!!!Ota huomenna seuraavat pillerit
- haukotus
Puhelinlaskustako???? kirjoitti:
Ainakin saa hienot puhelinlaskut joita ei ole
tietäjien voittoprosenteissa huomioitu,
VITUN IDIOOTTI
On se mahtavaa hehkuttaa jollain 1,5 kertoimisilla pelikohde osumilla,puhelinlaskuja
ei kyllä niillä makseta!!!!!!!!!!!!rohkenenpa epäillä tietäjien prosentteja,kaikki voi laskea niin monella tavalla.Olethan arpavoittajakin,jos saat 3,50 euron ässällä 3,50 euroa takaisin....vittu minä en minuuttilinjoille soittele!
- lääketieteilijä
Tänään siis kirjoitti:
Ota huomenna seuraavat pillerit
soita tietäjille ja kysy,jos ne tietäisi mitä hermoromahduspillereitä huomenna kannattaa ottaa...sinisiä vai punaisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887