59 vuoteen,ja nytkin pärjään ihan hyvin ilman raketteja,minulla ei ole liikaa rahaa "syytää ilmaan".Ilman rakettejakin on vuosi vaihtunut joka kerta.Eiköhän nytkin.
Vastaukset 2
- Sama täällä
Olet aivan oikeassa vuosi vaihtuu paljon paremmin kun ei ole mitään tyhjänpäiväistä paukuttelua. En ole minäkään 55 vuoteen ostanut ensimmäistäkään rakettia ja olen pärjännyt elämässäni erittäin hyvin.
Koko raketti vouhotus on sellaisten tyhjänpäiväisten puuhaa.- OIKEIN.
Mä olen elänyt vasta 12 uutta vuotta. ja joka vuosi on ollut raketteja. nytkin niitä on niin ettei kaappiin mahdu.mutta jos te kerran pärjäätte niin hyvin, niin älkää siitä meille muille valittako. älkää te ampuko/ostako niitä jos ne kerran on niin ``saastuttavia´´. toi on kyl ihan perseestä jauhaa sitä, mut onko oikeasti pakko valittaa sitten meille muille? mä ammun raketteja, ja niin tekee moni muukin eikä varmasti aio sitä lopettaa, niinkuin en minäkään. joten antakaa meidän ampua rauhassa. ja pitäkää omat näppinne sitten erossa raketeista. selvä?? -by: joku älykääpiö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831089
- 73912
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57670
- 43595
- 30582
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4566Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136558Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555