Hahahahhaa.... Mullapa on Annan meseossa!
Annan meseossa
14
950
Vastaukset
- tsubbabbaaaa
Ei kannata kehuu...nii on mullaki,kun kuulun annan lähipiiriin.
- jäbä
mutta vain sen töistä saama
- Sandroooo
Moikka! :)
Olen suuri Anna Abreu-fani! :) ja mua on kusetettu mesessä tosi pahasti :(....
eli nää ossat ei oo Annan
[email protected], [email protected], [email protected] ja [email protected]
:( :( :( :(
Niin saisinko Annan oikean ossan.... olen tehnyt paljon laulunsanoja ja olisi paljon kivaa sanottavaa Annalle :)......
Vastaile kun kerkeät!!
Moimoi! - anna faniii
Sandroooo kirjoitti:
Moikka! :)
Olen suuri Anna Abreu-fani! :) ja mua on kusetettu mesessä tosi pahasti :(....
eli nää ossat ei oo Annan
[email protected], [email protected], [email protected] ja [email protected]
:( :( :( :(
Niin saisinko Annan oikean ossan.... olen tehnyt paljon laulunsanoja ja olisi paljon kivaa sanottavaa Annalle :)......
Vastaile kun kerkeät!!
Moimoi!Mä tiedän sen .
mut oon luvannut annalle et en kerro,
ihansama vaik ette usko ,
se on lähettäny mulle sen lapsuus kuvan ja näyttäny webbii !
- Tuntematon
no kertokaapa että oliko anna tänään mesessä, ja että millanen kuva Annalla on siinä mesejutussa?
- meseä
ainakin kolme ja mä tiedän niistä kaksi, myös sen portugalin kielisen.
- tpsonparas
meseä kirjoitti:
ainakin kolme ja mä tiedän niistä kaksi, myös sen portugalin kielisen.
ainakin yksi.hei voisitko antaa ne kolme mulle?pistä sähköpostina ne [email protected] anna niitä etenpäin!.kiitos
- vaihtoo
tpsonparas kirjoitti:
ainakin yksi.hei voisitko antaa ne kolme mulle?pistä sähköpostina ne [email protected] anna niitä etenpäin!.kiitos
mäki voisin vaihtaa yhen?
- tpsonparas
vaihtoo kirjoitti:
mäki voisin vaihtaa yhen?
ei mulla mikään ole.juu uskon sen kyllä.
- utan
Kaikillahan meillä Annan mese-osoite on. Minullakin on viisi SAMAA osoitetta, ja nämä vielä jopa eri kielillä. Kiinasta pidän erityisen paljon sekä venäjästä, kiinasta, venäjästä, kiinasta ja JOPA venäjästä. - Oho taisi tulla kuusi, no ei voi mitään. Niin että kyllä paalua löytyy. :p
- Löytyy
Paalu löytyy jalkojesi välistä roikkumassa.
- kanton
Löytyy kirjoitti:
Paalu löytyy jalkojesi välistä roikkumassa.
Miten sulla voi olla sama osote niin monella kielellä? Ei varmaan oo!
- Anskulin
Mullapa on anskulin skypenumba. Repikää siitä:)
- agenttifoorumi
Ihan oikeesti!
Miten te kaikki oottekin yhtä DINGDOGEJA!!
Kuule jos Annan yhelläkään fanilla ois sen mese, niin kuule ois jo aikoja sitten varmasti poistanu sen, poistihan se ircgallerian kuvatki, ku alko leviämään se salis. Että haistakaa "%¤"&¤%/!!
Ja tosta skypestä, että, sori vaan, mut sä paljastuit, ANNALLA EI OLE SKYPEÄ!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916