ristiriitaisuuksia

rapurallaaa

Tätä palstaa lukiessani olen ihmetellut että sanotaan että rapu olisi muka epäluotettava ja pettäisi kumppaniaan helposti,niin en voi kuin ihmetellä sitä suuresti.Kaikki tietää että ravulla on se suojapanssari ja hän vaatii pitkän aikaa ennenkuin voi luotaa ja avautua,joten miten olisi mahdollista että rapu olisi pettäjä??

rapu on rakkaansa kanssa hyvin seksuaalinen mutta ei ravusta ole pettämään rakastaan millään tasolla.tietysti ravuissakin on poikkeuksia kuten joka asiassa,mutta yleissesti puhuen rapu on hyvin luotettava ja lojaali ja hyvin omistushaluinen mikä ei sekään ole huono jos rakkauden vastaanottaja on samanlainen.

8

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokkipapu

      Ristiriitaisuuksia löytyy enemmän kuin luulisi.
      Rapu pystyy pettämään siinä samassa kuin muutkin. Jos puhutaan kuitenkin elämääkin suuremmasta rakkaudesta, rapu ei petä ja on luotettavimpia persoonia maailmassa! Kun rapu viimein rakastaa, hän rakastaa kunnolla. Toisen kannattaakin olla varma siitä, että rapu todellakin rakastaa palavasti sinua eikä ketään/mitään muuta. Ravun mielenkiinto kestää hetken, ja loppuu kuin seinään, mikäli toinen osapuoli ei pysty täyttämään ravun toiveita eikä ole "se oikea" Ne joita rapu on pettänyt tai kohdellut kaltoin, eivät ole olleet lähelläkään ravun sydäntä, mikä tekee/saattaa tehdä ravusta hyväksikäyttäjän. Tylyä, mutta näin mä näen tämän asian ravun silmistäni.

      • pettymyksiätäynnä

        Miksi ravut alkuinnostuksessaan puhuu ja toimii sitten niin että toinen alkaa luulla olevansa lähellä sydäntä? Se tuntuu niin keleen paskalta kun annetaan ymmärtää jotain mutta sitten yhtäkkiä hävitään kuin valoilmiö.


      • rokkipapu
        pettymyksiätäynnä kirjoitti:

        Miksi ravut alkuinnostuksessaan puhuu ja toimii sitten niin että toinen alkaa luulla olevansa lähellä sydäntä? Se tuntuu niin keleen paskalta kun annetaan ymmärtää jotain mutta sitten yhtäkkiä hävitään kuin valoilmiö.

        Hyvä kysymys, mutta vaikea. Kun rapu antaa kaikkensa, niin se toinenkin antaa, ja silloin parhaiten rapu näkee sen, onko siitä toisesta elämänkumppaniksi. Itserakasta.- Typeryyksissään ravut saattavat tehdä sen vain siksi, että eivät olisi yksin tai että hakevat turvaa hinnalla millä hyvänsä ja vaikkapa vain hetkeksi. Tai sitten, koska ravut ovat jutuissaan niin tunteellisia ja luonteeltaan huolehtivaisia, niin monet ymmärtävät meidät väärin, luulevat olevansa lähempänä kuin ovatkaan. Minun versioini asiasta. Toivottavasti en suututtanut muita rapuja... ;)


      • Rapuksiina
        rokkipapu kirjoitti:

        Hyvä kysymys, mutta vaikea. Kun rapu antaa kaikkensa, niin se toinenkin antaa, ja silloin parhaiten rapu näkee sen, onko siitä toisesta elämänkumppaniksi. Itserakasta.- Typeryyksissään ravut saattavat tehdä sen vain siksi, että eivät olisi yksin tai että hakevat turvaa hinnalla millä hyvänsä ja vaikkapa vain hetkeksi. Tai sitten, koska ravut ovat jutuissaan niin tunteellisia ja luonteeltaan huolehtivaisia, niin monet ymmärtävät meidät väärin, luulevat olevansa lähempänä kuin ovatkaan. Minun versioini asiasta. Toivottavasti en suututtanut muita rapuja... ;)

        Et tokikaan suututtanu tätä rapua :) Päin vastoin, on erittäin kiva kuulla samanlaisia mielipiteitä sulta kuin mitä itsellänikin on. Olen samaa mieltä sun kanssa sitä, että ravut ymmärretään helposti "väärin", jos he tarjoilevat luonteenomaista ystävällisyyttään vastakkaiselle sukupuolelle. Olen lähes kaikille ystävällinen ja kohtelias. Olen lisäksi aika nauravainen ja puhun melko helposti erilaisten ihmisten kanssa.

        Mutta oikeastaan syvä juopa erottaa, ainakin mulla, luonteenomaisen peruspositiivisuuden ja toisen ajattelemisen "siinä mielessä". Musta huomaa sen, että olen kiinnostunut puhekumppanistani, siitä että olen ujo ja epävarmempi hänen seurassaan kuin muiden kanssa :D Monimutkaista, eikö totta :) Jollain sellaisella logiikalla se menee mulla ainakin, että kun on panokset korkeammalla (ihastunut) niin epävarmuuteni ja huoleni toisen tunteista korostuvat. Seuraa siis änkytystä, hiljaisia hetkiä ja tuijottelua kengänkärkiin :D Joskus tuntuu, että elämä olisi kirotun paljon helpompaa ilman tätä ominaisuutta.

        Jotenki mulla on selkeä raja ystävien ja rakkauden kohteen välillä myös. Teen melko selväksi mahdollisille kiinnostuneille, jos en ole heistä kiinnostunut. Joskus on jopa ihhottavaa huomata, jos joku on aluksi ollut aika kaveripohjalla ja vihjaa sitten olevansa kiinnostunut musta muussakin mielessä, koska mä rankkaan tuttavuudet melkein heti jo alussa kavereihin ja mahd. "siinä mielessä kiinnostaviin". Tai parimminkin niin, että tiedän jo heti alussa, jos joku mies kiinnostaa mua "siinä mielessä". Linda Goodman kirjoitti kirjassa "Aurinkomerkit" jotenkin, että rapu tunnistaa romanttisen väreen vaikka miten kaukaa. Se pitää minulla tuskaisen hyvin paikkansa. Siitä se epävarmuus alkaa, kun huomaa olevansa kiinnostunut ko. ihmisestä.


      • rokkipapu
        Rapuksiina kirjoitti:

        Et tokikaan suututtanu tätä rapua :) Päin vastoin, on erittäin kiva kuulla samanlaisia mielipiteitä sulta kuin mitä itsellänikin on. Olen samaa mieltä sun kanssa sitä, että ravut ymmärretään helposti "väärin", jos he tarjoilevat luonteenomaista ystävällisyyttään vastakkaiselle sukupuolelle. Olen lähes kaikille ystävällinen ja kohtelias. Olen lisäksi aika nauravainen ja puhun melko helposti erilaisten ihmisten kanssa.

        Mutta oikeastaan syvä juopa erottaa, ainakin mulla, luonteenomaisen peruspositiivisuuden ja toisen ajattelemisen "siinä mielessä". Musta huomaa sen, että olen kiinnostunut puhekumppanistani, siitä että olen ujo ja epävarmempi hänen seurassaan kuin muiden kanssa :D Monimutkaista, eikö totta :) Jollain sellaisella logiikalla se menee mulla ainakin, että kun on panokset korkeammalla (ihastunut) niin epävarmuuteni ja huoleni toisen tunteista korostuvat. Seuraa siis änkytystä, hiljaisia hetkiä ja tuijottelua kengänkärkiin :D Joskus tuntuu, että elämä olisi kirotun paljon helpompaa ilman tätä ominaisuutta.

        Jotenki mulla on selkeä raja ystävien ja rakkauden kohteen välillä myös. Teen melko selväksi mahdollisille kiinnostuneille, jos en ole heistä kiinnostunut. Joskus on jopa ihhottavaa huomata, jos joku on aluksi ollut aika kaveripohjalla ja vihjaa sitten olevansa kiinnostunut musta muussakin mielessä, koska mä rankkaan tuttavuudet melkein heti jo alussa kavereihin ja mahd. "siinä mielessä kiinnostaviin". Tai parimminkin niin, että tiedän jo heti alussa, jos joku mies kiinnostaa mua "siinä mielessä". Linda Goodman kirjoitti kirjassa "Aurinkomerkit" jotenkin, että rapu tunnistaa romanttisen väreen vaikka miten kaukaa. Se pitää minulla tuskaisen hyvin paikkansa. Siitä se epävarmuus alkaa, kun huomaa olevansa kiinnostunut ko. ihmisestä.

        Tuttu tunne tuo, kengänkärkien tuijottelu, änkyttäminen ja kaikki muut epämiellyttävät tunnetilat mukaan :) Juuri silloin kun pitäisi olla "parhaimmillaan" ihastuksensa nenän edessä niin kaikki meneekin päinvastoin. En tykkäisi huonoa, vaikka siitä ominaisuudesta pitäisi luopua. Tuohon rajan vetämiseen ystävien ja rakkauden kohteen välille, että mäkin sen teen mutta ilmeisesti liian hitaasti sille vastakkaiselle osapuolelle. Kyllähän sitä itsestään tietää, kuka kiinnostaa ja kuka ei, mutta olen todella huono antamaan sitä vaikutelmaa ulospäin. Siinä sitä sitten nyrpistellään nenää ja mutistaan rukkasia toisen kätehen... Voivoivoi :)

        On se niin mukavaa olla rapunainen, monesti ajatellut näiden mielialojen vaihtelustakin, että taitaa muilla merkeillä olla paaljon helpompaa. Kateeksi käy, muuta ei voi sanoa :)


      • se on...
        rokkipapu kirjoitti:

        Tuttu tunne tuo, kengänkärkien tuijottelu, änkyttäminen ja kaikki muut epämiellyttävät tunnetilat mukaan :) Juuri silloin kun pitäisi olla "parhaimmillaan" ihastuksensa nenän edessä niin kaikki meneekin päinvastoin. En tykkäisi huonoa, vaikka siitä ominaisuudesta pitäisi luopua. Tuohon rajan vetämiseen ystävien ja rakkauden kohteen välille, että mäkin sen teen mutta ilmeisesti liian hitaasti sille vastakkaiselle osapuolelle. Kyllähän sitä itsestään tietää, kuka kiinnostaa ja kuka ei, mutta olen todella huono antamaan sitä vaikutelmaa ulospäin. Siinä sitä sitten nyrpistellään nenää ja mutistaan rukkasia toisen kätehen... Voivoivoi :)

        On se niin mukavaa olla rapunainen, monesti ajatellut näiden mielialojen vaihtelustakin, että taitaa muilla merkeillä olla paaljon helpompaa. Kateeksi käy, muuta ei voi sanoa :)

        Rapumies on kiinnostunut minusta. Ollaan samassa työpaikassa. Kun paikalla on muita, hänen käytöksensä on lähes torjuvaa; lukee lehteä, ei katso silmiin, ei tule istumaan viereen, ei puhuttele. Kuulemma kärsii näistä tilanteista, joissa ei voi olla niin kuin haluaisi. Huh, miksei voi olla normaali, siis ihan vaan ystävällinen??


      • rokkipapu
        se on... kirjoitti:

        Rapumies on kiinnostunut minusta. Ollaan samassa työpaikassa. Kun paikalla on muita, hänen käytöksensä on lähes torjuvaa; lukee lehteä, ei katso silmiin, ei tule istumaan viereen, ei puhuttele. Kuulemma kärsii näistä tilanteista, joissa ei voi olla niin kuin haluaisi. Huh, miksei voi olla normaali, siis ihan vaan ystävällinen??

        Aika outoa, sanoisinko. Ravut, niistä kukaan ota selkoa ;P Jos mies pelkää kun on ystävällinen, että muut huomaa sen että hän on kiinnostunut sinusta... ? Luulisi ettei siinä nyt mitään ihmeellistä olisi vaikka olisi normaali. Enemmän se herättää huomiota jos sitä on naama mutrussa, syystä ei mistään?


      • rapumies 27
        rokkipapu kirjoitti:

        Aika outoa, sanoisinko. Ravut, niistä kukaan ota selkoa ;P Jos mies pelkää kun on ystävällinen, että muut huomaa sen että hän on kiinnostunut sinusta... ? Luulisi ettei siinä nyt mitään ihmeellistä olisi vaikka olisi normaali. Enemmän se herättää huomiota jos sitä on naama mutrussa, syystä ei mistään?

        Minä annan kaikkeni peliin alusta asti = olen oma itseni joten vastapuoli tietää minkä kanssa on tekemisissä On vain ajan kysymys kuka sen onnistuu saamaan ja purkaa ravun lukon sinne syvälle sydämeen.
        Humoristisesti kuvailisin sitä se on vähän kun elokuvan traileri maistiaisiksi mitä on luvassa jos löytää oikean avaimen kaappiin jossa tämä elokuva(ravun hellä ja rakastava sydän) on.

        Mitään ei saa ilmaiseksi ja suhde tarvitsee molemmille sopivan kumppanin Kaikki vain eivät sovi toisilleen se on kyl joskus tosi ikävää ku on suhteessa ihanan ihmisen kanssa ja molemmat haluaisivat sen toimivan mutta se vain ei aina onnistu nimim. kokemusta on.
        Kaikki ovat ihania ihmisiä mutta on löydettävä se jonka kans ne palaset loksahtavat paikalleen.
        Kaikki tääläkin haluaisivat toimivan suhteen. Mutta liiaksi pitkitetty toimimaton suhde voi pilata hyvän kuvan siitä toisesta ihmisestä.
        Hyvä esimerkki kaveristani hän oli todella kunnioittamaton exäänsä kohtaan silloin kun seurustelivat olin välillä vihainen häntä kohtaan. mutta nyt tämän uuden kans hän pitää ku kukkaa kämmenellä. en usko silmiäni... JA tämä hänen exänsä on todellakin löytänyt onnensa paistaa kaikille :) he ovat todella hyvät esimerkit kuinka
        heidän elämänsä ovat muuttuneet oikean löydyttyä. Luonne ero tässä mun kaverissa joka oli todella kova ja naista alistava oli valtava.
        ei oo sama mies enää jonka tunsin parempaan on mennyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe