23-vuotias tsekkiläishyökkääjä tulee SaPKoon try-outtia kokeilemaan.
Pelaaja oli ottanut itse yhteyden SaPKoon nähdessään miten hyvä joukkue SaPKon on ja varsinkin kun joukkueella on maailman upein pelipaita.
Kyllähän me tsekkijannulle näyttöpaikka annetaan kun itse haluaa. Toivottavasti osaa, tsekit ovat kyllä yleensä hyvin taitavia kavereita. Latonee loppukaudella tehot 18 18 ja johdattaa SaPKon Mestismestaruuteen.
Petr Sulcik SaPKoon
6
262
Vastaukset
- SM-liigaa..
Peä Suoliks??? juu sopii hyvin porukkaan.Joko Rulleboylla keulii?
- SM-liigaa..
Perä Suoliks??? juu sopii hyvin porukkaan.Joko Rulleboylla keulii?
- jepjep**
Taitaa vielä käsi vähän väpättä joulupukin jäljiltä kun entteri naputtanut useampaan kertaan. :-D Tuliko muuten kvia paketteja tällä(kään) kertaa?
- SM-liigaa...
jepjep** kirjoitti:
Taitaa vielä käsi vähän väpättä joulupukin jäljiltä kun entteri naputtanut useampaan kertaan. :-D Tuliko muuten kvia paketteja tällä(kään) kertaa?
Hoonaatteko te siellä Savonlinnassa pukukopis pelaajien anukset....ja annatte vähän omaakin ryppyreikää maalintekijöille. On tainnu päästä helpolla tällä kaudella heh heh!
- johan se petteri
perjantaina tuolla toisessa ketjussa äänesti sapkoa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000424&posting=22000000028733634 - MMJKLMS
ONKS KOVAKIN MAALINTEKIJÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683