Suomalainen,Ruotsalainen ja Norjalainen istuivat
iltaa nuotiolla erään pohjoisen järven rannalla.
Aikansa siinä turistuaan pärähti itse Piru paikalle ja sanoi miehille että nyt tuli lähtö helvettiin.
Voi Piru etkö voi säästää meitä,sanoivat miehet.
No hyvä on sanoi Piru,annan teille jokaiselle yhden mahdollisuuden.
Jos annatte minulle sellaisen tehtävän mitä en pysty suorittamaan niin säästytte helvetiltä,sanoi piru.
Norjalainen aloitti,hän heitti järveen kiven ja sanoi Pirulle että hae.
Piru hyppäsi järveen ja heitti kiven rannalle ja siitä samasta lähti Norjalainen helvettiin.
Ruotsalainen otti seuraavaksi kourallisen hiekkaa
ja heitti sen järveen ja sanoi Pirulle että hae.
No,Piru hyppäsi järveen ja hetken päästä heitti hiekan rannalle,siitä samasta lähti Ruotsalainen
helvettiin.
Tuli suomalaisen vuoro,hän korkkasi pullon kaljaa
ja otti pullonkorkin ja löi siihen puukolla kymmenen reikää, tunki sitten korkin perseeseen
ja pieraisi.Mies otti korkin perseestä ja antoi Pirulle ja sanoi,nyt näytät mistä reijästä tuli.
Piru osoitti yhtä reikää ja sanoi että tuosta.
Eipä tullutkaan siitä vaan persereijästä sanoi Suomalainen.No eipä siinä auttanut Pirun muuta kuin jäädä ryyppäämään Suomalaisen kanssa järven rannalle.
Pirun kanssa ryyppäämässä
Gnutsen
2
2523
Vastaukset
- Piru itse
on seurannut suomalaista tähän päivään asti. Piste.
- uripesti
Amen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1426965- 604117
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233812Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1383760Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253085Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413015Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla382978Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422590- 482503
- 492374