siskoni ja ystäväni ovat jo ilmaisseet halukkutensa kummiksi tulevalle lapselleni. En haluaisi välttämättä siis ketään mieheni puolelta kummiksi. Onko tämä mielestänne ok, vai olisiko tasapuolisuuden takia kummankin sisaruksia tai ystäviä otettava kummeiksi? mies ei sano asiaan mielipidettään juuri. tämä on ensimmäinen lapsemme.
ketä kummeiksi?
3
821
Vastaukset
- pohtimista
Mielestäni se on vanhempien asia miettiä ja päättää ilman mitään täytyy olla-kaavaa. Ei mikään pakko ole
olla suvusta/molempien omista ystävistä. Siihen katsomatta miettikää ne sopivat henkilöt. - Ei paljoa kummeja
En ole koskaan tajunnut, miksi ihmiset pyytävät enemmän kuin yhden pariskunnan kummiksi. Ehkä kummius merkitsee heille sitten jotain muuta kuin minulle?
Itselläni on ollut yhdet kummit, ja niin tulee olemaan masussa kasvavalla lapsellammekin. Sama näkemys on miehelläni. Molempien suvun puolelta ei siis todellakaan edes voida ottaa.
Me pyysimme kummiksi veljeäni ja hänen vaimoaan.
Ihmettelen kuitenkin sitä, miksi kuulostat siltä, kuin periaatteen vuoksi et halua ketään miehesi puolelta? Onko sinulla jotain ihmisiä vastaan, vai mistä on kyse?
No, kunhan teette sellaisen päätöksen, minkä te molemmat vanhemmat hyväksytte. Muulla ei ole väliä.- vaan
voi olla hyvä valita kummiksi joku muukin kuin vain joku pariskunta, sillä se kummipariskuntahan voi vaikka erota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069