Raketit "saastuttavat"

höpöhöppaskaasajööpö

Miten raketit muka saastuttavat jos nyt rojua ei oteta huomioon? Ihme höpinää, kyllä kerran vuodessa voi juhlia.

6

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipide!

Saatanan idiootti molopää, tunge ne raketit hanuriisi ja sytytä siellä.

• aserne

Siitä vasta kuluja oliskin ja Paskaa joka puolla kuka sen siivo oletko vapa ehtoinen. Kannatas vähän ajatella kaveriskin nauraa.

• saastuttavat

Jos asiaa katsotaan maailmanlaajuisesti uudenvuodenyön aikana ilmaan ammuttava saastemäärä on valtava. Ruutikaasujen ja savun sisältämän satojen kemiallisten yhdisteiden lisäksi Ilmaan lentää suuria määriä raskasmetalleja kuten lyijyä, kuparia, kromia, arseenia ja kadmiumia joiden avulla levitetään synteettisiä värejä. Jokainen ilmassa kipinöivä säkene on saaste. Isot hiukkaset leijuvat alas, pienet mikrohiukkaset nousevat ilmakehään ja voivat lentää siellä kauankin.

Ympäristöministeriö on esittänyt arvion, että esimerkiksi lyijyä levitetään Suomessa uudenvuoden yön aikana enemmän kuin lentoliikenteen päästöt tekevät koko vuonna.

Mieti tätä kun niitä rakettejas paukuttelet.

• ..........

Fakta on että raketeista tuleva saastemäärä on häviävän pieni verrattuna maailman muihin saasteisiin.

Eli en todellakaan mieti, vaan ammun entistä enemmän, niin että nipottajia ja viherpiiperöitä nakertaa.

• Matkustelia

Sillä ne todellakin saastuttavat paljon,,sillä saisi kompensoitua lentoliikenteen päästöt.Tai ainakin nostettaisiin rakettien hintaa vastaavalla määrällä.Sillä lentäminen ulkomaille lomille on antoisampaa ja avartavampaa kuin kotipihalla paukutelu,,Mutta ehkä joku saa siitä koko vuoden ilon irti mistä kertoa lapsille ja lastenlapsille?.

• Matkustelia3

Sillä ne todellakin saastuttavat paljon,,sillä saisi kompensoitua lentoliikenteen päästöt.Tai ainakin nostettaisiin rakettien hintaa vastaavalla määrällä.Sillä lentäminen ulkomaille lomille on antoisampaa ja avartavampaa kuin kotipihalla paukutelu,,Mutta ehkä joku saa siitä koko vuoden ilon irti mistä kertoa lapsille ja lastenlapsille?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe