Elikkäs pähkäilen tässä, että kumman pyörän hankin, kertokaahan näistä pyöristä jotain mitä tiedätte tai omista kokemuksista?
speedmaster vai
7
2567
Vastaukset
- vaan
Miksi tuollaista kyselet. Makuasiahan tuo on. Koeaja itse niin tiedät. Mulla oli uusi america ja olin aika tyytyväinen. Pyörä oli komia kuin mikä. Ainoa ongelma oli vaihde, joka ei meinannut kytkeytyä vapaalta aina ykköselle. Ei saatu edes takuukorjauksessa kuntoon. Ja käyntiäänet ovat aika heikot, mutta off road putkilla saa ääntä maailmaan.
- ja se
hinta on americassa n. tonnin halvempi. Sama mylly. Teho ja vääntö menee ristiin.
- ratkaisee
eri stongahan ja satula noissa on, eri välitys (08:sta en tiedä) Speedmasterissa kiekkamittari ja tuplajarrulevyt edessä. Vanteet, siinäpä ne taisi ollakin.
- kesäapinaa..,
ite päädyin masteriin omasta mielestä tyylikkäämmän ulkonäön perusteella, mut sehän on ihan makuasia. Pyörät melkolailla samanlaisia ja komeita molemmat
- americakin
komia on varsinkin ilman takapenkkiä!
http://www.carsoup.com/used/detail.asp?Year=2003&UsedVehicleID=2424300&MarketID=1&VehicleTypeID=3&MakeID=75&ModelID=0&Debug=1&RedirType=InBound
- PRATKAJOSA
JOS ITTE AJAIS PÄRRÄÄ NIIN TRIUMPH SPEEDSTERIA
- DrSeuss
itse vetelin 27000 speedmasterilla vaimon kanssa pitkin eurooppaa (satula siis vaihdettiin touring-versioon: orkkisella ei istu kukaan kyydissä). Kaikinpuolin olin tyytyväinen, helppo pitää matkavauhtina 140 ja taipuu alpeilla ja välimeren vuoristoteillä nopeammin kuin yksikään muu customi. Että osta speedmaster.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741195EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636