Taas astuu vuodenvaihde kehiin ongelmineen kaikkineen. Alaikäiset heittelee paukkujansa , kaikki kahjot on liikekannalla eikä kohde ole aina se siintävä taivaanranta vaan melko usein ihmisjoukko ja tarkoituksena toisten pelästyttäminen ja jopa vahingoittaminen, vai mitä sanotte kun joka vuosi on kymmeniä silmätapauksia hoidettavana terveysasemilla, on kait niitä joitakin sokeutunutkin.
Kaverini sai silmäkulmaansa jonkin paukun eilen päivällä kun käveli sillan alikulkevaa tietä, ei vahingoittunut mitenkään mutta pahemminkin olisi voinut käydä.
Vanhat ihmiset ei paljon räiskimisestä perusta kun ovat sodassa tarpeeksi sitä joutuneet kuuntelemaan.
Yksilöt ovat niin pölvästejä että eivät ymmärrä paukkujen tuhovoimaa yhteiskunnan onkin pakko puuttua asiaan, ei vahinkojen hoito mitään ilmaista ole, eikä vahingot rajoitu ainoastaan ihmisiin vaan ympäristö rakennuksineen kärsii.
Olisi aivan oikeutettua perustaa muutamia rakettien ja pommien räjäytys alueita missä voisi valvotusti räiskiä ja siellä voisi olla huipentumana jokin yhteiskunnan rakettikavalkaadi niinkuin senaatintorilla.
Pauketta ja rätinää
only me
1
398
Vastaukset
- Advocat
Vai vain kymmeniä silmätapauksia?
Ovatkohan ne sitten kaikki keskittyneet tänne, kun hoitohenkilökunnan mukaan täällä viime vuonna hoidettiin seitsemäntoista eritasoista silmävammaa ilotulitteiden takia, ja tässä kunnassa on sentään vaan 8000 asukasta.
Eiköhän se todellinen luku ole lähempänä tuhatta silmävammaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233