mistä tietää rakastaako kaksonen enään..

toista..?

niin eli mistä tietää rakastaako kaksonen enään..

11

5702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muahhhh...

      hahahhhaaaaaaa....
      herää unestasi jo...

    • Vesimiesnainen ...........

      viestittää paljon kännykällään ja haluaa chattailla. Asutaan todella etäällä toisistamme.
      Kyselee / utelee suorastaan elämästäni ja menoistani. Kutsuu omakseen, haluaa omia ja aivan kuin yrittäisi aivopestä ajattelemaan samoin kuin hän, ettei ketään muuta kuin vain "me kaksi".
      Ja mikäli sanomiseni ei miellytä häntä, niin kertoo itse mitä minun täytyy seuraavan kerran sanoa hänelle, että kaikki on taas hyvin. Tälläistä minulla, miten lie muilla.

      • MIESTÄ!

        Ei kuulosta hyvältä, joten VARO TUOTA MIESTÄ!!!!!


      • G-mini

        Kuulostaa pahalta.

        Olen itse kaksonen. Ihastuin vesimieheen, joka nyt lähti toiselle puolelle Suomea moneksi vuodeksi, juuri kun asiat alkoi sujua.

        Ite olen osoittanut rakkauttani, kiintymystäni enemmänkin teoin (mikä on muutenki yleistä miehille puhumisen sijaan) ja jos ei niistä teoista mitään tajunnu ni valitettavaa.. Olen rakastanut vain kerran.. Ihastumisiakaan ei ole monia.. En sorru kumpaankaan kovin helposti. Niin ihan vian senkin takia vähätki, pienetki jutut tarkoittavat paljon.


      • skorppari...

        Hmm... minulla oli aivan samanlainen suhde kaksoseen... Asuttiin kaukana toisistamme. Lopetin sen uutena vuotena kun alkoi mennä liian omituiseksi koko touhu. Kiitokseksi siitä olen saanut ihan sairaita viestejä ja törkeitä syytöksiä. Mieti tarkkaan mitä haluat elämältäsi... Liekö sama mies? ;o)


      • oltii yhes mut erottii

        Minuu satutti nuo sanat. Miu exä oli just tuollainen. Oletti että olen hänen, vaikka meillä ei menny suhteessa kovin hyvin. Hänellä oli paljon puhelinettityttöjä, joiden kanssa hän chattaili, lauleskeli puhelimeen ja liversi. Kaikki oli hyvin, jos olit samaa mieltä hänen kanssaan. Minulle hän teki suhteen alussa noin ja kun muutin hänen luokseen meni aluksi hyvin. Hän kyllästyi pian minuun.Heti jos et ole yhtä mieltä hänen kanssaan, tuli luuri korvaan tai hän lopetti puhelun.lapsellinen, itsekeskeinen narsisti itä-rajalta.


      • Vesimiesnainen .......

        No sanoin välit poikki valehtelemalla, että minulla on toinen. Käski sanoa sille miehelle, että minulla on jo mies eli hän.
        Kun selitin, etten sitä tee, niin suuttui. En kuullut hänestä pariin päivään kunnes kirjoitti, että miksi kerron toisesta miehestä, että haluanko stressata häntä.
        Sanoi, että minun täytyy joka päivä sanoa itselleni, että rakastan häntä ja sitten on kaikki hyvin. Ja nyt on sitten "treffit" jälleen. En tiedä mitä nyt sitten eteenpäin. Ongelmani on siinä, etten tahdo loukata ja siksi en voi suoraan sanoa, että häipyy.


    • -Kaksoseen langennut myös-

      ..jos pitää sinuun yhteyttä. Kaikki kiukku ja tunnekuohut kuuluvat tunteisiin ja välittämiseen. Sitten kun yhteys katkeaa totaalisesti eikä yhteyden pitoa ole, on suhde ohi. Joudut lannistumaan usein kaksosen edessä.. tulee..menee.. ja taas tulee ja menee..Voimia ja jaksamista sinulle. Kaksoset on vaan niin ihania ja vaikeasti hallittavia, mutta ehkä juuri se " haasteellisuus " tekeekin heistä niin ihania..

      • kaksonentyttöpieniailahteleva

        Kaksonen kyllä osaa rakastaa,
        rakkaus ei vaan ilmene ehkä
        samalla tavalla kuin muilla merkeillä.
        Koska kaksosella on aina
        miljoona tunnetta päällä yhtä aikaa
        ja kaikki eivät muistu joka sekuntti mieleen.

        Itse olen parisuhteessa ollut nyt yli kaksi vuotta ja odotamme kaksoslasta syntyväksi.
        ja vaikka rakastan miestäni yli kaiken,
        mutta siltikin tunnen olevani
        aina yksinäinen kulkija.
        Kaksonen on ns. erakko keskipisteessä.

        Älä huoli, uskon että kaksosesi rakastaa sinua
        hänellä vain on veressä elohopeaa..


    • härkä n

      ..pitää yhteyttä tiiviistii jollemme nää joka päivä (45 km välissä), osoittaa elkeillään ja puheillaan välittävänsä. Ostaa pieniä yllätyksiä, ja seuraavaksi vuorossa on hänen uuden asuntonsa avain.

    • Antichoq

      Musta ei oo vielä ainakaan kukaan huomannu että oon ihastunu, vaikka aika usein olen. Eli on todella vaikea ymmärtää milloin olemme ihastuneita. Rakastun
      nopeasti jos se henkilö on rakastunut minuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe