Sain viestini vastauksen sheriffiltä.En oikein tajunnut sitä.. Sitä ei saa kopioida eikä siitä saa kertoa,luultavasti teenkin virheen nyt.Kuitenkin haluaisin pyytää sinua,sheriffi hyvä,kertomaan saman kuin kerroit minulle kertomaan muillekin..Se auttaisi meitä etsimään oikeat aiheet.
Ei Islami saa liian arka aihe kuitenkaan olla,jos asia on tarpeeksi vahva se kestää kovankin kritiikin ;-) Hyvää uutta vuotta!!
Shefiffin vastaus tuli!!
24
1855
Vastaukset
- Kössönöm
että ei saa kertoa!!! Syytä en ymmärrä. Hänellähän on sähköpostiosoite, niin jos se (ilmeisesti) on sitä varten olemassa, että siihen saa kirjoittaa, niin miksi ei sitten saa täällä kertoa, että kysymykseen on vastattu?
Se vaan on niin että sähköpostiviestit on yksityistietoa ja julkaiseminen on lainvastaista.
Jo se että vihjailee asiasta aloittajan tapaan voi ylittää syytekynnyksen.
Sama laki koskee islam-uskoisia, kristittyjä kuin meitä ateistejakin.
- Älä luota arabiin
Sheriffi mainostaa kuvalla profiilissaan omaa kultaansa. Ei ole pitkä aika kun tuttuni, nuorehko tyttönen oli tämän kullan kainalossa Egyptin matkallaan. Että tällainen kulta sheriffillä on.
- Garibp
oli varmaan kuitenkin lomalla Kanadasssa, koska kuvan hemmo (mun ukko) on ollut jo toista vuotta yhtamittaa Kanadassa. Ei se mitään, kukapa niistä toisten matkakohteista niin tarkkaa lukua pitää...
- Sellaisia ovat
Sheriffi mainostaa kuvalla profiilissaan omaa kultaansa. Ei ole pitkä aika kun tuttuni, nuorehko tyttönen oli tämän kullan kainalossa Egyptin matkallaan. Että tällainen kulta sheriffillä on.
- Garibp
keskustella moderoinnista, ylläpidon tai minun. Toisekseen, tälläiset ketjut saavat monelta sapen kiuhumaan ja asiattomuuksia senkin edestä. Vastuksen minulta saa, jos askarruttaa, mutta henkilökohtaisena viestinä.
Ja edelleen, kritiikki on pystyttävä esittämään palstan sääntöjen ja lain puitteissa.- Dhimmi
Tällaisia ketjuja ei olisi, jos palstan ylläpitäjät ja sinä seriffinä ette toimisi itse palstan sääntöjen tai Suomen lain vastaisesti poistamalla viestejä ja kokonaisia viestiketjuja, joissa kritiikki on esitetty täysin palstan sääntöjen ja lain puitteissa. Tehtäväsi on vaikea, ymmärrän sen.
Monella muulla palstalla tämä kuitenkin onnistuu, ja sen soisi onnistuvan täälläkin. (mormoni-palsta hyvänä esimerkkinä)
Ja kuten olen aiemmin sanonut, mielivaltainen sensuroiminen on lopputuloksiltaan paljon tuhoisampaa eri uskontojen ja maailmankatsomusten kannattajien välien suhteen kuin asiallisen keskustelun ja kritiikin salliminen.
P.S. Lähetätkö kuvasi jos lähetän sulle omani? ;) - Garibp
Dhimmi kirjoitti:
Tällaisia ketjuja ei olisi, jos palstan ylläpitäjät ja sinä seriffinä ette toimisi itse palstan sääntöjen tai Suomen lain vastaisesti poistamalla viestejä ja kokonaisia viestiketjuja, joissa kritiikki on esitetty täysin palstan sääntöjen ja lain puitteissa. Tehtäväsi on vaikea, ymmärrän sen.
Monella muulla palstalla tämä kuitenkin onnistuu, ja sen soisi onnistuvan täälläkin. (mormoni-palsta hyvänä esimerkkinä)
Ja kuten olen aiemmin sanonut, mielivaltainen sensuroiminen on lopputuloksiltaan paljon tuhoisampaa eri uskontojen ja maailmankatsomusten kannattajien välien suhteen kuin asiallisen keskustelun ja kritiikin salliminen.
P.S. Lähetätkö kuvasi jos lähetän sulle omani? ;)ja jos ja kun parempi seriffi tai toimintatapa on tarjolla, sitä varmasti käytetään. Ei minulla ole mitään suojatyöpaikkaa. Jos Eniro ei toimintatavastani pitäisi, varmasti siitä palautetta saisin. Siis, toimin heidän valtuuttamanaan. Eniro omistaa tämän portaalin ja päättää siitä mitä julkaistaan ja mitä ei.
Periaatteena tuo kuvan vaihtaminen ei kuulosta huonolta, mutta jääköön nyt kuitenkin. Toki, en voi väittää etteikö olisi kiva tietää minkä näköisten ihmisten kanssa keskustelee. Olisi hienoa, jos pääsisi joskus ihan kasvotusten puhumaan näitten ihmisten kanssa, näistä asioista.
Ja vielä, tämä palsta on omalla tavallaan ainutlaatuinen. Islam on vielä asia mikä on maailmalla jokapäiväinen, mutta suurimmalle osalle suomalaisista kuitenkin pelkkää uutisointia jostain kaukaa. Harvalla kuitenkaan on montaakaan omakohtaista kokemusta, ja se on omiaan kärjistämään asioita suuntaa ja toiseen. Välttämättä suomalainen käännynnäinen nainen ei ole se tyypillisin muslimi, jos mietitään niitä loppuja toista miljardia.
=) Hymyjä uudelle vuodelle!!!
Garibp - Dhimmi
Garibp kirjoitti:
ja jos ja kun parempi seriffi tai toimintatapa on tarjolla, sitä varmasti käytetään. Ei minulla ole mitään suojatyöpaikkaa. Jos Eniro ei toimintatavastani pitäisi, varmasti siitä palautetta saisin. Siis, toimin heidän valtuuttamanaan. Eniro omistaa tämän portaalin ja päättää siitä mitä julkaistaan ja mitä ei.
Periaatteena tuo kuvan vaihtaminen ei kuulosta huonolta, mutta jääköön nyt kuitenkin. Toki, en voi väittää etteikö olisi kiva tietää minkä näköisten ihmisten kanssa keskustelee. Olisi hienoa, jos pääsisi joskus ihan kasvotusten puhumaan näitten ihmisten kanssa, näistä asioista.
Ja vielä, tämä palsta on omalla tavallaan ainutlaatuinen. Islam on vielä asia mikä on maailmalla jokapäiväinen, mutta suurimmalle osalle suomalaisista kuitenkin pelkkää uutisointia jostain kaukaa. Harvalla kuitenkaan on montaakaan omakohtaista kokemusta, ja se on omiaan kärjistämään asioita suuntaa ja toiseen. Välttämättä suomalainen käännynnäinen nainen ei ole se tyypillisin muslimi, jos mietitään niitä loppuja toista miljardia.
=) Hymyjä uudelle vuodelle!!!
Garibp...samalla tavalla kuin kaikkialla maailmassa kaikki erikieliset ja eri portaalien palstat ovat "ainutlaatuisia". Nähdäkseni se ei ole mikään syy yrittää tehdä tästä palstasta "vähemmän ainutlaatuista" turhalla sensuurilla. Eiköhän vaan voitaisi antaa palstan heijasta sitä suomalaista todellisuutta - kuten muutkin palstat tekevät - niin kauan kun viestit eivät riko palstan sääntöjä tai Suomen lakia. Ymmärtääkseni palstan tarkoituksena ei kuitenkaan pitäisi olla "sensuroimalla valistaminen/indoktrinoiminen". (Mikä pissii omaan nilkkaansa, kuten aiemmin totesin).
Ja niin, en minä oikeasti olisi pelotellut sinua/koetellut estetiikan tajusi rajoja kuvallani - kunhan vaan uhkailin ;) - Garibp
Dhimmi kirjoitti:
...samalla tavalla kuin kaikkialla maailmassa kaikki erikieliset ja eri portaalien palstat ovat "ainutlaatuisia". Nähdäkseni se ei ole mikään syy yrittää tehdä tästä palstasta "vähemmän ainutlaatuista" turhalla sensuurilla. Eiköhän vaan voitaisi antaa palstan heijasta sitä suomalaista todellisuutta - kuten muutkin palstat tekevät - niin kauan kun viestit eivät riko palstan sääntöjä tai Suomen lakia. Ymmärtääkseni palstan tarkoituksena ei kuitenkaan pitäisi olla "sensuroimalla valistaminen/indoktrinoiminen". (Mikä pissii omaan nilkkaansa, kuten aiemmin totesin).
Ja niin, en minä oikeasti olisi pelotellut sinua/koetellut estetiikan tajusi rajoja kuvallani - kunhan vaan uhkailin ;)että millähän luulette mun Eniroa kiristävän tai niille sääntöjä latelevan? Ette voi ihan aikuisten oikeasti kuvitella minun pitävän mahtavaa Eniroa kuristusotteessa. Kaikki allekirjoittaneen toiminta on Eniron hyväksymää, olettamaa ja VAATIMAA.
Todellisuudessa mun omalla mielipiteellä palstan linjaan ei ole mitään merkitystä. Jos minä jätän kaivatut törkyaloitukset, niin muutaman päivän viiveellä kun ylläpito käy läpi asiattomat viesti-ilmoitukset niin kato käy. Ja sittenhän se poru kova on, kun joku aloitus on minun ja/tai ylläpidon kiireen takia lojunut päivän ja poistetaan.
Ja edelleen, aina voi laittaa sitä palautetta sinne ylläpitoon, jos tyytymättömyys on valtaisaa niin pakkohan niiden on jotain tehdä. Hassuinta kun vaan on, että tuntuvat meilien perusteella olevan kovinkin tyytyväisiä minuun...
http://www.suomi24.fi/palaute/
Tervesin Garibp - olevasi...
Garibp kirjoitti:
että millähän luulette mun Eniroa kiristävän tai niille sääntöjä latelevan? Ette voi ihan aikuisten oikeasti kuvitella minun pitävän mahtavaa Eniroa kuristusotteessa. Kaikki allekirjoittaneen toiminta on Eniron hyväksymää, olettamaa ja VAATIMAA.
Todellisuudessa mun omalla mielipiteellä palstan linjaan ei ole mitään merkitystä. Jos minä jätän kaivatut törkyaloitukset, niin muutaman päivän viiveellä kun ylläpito käy läpi asiattomat viesti-ilmoitukset niin kato käy. Ja sittenhän se poru kova on, kun joku aloitus on minun ja/tai ylläpidon kiireen takia lojunut päivän ja poistetaan.
Ja edelleen, aina voi laittaa sitä palautetta sinne ylläpitoon, jos tyytymättömyys on valtaisaa niin pakkohan niiden on jotain tehdä. Hassuinta kun vaan on, että tuntuvat meilien perusteella olevan kovinkin tyytyväisiä minuun...
Tervesin Garibptarpeellinen, vaikka kaikki palstan kirjoittajat haluavat sinut pois täältä? Mitä hyötyä sinusta on? Olet vain keskustelua estävä häirikkö, josta kukaan ei pidä. Saatko siitä jonkinlaista outoa tyydytystä?
Poistamalla vastaamatta itseesi kohdistuvan kritiikin aiheutat vain lisää tyytymättömyyttä ja ajat itsesi aina vain syvempään umpikujaan.
Äläkä kuvittele, että joku Eniro välittäisi sinun tai kenenkään muunkaan kirjoittajan toiminnasta mitään. Tämän sivuston toimivuus on sille yritykselle toisarvoista. Ylläpidon kaverit välittävät vain siitä, että joku hölmö vapaaehtoinen tekee heidän työnsä heidän puolestaan. Mitä vähemmän jää heille, sen parempi. - Dhimmi
Garibp kirjoitti:
että millähän luulette mun Eniroa kiristävän tai niille sääntöjä latelevan? Ette voi ihan aikuisten oikeasti kuvitella minun pitävän mahtavaa Eniroa kuristusotteessa. Kaikki allekirjoittaneen toiminta on Eniron hyväksymää, olettamaa ja VAATIMAA.
Tervesin GaribpNimim. "Eihän" tuossa jo summasi joitain minunkin jakamiani ajatuksia.
Vastaan nyt kuitenkin vielä omasta puolestani, kysymyksesihän oli vastaus minun itseni alun perin lähettämään viestiin.
Minulle itselleni sheriffin ja ylläpidon työnjako on ainakin tähän asti ollut asia, jota en ole täysin käsittänyt. Siitä on saattanut mahdollisesti syntyä jotain mahdollisia harhakuvitelmia. Jos näin on, olen pahoillani. (En esim. tiedä, kuinka paljon mitä poistoja ylläpito on tehnyt, ja mitä sinä.)
Anyway, ihmettelen sitä, että vastauksessasi puhut jälleen "törkyaloituksista". Minä puhuin asiallisista aloituksista, jotka eivät riko palstan sääntöjä, ja siitä, että niitä poistetaan. Samalla taas kaiken maailman off-topic aloituksia ja ihmisten leimaamisia natseiksi tunnutaan suvaitsevan hyvinkin pitkälle.
Jos Eniro tosiaan vaatii sinua poistamaan omien sääntöjensä sallimia viestejä, olen puolestasi pahoillani.
Onko Eniron/sinun tehtävänäsi toimia jonkin sortin "kansankynttilöinä" palstalla - tahoina, jotka sensuroimalla sääntöjen ja lain mukaisia viestejä ja viestiketjuja, ja jotka kuitenkin ovat "poliittisesti epäkorrekteja" (nimim. "Eihän ilmaisi asian yhden puolen hyvin viestissään), ja siten yrittää pyrkiä mielipiteenmuokkaukseen? - Garibp
Dhimmi kirjoitti:
Nimim. "Eihän" tuossa jo summasi joitain minunkin jakamiani ajatuksia.
Vastaan nyt kuitenkin vielä omasta puolestani, kysymyksesihän oli vastaus minun itseni alun perin lähettämään viestiin.
Minulle itselleni sheriffin ja ylläpidon työnjako on ainakin tähän asti ollut asia, jota en ole täysin käsittänyt. Siitä on saattanut mahdollisesti syntyä jotain mahdollisia harhakuvitelmia. Jos näin on, olen pahoillani. (En esim. tiedä, kuinka paljon mitä poistoja ylläpito on tehnyt, ja mitä sinä.)
Anyway, ihmettelen sitä, että vastauksessasi puhut jälleen "törkyaloituksista". Minä puhuin asiallisista aloituksista, jotka eivät riko palstan sääntöjä, ja siitä, että niitä poistetaan. Samalla taas kaiken maailman off-topic aloituksia ja ihmisten leimaamisia natseiksi tunnutaan suvaitsevan hyvinkin pitkälle.
Jos Eniro tosiaan vaatii sinua poistamaan omien sääntöjensä sallimia viestejä, olen puolestasi pahoillani.
Onko Eniron/sinun tehtävänäsi toimia jonkin sortin "kansankynttilöinä" palstalla - tahoina, jotka sensuroimalla sääntöjen ja lain mukaisia viestejä ja viestiketjuja, ja jotka kuitenkin ovat "poliittisesti epäkorrekteja" (nimim. "Eihän ilmaisi asian yhden puolen hyvin viestissään), ja siten yrittää pyrkiä mielipiteenmuokkaukseen?mutta jatkan vielä. Osa Eihän?-nikille vastauksista on myös kirjoiltu sinua ajatellen.
Loppupeleissä mitä ylläpito poistaa on minulle pimeyden peitossa, en siis saa niitä mistään selville.
Ja paljolti poistelen linkattujen viestien meressä, koko palstaa aloituksineen ja vastauksineen on liian aikaa vievää puuhaa selpiä joka päivä. Ja valikoiva lukeminen kannattaa aina. Jos tietty nikki saa sapen kiuhumaan tyhmyyksillään, niin kannattaa hypätä yli. Olen sen hyväksi havainnut palstoilla joilla käyn vain lukemamassa ja osallistumassa keskusteluihin anonyymina. Myönnnän, en käytä tätä nikkiä kuin näillä kahdella palstalla missä olen sefuna. Monille on vaikea keskustella kanssani, kun galleriasta käy toteamassa elämänvalintani.
Tässähän tätä taas, iloa päivään! - Dhimmi
Garibp kirjoitti:
mutta jatkan vielä. Osa Eihän?-nikille vastauksista on myös kirjoiltu sinua ajatellen.
Loppupeleissä mitä ylläpito poistaa on minulle pimeyden peitossa, en siis saa niitä mistään selville.
Ja paljolti poistelen linkattujen viestien meressä, koko palstaa aloituksineen ja vastauksineen on liian aikaa vievää puuhaa selpiä joka päivä. Ja valikoiva lukeminen kannattaa aina. Jos tietty nikki saa sapen kiuhumaan tyhmyyksillään, niin kannattaa hypätä yli. Olen sen hyväksi havainnut palstoilla joilla käyn vain lukemamassa ja osallistumassa keskusteluihin anonyymina. Myönnnän, en käytä tätä nikkiä kuin näillä kahdella palstalla missä olen sefuna. Monille on vaikea keskustella kanssani, kun galleriasta käy toteamassa elämänvalintani.
Tässähän tätä taas, iloa päivään!Kiitos laskeutumisesta tänne palstalle ja vastauksistasi. Vaikka tehtäväsi ei ole helppo, kehtaan kuitenkin vielä toivoa sinua skarppaamaan pikkaisen, ettei niitä asiallisia viestejä ja ketjuja häviäisi tulevaisuudessa niin usein. Omasta puolestani yritän vähän rajoittaa ilmaisua, joka kyllä joskus sapen kiehuessa yltyy asiattomaksi.
Erikseen vielä haluan yhtyen nimimerkkiin "Eihän" kysyä/kiinnittää huomiota asiaan, että yksi häirikkö saa jatkuvasti nimitellä toisia uusnatseiksi, fasisteiksi ja väkivaltaan yllyttäjiksi, ja kirjoitella ylipäätään palstan aiheeseen liittymättömistä asioista.
Ylläpidolle en ole henk. koht. koskaan valittanut, mutta sille kyllä on nähdäkseni tultava loppu.
Omasta puolestani "elämänvalintasi" ei vaikuta kirjoitteluuni tippaakaan. Eikä asenteeseeni sinuun. Toivottavasti et puolestasi anna sen vaikuttaa moderointi-linjaasi.
Iloa sinullekin loppupäivään ja kerta kiellon päälle vielä huomiseksikin ;) - oOoOo
olevasi... kirjoitti:
tarpeellinen, vaikka kaikki palstan kirjoittajat haluavat sinut pois täältä? Mitä hyötyä sinusta on? Olet vain keskustelua estävä häirikkö, josta kukaan ei pidä. Saatko siitä jonkinlaista outoa tyydytystä?
Poistamalla vastaamatta itseesi kohdistuvan kritiikin aiheutat vain lisää tyytymättömyyttä ja ajat itsesi aina vain syvempään umpikujaan.
Äläkä kuvittele, että joku Eniro välittäisi sinun tai kenenkään muunkaan kirjoittajan toiminnasta mitään. Tämän sivuston toimivuus on sille yritykselle toisarvoista. Ylläpidon kaverit välittävät vain siitä, että joku hölmö vapaaehtoinen tekee heidän työnsä heidän puolestaan. Mitä vähemmän jää heille, sen parempi.Sheriffin motiivia minäkin ihmettelen. Miksi hän vapaaehtoisesti käyttää aikaansa tekstien poisteluun jonkin ison yrityksen sivuilta saaden samalla keskustelua yrittävien vihat päälleen? Miten se häntä hyödyttää?
Voisiko sheriffi vastata? - Garibp
Dhimmi kirjoitti:
Kiitos laskeutumisesta tänne palstalle ja vastauksistasi. Vaikka tehtäväsi ei ole helppo, kehtaan kuitenkin vielä toivoa sinua skarppaamaan pikkaisen, ettei niitä asiallisia viestejä ja ketjuja häviäisi tulevaisuudessa niin usein. Omasta puolestani yritän vähän rajoittaa ilmaisua, joka kyllä joskus sapen kiehuessa yltyy asiattomaksi.
Erikseen vielä haluan yhtyen nimimerkkiin "Eihän" kysyä/kiinnittää huomiota asiaan, että yksi häirikkö saa jatkuvasti nimitellä toisia uusnatseiksi, fasisteiksi ja väkivaltaan yllyttäjiksi, ja kirjoitella ylipäätään palstan aiheeseen liittymättömistä asioista.
Ylläpidolle en ole henk. koht. koskaan valittanut, mutta sille kyllä on nähdäkseni tultava loppu.
Omasta puolestani "elämänvalintasi" ei vaikuta kirjoitteluuni tippaakaan. Eikä asenteeseeni sinuun. Toivottavasti et puolestasi anna sen vaikuttaa moderointi-linjaasi.
Iloa sinullekin loppupäivään ja kerta kiellon päälle vielä huomiseksikin ;)kiittele. Paljon enemmänkin olis kiva keskustella palstan aiheista, nikki kun vaan nykyään kerää peräänsä vaikka mitä. Viikon kikattelun aihe oli ukkokullan kanssa tuo yllä oleva "vasikointi" mieheni huikentelevaisuudesta. Hyvä yritys sinänsä, hyvä provoilu vaan tarvii vähän tausta tutkimusta;)
Kiitos kannustuksesta ja lupaan olla jatkossa tarkempi, kehitys elämässä on elinehto, joku viisas joskus sanonut.
Palataan taas astialle... - Eihän?
Garibp kirjoitti:
kiittele. Paljon enemmänkin olis kiva keskustella palstan aiheista, nikki kun vaan nykyään kerää peräänsä vaikka mitä. Viikon kikattelun aihe oli ukkokullan kanssa tuo yllä oleva "vasikointi" mieheni huikentelevaisuudesta. Hyvä yritys sinänsä, hyvä provoilu vaan tarvii vähän tausta tutkimusta;)
Kiitos kannustuksesta ja lupaan olla jatkossa tarkempi, kehitys elämässä on elinehto, joku viisas joskus sanonut.
Palataan taas astialle...miksi poistit tuosta yläpuolelta viestini ja oman vastauksesi siihen?
- Garibp
Eihän? kirjoitti:
miksi poistit tuosta yläpuolelta viestini ja oman vastauksesi siihen?
Mä en ole poistanut omiani, enkä kyllä sinunkaan tästä ketjusta... Olet Dhimmin kanssa niitä harvoja, kenenkä vakkareitten kanssa tämä vuorovaikuttava keskustelu onnistuu ja tässä lopputulos! Tää on sitten, joskus turhauttavaa. Mun moka tod. näk, poistin muutaman vinkuvonku viestin kun viimeksi poikkesin, oli nähtävästi sun viesti mihin vastasin sellaisen alla. Tää on just se mikä tekee tästä vielä vaikeampaa...
Jos mulla olisi se alkuperäinen tallessa niin copypastaisin, mutta kun oon niin huono tallenteleen mitään.
Kovasti olen pahoillani!!!
Garibp
Juuri lupailin olla tarkempi ja tässähän tää nähtiin. - oOoOo
oOoOo kirjoitti:
Sheriffin motiivia minäkin ihmettelen. Miksi hän vapaaehtoisesti käyttää aikaansa tekstien poisteluun jonkin ison yrityksen sivuilta saaden samalla keskustelua yrittävien vihat päälleen? Miten se häntä hyödyttää?
Voisiko sheriffi vastata?Johtunee siitä, että sheriffillä on agenda, jota hän ei välitä tuoda esiin.
Kuvaavaa on, että tähänkin ketjuun on jätetty juuri ne kaikkein typerimmät ja avuttomimmat vastaanpyristelyt. Näyttää ihan siltä, että sheriffin vastustajat ovat tyhmiä. - Eihän?
oOoOo kirjoitti:
Johtunee siitä, että sheriffillä on agenda, jota hän ei välitä tuoda esiin.
Kuvaavaa on, että tähänkin ketjuun on jätetty juuri ne kaikkein typerimmät ja avuttomimmat vastaanpyristelyt. Näyttää ihan siltä, että sheriffin vastustajat ovat tyhmiä.>Kuvaavaa on, että tähänkin ketjuun on jätetty juuri ne kaikkein typerimmät ja avuttomimmat vastaanpyristelyt. Näyttää ihan siltä, että sheriffin vastustajat ovat tyhmiä.>
Kiitos kaunis. Intelligentsiaa hiukan toivoinkin joulupukilta muttei tuonut. - Garibp
Eihän? kirjoitti:
>Kuvaavaa on, että tähänkin ketjuun on jätetty juuri ne kaikkein typerimmät ja avuttomimmat vastaanpyristelyt. Näyttää ihan siltä, että sheriffin vastustajat ovat tyhmiä.>
Kiitos kaunis. Intelligentsiaa hiukan toivoinkin joulupukilta muttei tuonut.tämä on omalla surullisella tavallaan. Jos vastaat kun kysytään, ei hyvä. Jos jätät vastaamatta, ei hyvä sekään. En nyt tietenkään tarkoita kaikkia, onhan tässäkin ketjussa saatu ääntä kuuluville puolesta ja vastaan. Huvitti, tuon vakiystävämme kommentti, siis joka on oOoO:ksi naamiointunut, kommentti alempana:palautetaan nyt tätäkin, että poistetaan tämäkin ketju kokonaan. Että, yhtä paljon kuin sitä huomiota haetaan ja poistoja surraan, niin niitä ollaan vailla. Mielenkiintoinen tuo ihmismieli. Tulee mieleen vanha vitsi aikamiespojasta ja satiaisista.
Ja mikä kertoo kanssakeskustelijan argumenttien puutteesta? Tyhmäksi haukkuminen.
Tyttäreni on kovassa flunssassa ja valvoi pitkälle yöhön. Istuskelin potilaan seurana ja tyttö kysyi, olenko tavannut koskaan tyhmää ihmistä. Vastasin lapselle, että tyhmiä on harvassa. Tyhmiä tekoja ja sanoja kuulee, mutta täydellisen tyhmiä ihmisiä on harvassa. Mun yltiöpositiivinen luonteeni antaa minulle edelleen mahdollisuuden uskoa, että jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää, pointti taitaa olla se, että mikä on hyvien ja pahojen asioiden suhde... Hohhoh, taidan kömpiä nukkumaan, kun jututkin on offtopiiik.... - oOoOo
Eihän? kirjoitti:
miksi poistit tuosta yläpuolelta viestini ja oman vastauksesi siihen?
Miten voisi luottaa sellaiseen ihmiseen, tai edes keskustella sellaisen kanssa, joka väärentää keskustelut itselleen edullisiksi käyttämällä väärin hänelle annettua valtaa muokata keskusteluja.
(Olen kyllä yllättynyt, ettei tätä koko ketjua ole jo poistettu. Tosin ketju on niin sheriffin tarkoituksiin sopivaksi runneltu, että hän varmaan mielellään pitää sitä näytillä.) - oOoOo
Garibp kirjoitti:
tämä on omalla surullisella tavallaan. Jos vastaat kun kysytään, ei hyvä. Jos jätät vastaamatta, ei hyvä sekään. En nyt tietenkään tarkoita kaikkia, onhan tässäkin ketjussa saatu ääntä kuuluville puolesta ja vastaan. Huvitti, tuon vakiystävämme kommentti, siis joka on oOoO:ksi naamiointunut, kommentti alempana:palautetaan nyt tätäkin, että poistetaan tämäkin ketju kokonaan. Että, yhtä paljon kuin sitä huomiota haetaan ja poistoja surraan, niin niitä ollaan vailla. Mielenkiintoinen tuo ihmismieli. Tulee mieleen vanha vitsi aikamiespojasta ja satiaisista.
Ja mikä kertoo kanssakeskustelijan argumenttien puutteesta? Tyhmäksi haukkuminen.
Tyttäreni on kovassa flunssassa ja valvoi pitkälle yöhön. Istuskelin potilaan seurana ja tyttö kysyi, olenko tavannut koskaan tyhmää ihmistä. Vastasin lapselle, että tyhmiä on harvassa. Tyhmiä tekoja ja sanoja kuulee, mutta täydellisen tyhmiä ihmisiä on harvassa. Mun yltiöpositiivinen luonteeni antaa minulle edelleen mahdollisuuden uskoa, että jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää, pointti taitaa olla se, että mikä on hyvien ja pahojen asioiden suhde... Hohhoh, taidan kömpiä nukkumaan, kun jututkin on offtopiiik....Kas noin. Voit siis surutta vääristellä sanomisiani, kun ensin pyyhit tekstini pois, jolloin kukaan ei voi enää tarkistaa alkuperäistä tekstiä. Todeeellllla rehellistä ja suoraselkäistä!
- Garibp
oOoOo kirjoitti:
Kas noin. Voit siis surutta vääristellä sanomisiani, kun ensin pyyhit tekstini pois, jolloin kukaan ei voi enää tarkistaa alkuperäistä tekstiä. Todeeellllla rehellistä ja suoraselkäistä!
lainaamani pätkä taas on, hiukan uudessa sanamuodossaan=)
*muisk*
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3981156- 641086
- 61842
- 59772
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99698Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,15670Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26643
- 68640
- 58613