Miksi minun leijonamieheni

MIKSI näin

koko ajan valehtelee. Rakastaa minua mutta ne valheet, eikä millään suostu uskomaan, että näen valheet ihan selvästi.
Jos itse sanon jotain väärin, suuttuu ja haukkuu valehtelijaksi.
Siis ei petä, valheet ihan tavallisia arkisista asioista, mutta tuntuu, ettei itse näe edes valheitaan.

11

2348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että onko se sen syy kun

      on leijona horoskoopilta... Mulla on kans leijona mies mutta en ole oikein varma tässä vaiheessa suhdetta että valehteleeko hän minulle vaiko ei. Sen tulen näkemään sitten myöhemmässä vaiheessa jos tämä niin pitkälle menee. Mutta seurustelin ennen kalat-miehen kanssa joka valehteli ihan pienistä asioista. Rupesin sitten miettimään että jos hän voi valehdella minulle niinkin pienestä asiasta kuin herkkujen syömisestä selkäni takana, (hänen piti lopettaa mässyttely mutta sain aina hänen kiinni siitä, karkkipapereita farkkujen taskussa etc kun pesin pyykkiä) mistä hän sitten ei voisi valehdella. Mutta se suhde päättyi koska en voinut luottaa häneen enää ollenkaan. Kuitenkin, uskon että tämä on ihmisestä kiinni, patologinen valehtelija joka uskoo omia valheitaan ja jatkaa valehtelua vaikka on jo "jäänyt kiinni" tai olisi vaikka väärässä. Se on sairaus jolle ei voi mitään, sun on pakko kärsiä siitä ja oppia jos rakastat häntä ja haluat uskoa suhteeseen. Mä opin niin että jos kysyin mieheltä että monelta tulet kotiin ja hän sanoi (valehteli) "en oo juonu ku yhen, tuun tunnin päästä" = tarkoitti= "oon juonu ainakin 4 ja juon lisää, tuun yöllä kotiin".
      Siinä mun neuvo omasta kokemuksestani.

    • priimamamma

      teeskentelijä, vetää aina roolia, useimmiten sellaista, mitkä haluaisi olla (onko sitten, on eri asia), elää mielikuvissaan. jos et suostu pönkittämään tätä roolia, saat tuntea nahoissasi leijonan vihan. lähde ihmeessä kun vielä pystyt, ja etsi joku, jonka maailmaan mahtuu toinenkin ihminen.

      • SÖSSÖTÄT

        Paskaa jauhat.Sinä et tiedä mitään leijonmerkeissä syntyneistä.!


    • no ehkä

      Ehkä hänen nouseva tai kuu merkkinsä antaisi viitteitä. Leijona yhdistettynä kaksoseen ehkä?

    • leijonamies on

      Sairas.Siis Psykopaatti.! Katso Googlest.!!!!!!!

    • jokaista

      joka on leijonan pauloissa.
      Tulette itkemään vielä katkerasti!
      Hurmaava, petollinen.
      Jätä kun vielä voit!

      • VesimiesN

        leijonamieheni, mutta jotenkin hän aina puheellaan saa minut takaisin. Siis sanomalla ja jankkaamalla, että minä olen valehtelija, koska nyt teen näin, enkä niin kuten alkuun sanoin.
        Joku ihme outo voima saa minut aina perumaan jättämisen.
        Itse kun muistutin, mitä leijona itse on luvannut, eikä ole pitänyt, joko suuttuu ja kääntää asian minun syykseni tai ei ole kuulevinaan vaan puhuu koko ajan eikä anna minun puhua.
        Todella määräilevä, tunnen olevani hänen talutushihnassaan ... joskus pelottaa....


      • härkä lady
        VesimiesN kirjoitti:

        leijonamieheni, mutta jotenkin hän aina puheellaan saa minut takaisin. Siis sanomalla ja jankkaamalla, että minä olen valehtelija, koska nyt teen näin, enkä niin kuten alkuun sanoin.
        Joku ihme outo voima saa minut aina perumaan jättämisen.
        Itse kun muistutin, mitä leijona itse on luvannut, eikä ole pitänyt, joko suuttuu ja kääntää asian minun syykseni tai ei ole kuulevinaan vaan puhuu koko ajan eikä anna minun puhua.
        Todella määräilevä, tunnen olevani hänen talutushihnassaan ... joskus pelottaa....

        heeeeei.. itse on mennyt läpi samoja murheita... jätin .. ja palasin hänen luo.. ja taas jätin.. ja taas olin hänen luona.. leijonat vetää!! ei voi mitään.. mutta !!!! en voinut kärsiä enää ja rupesin "seurustelemaan" muiden kanssa.. niin sellaisien kanssa, kuka arvostaa.. helli.. ja haluaa... ( siinä joukossa on myös muu leijona)niin kyllä .. se auttaa... kun sittenkin näen kaiken eri tavalla.. ja se leijona ei ole enää paras... eikä ole ainoa mies maailmassa!!


      • Ei leijonaa
        härkä lady kirjoitti:

        heeeeei.. itse on mennyt läpi samoja murheita... jätin .. ja palasin hänen luo.. ja taas jätin.. ja taas olin hänen luona.. leijonat vetää!! ei voi mitään.. mutta !!!! en voinut kärsiä enää ja rupesin "seurustelemaan" muiden kanssa.. niin sellaisien kanssa, kuka arvostaa.. helli.. ja haluaa... ( siinä joukossa on myös muu leijona)niin kyllä .. se auttaa... kun sittenkin näen kaiken eri tavalla.. ja se leijona ei ole enää paras... eikä ole ainoa mies maailmassa!!

        Mikään korvaa.!Leionasta löytyy kaikki mitä tarvii.!Korvikkeita on muut.!


      • härkä lady
        Ei leijonaa kirjoitti:

        Mikään korvaa.!Leionasta löytyy kaikki mitä tarvii.!Korvikkeita on muut.!

        toinen leijona voi olla parempi.. .. leijonat. ovat leijonia... ;)


      • samaa mieltä..
        härkä lady kirjoitti:

        toinen leijona voi olla parempi.. .. leijonat. ovat leijonia... ;)

        leijonissakin on eroja. Sitä paitsi on omasta tahdosta kiinni millaisen poltinmerkin annat hänen sinuun jättää. Jokaisen pitäisi miettiä mihin on kadottanut oman tahtonsa,itsekunnioituksensa...olla heikko ja "uhri" on oma valinta,johon ei pitäisi suostua. Joka ikisen petturin ja loukkaajan jälkeen ihminen kokee,että juuri se olis ollu se ainoa oikea...se on inhimillistä! Mutta luojan kiitos se menee ajan kans ohi ja muisto hiipuu. Totta kai sen leijonan muistaa...muistaa kenet tahansa joka on tärkeänä osana kuulunu elämään ja ollut muokkaamassa sitä,joko hyvässä tai pahassa...oli sit leijona tai lyhtypylväs. Onneksi niin,koska eihän ihmiset muuten ikinä oppis mitää...siitähän se elämänkokemus tulee. Se on sitte vaan itestä kiinni miten haluaa takertua menneeseen vai haluaako katsoa tulevaan. Odottaa mitä uutta ja mielenkiintoista se tuo tullessaan. Ihminen joka ei halua luopua menneestä, ei voi vastaanottaa uutta! Jos ihminen valehtelee tai pettää,se on sen valinta...tehkää te omanne,älkääkä antako sellasta valtaa omasta elämästänne jollekkin toiselle! Jos rakastaa,ei loukkaa tietoisesti...jos tekee kerran ja tajuaa rakkauden vasta sen jälkeen,se on vielä anteeksiannettavaa...jos tekee toisen kerran,se on jo itsekkyyden ja tunteettomuuden merkki. Oppikaa. Terveisin, N*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe